محمد اسماعیل

با سلام1-بارها مشاهده شده که سایتهایی شبیه سایت اصلی...

با سلام 1-بارها مشاهده شده که سایتهایی شبیه سایت اصلی مرکز طراحی شده و اقدام به سودجویی کرده.مانند ثبت احوال که ازمون استخدامی برگزار نمود در چه وسعتی پلیس فتا کجا بود؟ ایا این مبالغ به حساب فرد در بانک صادرات نبود؟ چرا در بعضی مواقع پلیس فتا عمل نمیکند؟ 2-افرادی که گزارش سایت و یا تخلفی را میدهند که در صورت عدم اطلاع باعث سودجویی میشود ایا این افراد تشویق میشوند؟ که باعث ترغیب انها شود؟
شنبه، 20 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد اسماعیل

با سلام1-بارها مشاهده شده که سایتهایی شبیه سایت اصلی...

محمد اسماعیل ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 25 ساله )

با سلام
1-بارها مشاهده شده که سایتهایی شبیه سایت اصلی مرکز طراحی شده و اقدام به سودجویی کرده.مانند ثبت احوال که ازمون استخدامی برگزار نمود در چه وسعتی پلیس فتا کجا بود؟
ایا این مبالغ به حساب فرد در بانک صادرات نبود؟
چرا در بعضی مواقع پلیس فتا عمل نمیکند؟

2-افرادی که گزارش سایت و یا تخلفی را میدهند که در صورت عدم اطلاع باعث سودجویی میشود ایا این افراد تشویق میشوند؟ که باعث ترغیب انها شود؟


مشاور: مشاوره راسخون

با سلام ابتدا باید بدانید که پلیس فتا فقط در خصوص جرائم سایبری که در فضای مجازی (اینترنت) اتفاق می افتد، مقابله می نماید و جرائم سنتی در حیطه وظایف این پلیس نمی باشد. همکاران ما در پلیس فتا در سراسر کشور هوشیارانه و بی وقفه در حال رصد فضای مجازی بوده تا از وقوع جرائم در فضای مجازی جلوگیری نمایند. لیکن با پیشرفت علم و رشد روزافزون جرائم در فضای مجازی ، تلاش‌های پیشگیرانه، اولویت نخست مقابله با جرائم فضای مجازی محسوب می‌شود که تحقق این امر بدون مشارکت آحاد جامعه و همکاری پلیس سایر کشورها امری غیرممکن است. با توجه به این که همکاری با پلیس فتا به صورت کاملا داوطلبانه و افتخاری می باشد بدیهی است این همکاری بدون هیچ انتظار مادی و معنوی خواهد بود اما پلیس فتا برای گزارشات و اخبار مهمی که مانع از وقوع تخلفات سنگین و سودجویانه گردد ، تشویق نقدی نیز در نظر دارد. با تشکر پلیس فتا ف.ا.ا.اصفهان



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.