تمدید زمان برگزاری جشنواره فیلم آسا

نخستین جشنواره بین المللی فیلم های انسان دوستانه (آسا) با پیام "جهان تکرار دوست داشتن است" اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
شنبه، 9 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تمدید زمان برگزاری جشنواره فیلم آسا
تمدید زمان برگزاری جشنواره فیلم آسا
نخستین جشنواره بین المللی فیلم های انسان دوستانه (آسا) با پیام "جهان تکرار دوست داشتن است" اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی جشنواره : هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از حافظه و دانش تصویری فیلم سازان در زمینه صلح و بشردوستی و همچنین زمینه سازی برقراری ارتباطی نزدیک میان هنرمندان و پایه گذاران فعالیت های بشردوستانه است.
پیش از این قرار بود جشنواره فیلم های انسان دوستانه دی ماه 87 برگزار شود که این تغییر به علت استقبال فراوان فیلم سازان داخلی و خارجی ، هماهنگی و حضور مهمانان بین الملل و تعدد برگزاری جشنواره ها در زمستان امسال صورت گرفت.
 فیلم های ارسالی باید در قالب مستند ، داستانی و پویانمایی  با موضوع و مضامین انسان دوستانه باشد که حداکثر زمان فیلم ها برای بخش مسابقه 40 دقیقه تعیین شده که در غیر این صورت فیلم ها به بخش جانبی راه پیدا خواهد کرد.
فيلم‌هاي بلند در بخش ويژه به نمايش گذاشته مي‌شوند. در ضمن هيچ محدوديتي در تعداد آثار ارسالي از سوي يك شخص وجود ندارد. براي دريافت قوانين و مقررات شركت در جشنواره به سايت جشنواره مراجعه فرماييد.
در بخش مسابقه لوح و تنديس آسا به نشانه تقديس انسان دوستي به بهترين فليم برگزيده كارگردان برتر بهترين بازيگران مرد و زن، بهترين فيلمنامه و بهترين فيلمبرداري اهدا خواهد شد.
جايزه ويژه جشنواره به انسان دوستانه‌ترين فيلم جشنواره تقديم مي‌گردد.
علاقه مندان به شركت در اين جشنواره مي‌توانند با تكميل فرم اينترنتي جشنواره به نشاني www.asafest.com آثار خود را تا 15 دی ماه سال جاری ارسال نمایند.
لازم به ذکر است نخستین جشنواره بین المللی فیلم های انسان دوستانه هفتم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه سال 88 در تهران برگزار خواهد شد.
در ضمن فيلم‌هاي برگزيده جشنواره در اكراني ويژه در شهر ژنو كشور سوئيس به نمايش درخواهد آمد.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.