4 سال انتظار برای نمایش فیلم ))به‌رنگ ارغوان((

متاسفانه با پايان توليد فيلم سوءبرداشت‌هايي در مورد مضمون آن شد، اما پس از آن تمام كساني كه فيلم را ديده‌اند، تأكيد كرده‌اند كه «به رنگ ارغوان» مشكلي ندارد و خلاف جهت سياست‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست و به همين جهت، 4 سال است كه اميدوارانه براي نمايش فيلم در تلاش هستيم. وي ادامه داد: فيلم از نظر مسوولان فرهنگي كشور مشكلي براي نمايش ندارد و از آنجا كه انسان با اميد زنده است ما امسال هم اميدوارانه در تلاش هستم تا بتوانيم اين فيلم را در جشنواره به نمايش بگذاريم...
پنجشنبه، 7 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
4 سال انتظار برای نمایش فیلم ))به‌رنگ ارغوان((
سيدجمال ساداتيان گفت: همچنان با تمامي ارگان‌هايي كه در نمايش «به‌رنگ ارغوان» نقشي دارند، در حال مذاكره هستيم و اميدوارم سعه‌صدر مسوولان موجب نمايش اين فيلم در جشنواره فجر شود.
 
 
4 سال انتظار برای نمایش فیلم ))به‌رنگ ارغوان((

 
تهيه‌كننده اين فيلم افزود: متاسفانه با پايان توليد فيلم سوءبرداشت‌هايي در مورد مضمون آن شد، اما پس از آن تمام كساني كه فيلم را ديده‌اند، تأكيد كرده‌اند كه «به رنگ ارغوان» مشكلي ندارد و خلاف جهت سياست‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي نيست و به همين جهت، 4 سال است كه اميدوارانه براي نمايش فيلم در تلاش هستيم.
 
وي ادامه داد: فيلم از نظر مسوولان فرهنگي كشور مشكلي براي نمايش ندارد و از آنجا كه انسان با اميد زنده است ما امسال هم اميدوارانه در تلاش هستم تا بتوانيم اين فيلم را در جشنواره به نمايش بگذاريم.
 
جام جم آنلاين


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما