0

داروهايت را بخور تا هميشه پيش ما باشي

 
samsam
samsam
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : بهمن 1387 
تعداد پست ها : 50672
محل سکونت : یزد

داروهايت را بخور تا هميشه پيش ما باشي

فرزند جانباز دوران دفاع مقدس «اردوان منظم» در نامه خود به پدر آسماني‌اش نوشته است: باباي مهربانم! داروهايت را بخور تا هميشه پيش ما باشي؛ ما به وجود نازنينت احتياج داريم.

 ارژنگ منظم فرزند جانباز دوران دفاع مقدس «اردوان منظم» كه 13 سال از عمرش را با دردهاي پدر جانبازش را درك كرده با زبان نوجواني خود در نامه‌اي به پدر آسماني‌اش نوشته است:
پدر عزيزم سلام. دوست دارم كه هميشه حالت خوب بوده و وجود پرمهرت هميشه تابنده باشد.
مي‌خواهم حرف‌هايم را در اين نامه به شما بگويم؛ نمي‌دانم در جبهه بر شما چه گذشت؛ نديده‌ام كه در جبهه شاهد چه صحنه‌هايي بوده‌ايد و نمي‌دانم درد گلوله‌هاي دشمن چگونه است اما ديده‌ام وقتي مردم جانبازي را مي‌بينند، سعي مي‌كنند به او نزديك شوند و به او احترام بگذارند.
پدر خوبم! مي‌دانم كه خانواده‌ات را از جانت بيشتر دوست داري. مادر مي‌گويد «نبايد كاري كنيد كه پدرتان عصباني شود چون تشنج مي‌گيرد و ديگر دست خودش نيست».
باباي خوبم! وقتي كه عصباني مي‌شوي، در درون قلب كوچك خود باز عشق به تو را مي‌بينم و هر قطره اشكم كه از چشمم جاري مي‌شود، گواهي مي‌دهد كه باز هم تو را دوست دارم. مادر همه چيز را برايمان تعريف كرده كه دست خودت نيست اما وقتي كه مهربان مي‌شوي از همه باباهاي دنيا هم مهربان‌تري. وقتي من و خواهرم را در آغوشت جاي مي‌دهي و ما را مي‌بوسي، تمام غم‌هاي دنيا را فراموش مي‌كنم. باباي مهربانم مواظب خودت باش، من هميشه تو را دوست دارم و ما به تو و وجود نازنينت احتياج داريم. داروهايت را بخور تا هميشه پيش ما باشي؛ خيلي دوستت دارم.

چهار راه برای رسیدن به آرامش:
1.نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا  2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا  3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا  4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا

پل ارتباطی : samsamdragon@gmail.com

تالارهای تحت مدیریت :

مطالب عمومی کامپیوتراخبار و تکنولوژی های جدیدسیستم های عاملنرم افزارسخت افزارشبکه

 

شنبه 26 تیر 1389  6:38 AM
تشکرات از این پست
jazereyearam
jazereyearam
کاربر نقره ای
تاریخ عضویت : آذر 1387 
تعداد پست ها : 1313
محل سکونت : زنجان
شنبه 26 تیر 1389  11:32 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها