با امکانات رایگان هتل درویشی مشهد آشنا شوید

هتل درویشی دارای سه سالن با ظرفیت­های مختلف است که برای برگزاری مراسم­هایی مانند جشن عروسی، تولد، ترحیم، همایش، سمینار و غیره مناسب است
شنبه، 15 مهر 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
با امکانات رایگان هتل درویشی مشهد آشنا شوید
با اقامت در هتل­های 5 ستاره و لوکس مشهد، از امکانات و خدمات لاکچری برخوردار خواهید شد. این هتل­ها از بهترین هتل­هایی هستندکه با ارائه برخی از امکانات رایگان، بیشترین میزان رضایت مسافران را از آن خود کرده­اند. هتل درویشی مشهد یکی از معروف­ترین این هتل­هاست که امکانات و خدمات رایگان به میهمانان خود ارائه می­دهد.

امکانات و خدمات هر هتلی ممکن است با امکانات دیگر هتل­ها، کمی تفاوت داشته باشد. در این مقاله، توضیحی اجمالی از امکانات رایگان هتل درویشی به شما ارائه خواهیم داد تا با دستانی پر از خاطره، به شهرتان بازگردید.
 

معرفی لیستی از امکانات رایگان هتل درویشی مشهد

با توجه به کیفیت، سطح خدمات و امکانات رایگانی که هتل درویشی ارائه می­دهد، می­توان آن را به عنوان گزینه مناسب اقامتی در شهر مشهد در نظر گرفت. در ادامه توضیح مختصری از این امکانات را به شما ارائه می­دهیم.
 

امکانات رایگان هتل درویشی مشهد به شرح زیر است:

  • استخر
  • ترانسفر رایگان
  • کافی­نت
  • روم سرویس
  • سالن همایش و کنفرانس
  • پارکینگ سرپوشیده
  • اتاق چمدان
  • سالن بدنسازی
  • صندوق امانات
  • دستگاه واکس کفش
  • بوفه میان­وعده شبانه

استخر رایگان هتل درویشی

 
با امکانات رایگان هتل درویشی مشهد آشنا شوید


با اقامت در هتل 5 ستاره درویشی در کنار زیارت امام رضا، می­توانید از خدمات رایگانی بهره­مند می­شوید که برخی از آن­ها بسیار جذاب و شادی­بخش هستند. استخر یکی از مهیج­ترین امکانات رایگان این هتل 5 ستاره است که آرامش و نشاط را جایگزین انرژی از دست­رفته شما خواهد کرد.

در هتل درویشی، می­توانید در ساعات مختلف به استخر رفته و در کنار خانواده، لحظاتی را در لذت و شادی سپری کنید. در این استخر، امکاناتی مانند سونا و جکوزی وجود دارد که تنتان را جلا داده و جان تازه­ای به شما می­دهند.
 

صندوق امانات

در هتل درویشی با خیال راحت، اشیاء باارزش خود را در صندوق امانت قرار دهید. این صندوق، یک جعبه امن و قفل­دار است که در گوشه­ای از اتاق تعبیه شده و این امکان را به شما می­دهد تا اشیاء باارزش و زینتی خود را در آن، نگهداری کنید. صندوق امانات، تنها با استفاده از کد یا کارتی که به شما تحویل داده می­شود، ­از می­شود.

با قرارددان اشیاء باارزش خود در این صندوق، از خطراتی مانند سرقت، از دست­دادن و یا خراب­شدن آن­ها جلوگیری خواهید کرد. با استفاده از این صندوق؛ همچنین حریم خصوصی شما نیز حفظ خواهد شد. هتل درویشی، هیچ­گونه دسترسی به محتوای صندوق شما ندارد و تنها شما می­توانید آن را باز کرده و محتوای آن را ببینید.

اتاق چمدان همه هتل­های 5 ستاره مشهد دارای اتاق چمدان هستند. در هتل درویشی نیز به عنوان یکی دیگر از هتل­های مجلل مشهد، اتاق چمدان برای میهمانان فراهم شده است. این اتاق برای میهمانانی که نیاز به نگهداری چمدان­های خود دارند، گزینه مناسبی است.

در اتاق چمدان، چمدان­هایتان را به صورت امن و منظم نگهداری خواهید کرد. برخی از ویژگی­های اتاق چمدان هتل عبارتند از: فضای وسیع برای نگهداری چمدان­ها، تجهیزات و امکانات مورد نیاز و دسترسی آسان.
 

ترانسفر رایگان رفت به حرم در هتل درویشی

یکی از بهترین امکانات رایگان هتل درویشی مشهد که سفر زیارتی شما را خاطره­انگیز می­کند، ترانسفر رفت به حرم مطهر است. برای استفاده از ترانسفر، باید در هنگام رزرو هتل، زمان و محل خود را به هتل اطلاع دهید. سپس هتل با ون­های عمومی خود، شما را از آنجا به حرم منتقل می­کند. این خدمت برای تمامی مسافران هتل رایگان است.
 

خدمات رایگان روم سرویس در هتل درویشی

هتل درویشی مشهد دارای خدمات روم سرویس 24 ساعته است. این یعنی این­که شما می­توانید در هر ساعتی از شبانه­روز، غذا، نوشیدنی، لوازم بهداشتی و سایر خدمات را از طریق تلفن اتاق خود، سفارش دهید. مسئول روم سرویس، سفارش شما را به آشپزخانه یا بخش مربوطه ارجاع می­دهد و آن را آماده می­کند.

سفارش شما با استفاده از میزهای چرخدار به اتاق شما تحویل داده می­شود. این خدمات در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. خدمات روم سرویس تنها برای میهمانان، از امکانات رایگان هتل درویشی مشهد محسوب می­شود. لازم به ذکر است، برای دیگر محصولات سفارشی خود در این هتل، باید هزینه پرداخت کنید.
 

 سالن کنفرانس­ و همایش­ رایگان در هتل درویشی

 
با امکانات رایگان هتل درویشی مشهد آشنا شوید
 

هتل درویشی دارای سه سالن با ظرفیت­های مختلف است که برای برگزاری مراسم­هایی مانند جشن عروسی، تولد، ترحیم، همایش، سمینار و غیره مناسب است. این سالن­ها به امکانات صوتی و تصویری پشیرفته، فضای نمایشگاهی، کافی­شاپ، اتاق تشریفات و نمازخانه مجهز هستند.

برای رزرو هتل مشهد، می­توانید از سایت­های مختلف استفاده کرده که قیمت و تخفیفات مناسبی را ارائه می­دهد. با توجه به امکانات رایگان هتل درویشی مشهد، پیشنهاد ما به شما، رزرو هتل درویشی است.
 

پارکینگ رایگان در هتل درویشی

اگر با ماشین شخصی به مشهد سفر کرده­اید و در هتل درویشی اقامت دارید، نگران امنیت خودروی خود نباشید! بهتر است بدانید که یکی دیگر از امکانات رایگان هتل درویشی مشهد، پارکینگ با ظرفیت 80 خودرو است که امکان پارک راحت و بی­دغدغه را برای مسافرانش فراهم می­آورد.
 

سالن بدنسازی رایگان در هتل درویشی

از امکانات سالن بدنسازی هتل درویشی که می­توانید به صورت رایگان از آن بهره­مند شوید، شامل سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن رستوران و گیم­نت می­شود. اگر ورزشکار هستید و یکی از دغدغه­های شما، امکانات ورزشی است، با اقامت در این هتل، می­توانید از به­روزترین دستگاه­ها و تجهیزات ورزشی استفاده کنید.

سالن بدنسازی هتل درویشی در طبقه چهارم قرار گرفته و بازه زمانی استفاده از آن برای آقایان از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر و برای خانم­ها، از ساعت 12:30 تا 16:30 است. در این سالن؛ علاوه بر وسایل بدنسازی از امکاناتی مانند تلویزیون، موسیقی، آب معدنی، حوله و دستمال نیز می­توانید بهره­مند شوید.

 
با امکانات رایگان هتل درویشی مشهد آشنا شوید

دستگاه واکس کفش رایگان در هتل درویشی

یکی دیگر از خدمات بی­نظیر و رایگان هتل درویشی، دستگاه واکس کفش است که به محض خروج از آسانسور، در کنار شما قرار دارد. این دستگاه با دقت و سرعت تمام، کفش­های شما را براق و درخشان می­کند. کافی است کفش­های خود را با خیال راحت در دستگاه بیندازید و دقایقی بعد، با کفش­هایی درخشان و تمیز حرکت کنید.
 

بوفه میان­وعده شبانه به صورت رایگان در هتل درویشی

بوفه میان­وعده شبانه، یکی از برجسته­ترین امکانات رایگان هتل درویشی مشهد است که برای اتاق­های مختلف در نظر گرفته شده است. در این هتل از انواع مواد غذایی، نوشیدنی­های گرم و سرد، میوه­های خوشمزه، سالاد و انواع دسر می­توانید به صورت رایگان نوش جان کنید.

بوفه میان­وعده شبانه هتل درویشی، از ساعت 23 تا 24:30 در طبقه چهاردهم هتل، با ویو عالی برگزار می­شود. با اقامت در هتل و استفاده از بوفه رایگان، با دیگر میهمانان هتل، نیز ارتباط برقرار خواهید کرد. 
 

کافی­نت

کافی­نت، یکی دیگر از امکانات رایگان هتل درویشی مشهد است که با استفاده از آن می­توانید به فعالیت­های خود در فضای مجازی بپردازید. کافی­نت رایگان هتل درویشی در لابی، رستوران، سالن همایش و اتاق­های مختلف قابل دسترسی است.

برای استفاده از کافی­نت رایگان، میهمانان باید با پرسنل هتل تماس بگیرند و رمز عبور لازم را دریافت کنند. سپس می­توانند با واردکردن رمز عبور به شبکه وای­فای هتل، متصل شوند و از اینترنت رایگان بهره­مند شوند.  
 

جمع­‌ بندی:

به طور کلی؛ امکانات رایگان هتل­های 5 ستاره، نشانی از میزان اهمیت هتل به راحتی و آسایش میهمانان است. امکانات رایگان هتل درویشی مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. این امکانات باعث می­شوند تا میهمانان در طول اقامت خود در هتل، هزینه­های اضافی را کاهش داده و تجربه اقامتی مناسبی را در مشهد تجربه کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.