آواز خروس ها از دور می آید ( فرانسه)

فرانسه همان کشوری است که در شرم آورترین نوع بازی اش توانست به بازی های جام جهانی راه یابد.
دوشنبه، 10 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آواز خروس ها  از دور می آید ( فرانسه)
 راسخون: فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه کشوری است واقع در اروپای غربی به پایتختی پاریس.
فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. این کشور همچنین عضو گروه جی ۸ و از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و دارای حق وتو است. فرانسه یک کشور دارای سلاح هسته‌ای است.
وضعیت جغرافیایی فرانسه یکی از متنوع‌ترین وضعیت‌ها در اروپا است: دشتها، کوهستان های قدیمی، سلسله جبال کوه های مرتفع، جلگه ها، ساحل های اقیانوسی و مدیترانه‌ای در این کشور وجود دارند.
با ۷۰ میلیون توریست در سال ۱۹۹۸، فرانسه اولین کشور توریستی جهان و بالاتر از اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، انگلستان، چین و مکزیک قرار دارد. هر ساله ۱۲ میلیون نفر فقط برای بازدید از موزه و کاخ لوور، موزه اورسی و کاخ ورسای به پاریس می‌آیند.
روز ملی فرانسه چهاردهم ژوئیه‌است. حاکمیت و اکثریت با مسیحیت کاتولیک است، ولی پروتستان‌ها، یهودی‌ها و مسلمانان (که اکثراً مهاجر هستند) نیز در این کشور زندگی می‌کنند.۸۷٪ جمعیت ایتالیا مسیحی کاتولیک هستند که یک سوم آنها (۳۶.۸٪) عضو فعال هستند.امروزه ۸۲۵۰۰۰ نفر مسلمان در ایتالیا زندگی میکنند که (۱.۴٪) جمعیت ایتالیا را تشکیل می دهند که از بین آنها فقط۵۰۰۰۰ نفر ملیت ایتالیایی دارند.
* جمعيت : 000/000/64
* از سال 1904 عضو رسمي فيفا
سايت : WEB:http://WWW.fif.fr
* مربي: ريموند دومينک متولد 1952
* بهترين بازيکن: ريبري نور وارد بايرن مونيخ
ازسال (2008/9/6 تا 2010/3/3) در ديدارهاي رسمي وبين المللي صاحب 7 پيروزي ، 4 تساوي و2 شکست مي باشد.
خروس ها، فاتح جام 1998، قهرمان يورو 2000 تيمي که با يکي ، دوجين ستاره آن قدر اسير حاشيه شده که ديگر نمي توان ادعا کرد که آن ها مي توانند مدعي فتح باشند؟ ولي باز هم شما نمي توانيد فرانسه را با آن افتخاراتش انکار کنيد. البته ريموند دومنک مربي محافظه کاري است که دراين چند دوره اخير نشان داده که خيلي کوچکتر از آن است که روي نيمکت فرانسه بنشيند ولي سران فدراسيون اين کشور بعد از يورو و 2008 تصميم گرفتند تا او را بار ديگر ابقا کنند.صعود فرانسه به مرحله نيمه نهايي جام جهاني با سروصداي فراواني همراه بود ، بدون شک هرگز نمي توانيم «دست شرم تيري آنري» و «حذف ناجوانمردانه ايرلند را از ذهن ها پاک کنيم.
شکست ناباورانه 3 بريک برابر اتريش درمرحله مقدماتي وبعد از تحقيقر مقابل صربستان، تساوي برابر رومان وتنها يک پيروزي مقابل ليتواني سبب شد تا خروس ها براي صعود کارشان به مرحله لپي آف کشيده شوند، مرحله اي که در آن بايد برابر ايرلند قرار مي گرفتند ، ولي اشتباهات داوري دربازي برگشت ونگرفتن خطاي هند مشهود تيري هانري سبب شد تا فرانسه درشرم آورترين نوع بازي خودش به جام جهاني صعود کند.
حضور درجام جهاني
فرانسه د ر12 جام جهاني حضور داشته که پرافتخارترين آن ها به سال هاي 1958 ، مقام سوم، 1982 مقام دوم، 1986 مقام سوم، 1998 قهرمان جام و 2006 نايب قهرمان شدند. پرافتخارترين ستاره هاي فرانسه بدون شک، زين الدين زيد ان وميشل پلاتيني هستند.البته فابين بارتز دروازبان ستاره يک آن ها در 3 دوره 1998، 2002 و 2006 حضور داشته که از لحاظ آمار دررتبه يک قرار گرفته است.
ترکيب احتمالي: لوريس، سانيا، گالاس، اس کوپ اورا، تودادان، آلودي آرا، ريبري، هانري، گورچف آنلکا
ستاره ها: تيري هانري ، فرانک ريبري

/1030  1002
    

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاري

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.