نگارگران به هفتمین دوسالانه نگارگری فرا خوانده شدند

هر متقاضی می‌تواند حداكثر با ۳ اثر در هر بخش و در كل ۶ اثر حضور داشته باشد. مهلت ارسال آثار و مقالات از شنبه ۲۱ دی تا یكشنبه ۲۰ بهمن ۸۷ تعیین شده است. به همین منظور به ۳ نفر از برگزیدگان در چهار بخش دیپلم افتخار، تندیس دوسالانه و ۲ میلیون تومان اهدا می‌شود. همچنین در بخش همایش به هر یك از ۴ مقاله برگزیده ۸۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود. محمود شالویی رئیس شورای...
جمعه، 8 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نگارگران به هفتمین دوسالانه نگارگری فرا خوانده شدند
  
 
نگارگران به هفتمین دوسالانه نگارگری فرا خوانده شدند
 
 
 
نمایشگاه هفتمین دوسالانه ملی نگارگری از سوی مركز هنرهای تجسمی ارشاد با همكاری انجمن نگارگری ایران اسفندماه ۸۷ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود و هنرمندان تا ۲۰ بهمن‌ماه برای شركت در این دوسالانه مهلت دارند.
مركز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد با همكاری انجمن نگارگری ایران هفتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران را با موضوع «سیمرغ» با رویكرد به منطق‌الطیر عطار و بخش آزاد برگزار می‌كند.
این دوسالانه در بخش‌های نقاشی ایران (نگارگری)، تذهیب،‌ گل و مرغ و طبیعت‌سازی و تشعیر برگزار می‌شود. همچنین در این دوسالانه همایش نگارگری با موضوع نوآوری و خلاقیت در نگارگری، سنت و نوآوری و آزاد برپا می‌شود.
 
هر متقاضی می‌تواند حداكثر با ۳ اثر در هر بخش و در كل ۶ اثر حضور داشته باشد.
مهلت ارسال آثار و مقالات از شنبه ۲۱ دی تا یكشنبه ۲۰ بهمن ۸۷ تعیین شده است. به همین منظور به ۳ نفر از برگزیدگان در چهار بخش دیپلم افتخار، تندیس دوسالانه و ۲ میلیون تومان اهدا می‌شود. همچنین در بخش همایش به هر یك از ۴ مقاله برگزیده ۸۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.
محمود شالویی رئیس شورای سیاستگذاری هفتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران و محمدباقر آقامیری، حسن بلخاری، عباس جمالپور، محمدعلی رجبی، مرتضی حیدری و جلیل جوكار از اعضای شورای سیاستگذاری هستند.
همچنین مرتضی حیدری به عنوان دبیر نمایشگاه، جلیل جوكار (دبیر همایش)، عباس جمالپور (رئیس نمایشگاه)، مجید مهرگان، محمدباقر آقامیری، پرویز حاصلی، مینا صدری و لیلا عباسی به عنوان هیئت انتخاب و محمدباقر آقامیری، مجید مهرگان، عباس جمالپور، محمدعلی رجبی و حسن بلخاری به عنوان هیأت داوری انتخاب شدند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم و فراخوان به دبیرخانه دائمی دوسالانه‌ها واقع در خیابان كارگر شمالی، كوچه شهید صدوقی، پلاك ۱۹ و یا روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان كارگر شمالی مراجعه كرده و یا با شماره ۱۱-۶۶۹۴۹۶۱۰ تماس بگیرند.  
  


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.