فراخوان دومين همايش تصوير عاشورا

بسيج سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در سالن سينما حقيقت اين «مركز» برگزار خواهد شد، به نمايش فيلم‌هايي با مضمون نهضت و سوگواره‌ي عاشورا و برپايي نشست‌هاي تخصصي، اختصاص يافته است.از فيلم‌سازان درخواست شده است كه براي شركت در اين «همايش»، آثار مستند، كوتاه داستاني و انيميشن خود (توليد سال 1386 به بعد و حداكثر به مدت 45 دقيقه) را تا تاريخ 20 آذرماه 87 به دبيرخانه همايش واقع در: تهران، خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 17 ارسال كنند....
جمعه، 8 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فراخوان دومين همايش تصوير عاشورا
  
  فراخوان دومين همايش «تصوير عاشورا» كه طي روزهاي 7 تا 9 دي‌ماه 1387 به همت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شود، اعلام شد.
 
اين همايش كه با همكاري شبكه اول سيما و بسيج سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در سالن سينما حقيقت اين «مركز» برگزار خواهد شد، به نمايش فيلم‌هايي با مضمون نهضت و سوگواره‌ي عاشورا و برپايي نشست‌هاي تخصصي، اختصاص يافته است.
از فيلم‌سازان درخواست شده است كه براي شركت در اين «همايش»، آثار مستند، كوتاه داستاني و انيميشن خود (توليد سال 1386 به بعد و حداكثر به مدت 45 دقيقه) را تا تاريخ 20 آذرماه 87 به دبيرخانه همايش واقع در: تهران، خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 17 ارسال كنند.
 
گفتني است كميته‌اي متشكل از فيلم‌سازان و صاحب‌نظران، اقدام به انتخاب آثار برتر خواهند كرد تا ضمن نمايش فيلم‌هاي برگزيده در سالن سينما حقيقت (طي روزهاي 7 تا 9 دي‌ماه) سه فيلم‌ساز برتر معرفي مي‌شوند.
 
منبع : انجمن مستند سازان سینمای ایران


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما