آقای فوتبال جهان (برزیل)

برای تیم قدرتمند برزیل تنها چیزی که می توان گفت این است که آقای قهرمان بفرما.
دوشنبه، 17 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آقای فوتبال جهان (برزیل)
 راسخون: جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است.
برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد.
برزیل دارای زمین‌های کشاورزی گسترده و جنگل‌های استوایی است. و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است.
برزیل مستعمره پرتغال بود و این کشور تنها کشور قاره آمریکاست که مردم آن به زبان پرتغالی سخن می‌گویند. برزیل کشوری چندملتی است و جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان آمریکا، آفریقائیان و نیز آسیائیان است. مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای روم است.
جمعيت: 000/000/194 نفر
عضو رسمي فيفا از سال 1923
مربي: دونگا متولد 1963
بدون احتساب المپيک 2008 پکن، برزيل تمام مقام هاي ممکن را در جايگاه خود بدست آورده است.
تمامي اين مقام ها بعد از آغاز دوره مربيگري دونگا بوده اند که با هدف بازگرداندن اين تيم به آرايش تيمي سابق به اين سمت گماشته شد. از جمله اين مقام ها مي توان به قهرماني درکوبا آمريکاي 2007 و قهرماني در جام کنفدراسيون هاي 2009 و هم چنين صدر نشيني در مرحله انتخابي جام جهاني در منطقه آمريکاي جنوبي اشاره کرد. همه اين مقام ها «سلسائو» را به اين واداشته که براي کسب ششمين مقام قهرماني خود پاي به آفريقاي جنوبي بگذارند.
اعتماد به نفس خوب در اين تيم در جريان است و برزيلي ها به خوبي به وظايفشان آشنا هستند. مهره هاي خوب با فيزيک بدني مناسب ، روحيه جنگندگي و بازيکناني در سطح جهاني در پست هاي کليدي، تلاش و توانايي هاي زيادي براي متوقف کردن آن ها لازم است.
آن ها منحصراً در ضد حملات خطرناک هستند و مهره هاي زيادي براي استفاده از ضربات آزاد نيز در اختيار دارند هم چنين تمام کننده ها و بازيکنان سرزن زيادي هم در اين تيم وجود دارند. در کل ما در جام جهاني شاهد تيمي تماشايي با کارايي فوق العاده خواهيم بود. تيمي که در مرحله مقدماتي بيشترين گل را به ثمر رسانده و کمترين بازي را واگذار کرده است که اين در بين تمام تيم ها بي نظير است.
ترکيب احتمالي: سزار، مايکون، لوسيو، جوآن، باستوس، گيلبرتوسيلوا، فيليپه ملو، الاتو، کاکا، روبينهو، فابيانو
ستاره ها : لوسيو ، کاکا

/1030  1002

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.