سایتی برتر برای ایده‌های برتر

دوشنبه، 14 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

امروزه سردمداران نظام های استکباری جهت دست یافتن به اهداف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استعماری خود، با به کارگرفتن تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای به هموار ساختن زمینه اجرای نقشه‌های شوم خود می‌پردازند تا از این راه زمام امور آنان را در دست گیرند. 

حاکمان نظام های سرمایه داری در راستای تکمیل نیت پلید خویش، با تخریب ارزش‌های بومی و اعتقادات پذیرفته شده مردم، اندک اندک اقشار مختلف به ویژه قشر جوان جوامع را تحت تاثیر تبلیغات سوء خود قرارداده تا به تدریج از اصول و ارزش‌های فکری و فرهنگی خود فاصله گیرند و بدیهی است که در مقابل این سیاست خصمانه اگر کار فرهنگی موثر صورت نگیرد، پس از اندک زمانی تمام دست آوردهای فرهنگی و فکری این گونه جوامع در مقابل فرهنگ مهاجم استکبار جهانی رنگ می‌بازد و زمینه استیلای همه جانبه استکبار جهانی تحقق پیدا می‌کند.

سایت فرهنگی اطلاع رسانی راسخون 5 سال پیش به همت مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور مقابله موثر با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی با رویکرد فرهنگی، علمی و دینی با اهداف ذیل فعالیت خود را شروع نمود:

1. کار فرهنگی موثر جهت اشاعه ارزش‌های اصیل اسلامی

2. جلوگیری از ابطال گردی و هرزگردی در اینترنت

3. آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف دین و مطالب فرهنگی و جهت‌دهی به آنان در مسایل مختلف کشور 

4. مرکزی برای ارتباط سالم و پاسخگو بودن نیازهای همه اعضای یک خانواده در فضای مجازی

و در یک جمله سایتی برتر برای ایده‌های برتر

همان طور که از معنی لغوی راسخون استفاده می‌‏شود منظور از آن، کسانی هستند که در علم و دانش، ثابت قدم و صاحب ‏نظرند. البته مفهوم این کلمه یک مفهوم وسیع است که همه دانشمندان و متفکران را در برمی‏‌گیرد، ولی در میان آنها افراد ممتازی هستند که درخشندگی خاصی دارند و طبعا در درجه اول، در میان مصادیق این کلمه قرار گرفته‌‏اند و هنگامی که این تعبیر ذکر می‏‌شود قبل از همه نظرها متوجه آنان می‏‌شود. و سعی سایت راسخون حرکت در راستای ثبات قدم کاربران و اعضای آن است.

به آن خدای که بخشیده جان را

به آن نبی که نورش گرفت امکان را

اگر سعادت دنیا و آخرت خواهید

ز اهل بیت بگیرید حکم قرآن را

که اهل بیت، خدا را «مُظهِرُ الحِلم»اند

که اهل بیت همان «راسخونَ فِی العِلم‌»اند

بحمدلله در این 5 سال فعالیت در فضای مجازی، سایت راسخون در راستای تحقق اهداف خود توفیقات روزافزونی داشته است و با عنایات الهی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و همچنین تلاش مستمر و مجدانه قشر تحصیل کرده حوزه و دانشگاه به یک پایگاه جامع فرهنگی، علمی و دینی تبدیل شده و توانسته در تحقق واقعی و حقیقی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح، گامی استوار و پرثمر بردارد و امروز به عنوان دومین سایت فرهنگی کشور توفیق خدمت به نظام مقدس اسلامی را دارد که رسیدن به این جایگاه جز با همت کارمندان دلسوز سایت، مسئولین انجمن‌ها و همراهی کاربران عزیز میسر نبود.
در پایان از همه این عزیزان تشکر می‌نمایم و موفقیت روزافزون در پرتو عنایات خاص حضرت ولی عصر علیه السلام را از خداوند متعال مسألت دارم.

سید احمد سجادی

91/12/14



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.