آلبوم جدید سراج در راه است

حسام الدین سراج در حال ضبط آلبوم جدیدی است که با قطعاتی از آهنگساز جوان و خوش ذوق آقای میدیا فرج نژاد در دستگاه همایون و چهارگاه تهیه و تنظیم شده است.در این اثر نوازندگانی چون اردشیر کامکار - ارسلان کامکار - نوید افقه - شروین مهاجر و پاشا هنجنی ... همکاری داشته اند، که ماحصل این همکاری را تا آخر سال 1387 به صورت مجموعه ای خواهیم شنید..
پنجشنبه، 7 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آلبوم جدید سراج در راه است
 
آلبوم جدید سراج در راه است 
آلبوم گریه ی بی بهانه به خوانندگی استاد سراج در بردارنده یکی از کارهای آقای سراج است که مدت های زیادی طرفداران صدای ایشان به دنبال آن می گشتند،این به دو صورت کاست و سی دی عرضه شده است. اولین آهنگ مجموعه ( ملکا ) نام دارد که بارها از صدا و سیما پخش شده است. (  ملکا ذکر تو گویم   که تو پاکی و خدایی  ...).
 
این آلبوم در حدود 60 دقیقه است. دارای هشت تراک می باشد. اشعار از حکیم سنایی، ساعد باقری، مرحوم قیصر امین پور، مولانا ، مهرنوش اصلی و هوشنگ ابتهاج (سایه) می باشد. ملودی ها و تنظیم از سراج ، محمد حقیقی فرد، جمال منبری، فرهاد رحیمیان و علی رحیمیان است.
جلد آلبوم عکسی از خواننده در زمینه ای آبی رنگ دارد. در پشت اینسرت اطلاعات تراک ها آورده شده است و در داخل اطلاعات نوازندگان چاپ شده است. نوازندگی نی از استاد حسن ناهید در کنار پاشا هنجی پرکار است. احتمالا آقای ناهید در کارهای قدیمی تر که در این آلبوم آورده شده نوازندگی داشته است. نوازندگان سازهای زهی همگان از نام آشنایان هستند که در بعضی کارهای پاپ نیز حضور دارند.
 جواد بطحایی همنوازی سنتور را در سه تراک انجام داده است که کارهای آرام و دل نشینی هستند و بر روی اشعار زنده یاد قیصر امین پور صورت گرفته است. این سه تراک از طولانی ترین کارهای آلبوم نیز می باشند. تراک زیبای من و ما با شعری از مولانا و ملودی زیبای سراج می باشد. تراک باغ آشنایی با ملودی جمال منبری و شعر مهرنوش اصلی یکی دیگر از تراک ها زیبای آلبوم است. تراک آخر گریه های بی بهانه با شعر استاد ابتهاج همان ترانه معروف ( ای عشق همه بهانه از توست ...) می باشد که از نظر من ملودی و تنظیم دل نشینی نداشت.

آلبوم جدید سراج در راه است

 
آلبومی دیگر از حسام الدین سراج در راه است
حسام الدین سراج در حال ضبط آلبوم جدیدی است که با قطعاتی از آهنگساز جوان و خوش ذوق آقای میدیا فرج نژاد در دستگاه همایون و چهارگاه تهیه و تنظیم شده است.
در این اثر نوازندگانی چون اردشیر کامکار - ارسلان کامکار - نوید افقه - شروین مهاجر و پاشا هنجنی ... همکاری داشته اند، که ماحصل این همکاری را تا آخر سال 1387 به صورت مجموعه ای خواهیم شنید
قرار است به زودی آلبوم جدید استاد سراج توسط شرکت آوای نوین اصفهان به بازار عرضه شود. این اثر آخرین مراحل میکس را در استودیو می گذراند.
منبع :
سایت شرکت سروش
سایت حسام الدین سراج


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.