نوکيا E60 (2)


 






 
در تاريکی نيز به راحتی تشخيص داده می شوند . چراغ های سفيدی جويستيک را در بر گرفته اند و در تاريکی فواصل بين سه ستون کليدها ، جلوه زيبايی دارد . آنها نور سفيد ملايمی دارند و به نور زمينه نيز کمک می کنند .


نور زمينه صفحه کليد
 

صفحه نمايش :
 

صفحه نمايش TFT نوکيا E60 با 16 ميليون رنگ ، بسيار شگفت انگيز است . وضوح آن۳۵۲x ۴۱۶ پيکسل می باشد . اين صفحه نمايش ، بسيار بزرگ است و بنابراين کاربر می تواند استفاده بهتری از تلفن داشته باشد . ابعاد آن ۳۵ 41x است . نور زمينه صفحه نمايش نيز بسيار خوب است و در تاريکی همه قسمت های آن بطور يکنواخت روشن می شود .


نور زمينه صفحه نمايش

نوکيا E60 مانند N80 يک صفحه نمايش Stand by فعال با شش رديف آيتم دارد که ليست رويدادها در زير آن قرار می گيرد . تلفن ، شدت سيگنال شبکه ، وضعيت باتری ، زمان و تاريخ ، نام اپراتور و عناوين نرم افزارهای تعيين شده برای soft keys را نشان می دهد . همچنين ارتباطات فعال ، بلوتوث ، مادون قرمز يا Wi-Fi را نيز نشان می دهد .


صفحه نمايش stand by فعال
 

ساختار منو :
 

منوی اصلی تلفن از يک ماتريس۳ x ۴ ساخته شده است اما می توان آن را بصورت ليست نيز مشاهده کرد يا با استفاده از گزينه Rotate آن را به يک ماتريس ۴ x ۳ تبديل نمود .
اين ويژگی ، تلفن را به حالت افقی در می آورد و در نرم افزارهايی مانند مرورگر وب و office که به فضای بيشتری نياز است ، بسيار مفيد می باشد . بيشتر زيرمنوها فقط در حالت ليست مشاهده می شوند . نرم افزاری به نام Voice AID نيز وجود دارد که در زمان شروع هر کار آن را می خواند . اين نرم افزار در هنگام رانندگی بسيار مفيد است . Voice AID فقط در چندين منو وجود دارد .


voice aid غير فعال شده است
 

حتی در زمان استفاده از کارت حافظه نيز تاخيری در سرعت کار هيچ يک از نرم افزارها مشاهده نمی شود و پشتيبانی کارت حافظه RS-DV-MMC برای توسعه حافظه داخلی 64MB مفيد است .


زير منوی Tools منوی پروفايل / خاموش
 

تماس و دفترچه تلفن :
 

دفترچه تلفن نوکيا E60 محدوديتی ندارد زيرا از حافظه مشترک استفاده می کند . شما می توانيد تا آنجايی که حافظه آزاد داريد ، تماس های جديد اضافه کنيد . ليست بی پايانی از زمينه ها وجود دارد که می توانيد آنها را برای هر تماس تعيين کنيد : اسم کوچک و اسم فاميل ، شغل ، آدرس منزل و محل کار ، چندين شماره تلفن مختلف ، آدرس های Email ، وب سايت و ....
شما می توانيد ليست دفترچه تلفن را طبق اسم کوچک يا اسم فاميل مرتب کنيد . جستجو در دفترچه تلفن با تايپ کردن تدريجی نام مورد نظر صورت می گيرد .
منبع:www.irmob.com