نوکيا E60 (2)

در تاريکی نيز به راحتی تشخيص داده می شوند . چراغ های سفيدی جويستيک را در بر گرفته اند و در تاريکی فواصل بين سه ستون کليدها ، جلوه زيبايی دارد . آنها نور سفيد ملايمی دارند و به نور زمينه نيز کمک می کنند...
شنبه، 27 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نوکيا E60 (2)

نوکيا E60 (2)
نوکيا E60 (2)


 






 
در تاريکی نيز به راحتی تشخيص داده می شوند . چراغ های سفيدی جويستيک را در بر گرفته اند و در تاريکی فواصل بين سه ستون کليدها ، جلوه زيبايی دارد . آنها نور سفيد ملايمی دارند و به نور زمينه نيز کمک می کنند .

نوکيا E60 (2) نوکيا E60 (2)
نور زمينه صفحه کليد
 

صفحه نمايش :
 

صفحه نمايش TFT نوکيا E60 با 16 ميليون رنگ ، بسيار شگفت انگيز است . وضوح آن۳۵۲x ۴۱۶ پيکسل می باشد . اين صفحه نمايش ، بسيار بزرگ است و بنابراين کاربر می تواند استفاده بهتری از تلفن داشته باشد . ابعاد آن ۳۵ 41x است . نور زمينه صفحه نمايش نيز بسيار خوب است و در تاريکی همه قسمت های آن بطور يکنواخت روشن می شود .

نوکيا E60 (2)
نور زمينه صفحه نمايش

نوکيا E60 مانند N80 يک صفحه نمايش Stand by فعال با شش رديف آيتم دارد که ليست رويدادها در زير آن قرار می گيرد . تلفن ، شدت سيگنال شبکه ، وضعيت باتری ، زمان و تاريخ ، نام اپراتور و عناوين نرم افزارهای تعيين شده برای soft keys را نشان می دهد . همچنين ارتباطات فعال ، بلوتوث ، مادون قرمز يا Wi-Fi را نيز نشان می دهد .

نوکيا E60 (2)
صفحه نمايش stand by فعال
 

ساختار منو :
 

منوی اصلی تلفن از يک ماتريس۳ x ۴ ساخته شده است اما می توان آن را بصورت ليست نيز مشاهده کرد يا با استفاده از گزينه Rotate آن را به يک ماتريس ۴ x ۳ تبديل نمود .
اين ويژگی ، تلفن را به حالت افقی در می آورد و در نرم افزارهايی مانند مرورگر وب و office که به فضای بيشتری نياز است ، بسيار مفيد می باشد . بيشتر زيرمنوها فقط در حالت ليست مشاهده می شوند . نرم افزاری به نام Voice AID نيز وجود دارد که در زمان شروع هر کار آن را می خواند . اين نرم افزار در هنگام رانندگی بسيار مفيد است . Voice AID فقط در چندين منو وجود دارد .

نوکيا E60 (2)
voice aid غير فعال شده است
 

حتی در زمان استفاده از کارت حافظه نيز تاخيری در سرعت کار هيچ يک از نرم افزارها مشاهده نمی شود و پشتيبانی کارت حافظه RS-DV-MMC برای توسعه حافظه داخلی 64MB مفيد است .

نوکيا E60 (2) نوکيا E60 (2)
زير منوی Tools منوی پروفايل / خاموش
 

تماس و دفترچه تلفن :
 

دفترچه تلفن نوکيا E60 محدوديتی ندارد زيرا از حافظه مشترک استفاده می کند . شما می توانيد تا آنجايی که حافظه آزاد داريد ، تماس های جديد اضافه کنيد . ليست بی پايانی از زمينه ها وجود دارد که می توانيد آنها را برای هر تماس تعيين کنيد : اسم کوچک و اسم فاميل ، شغل ، آدرس منزل و محل کار ، چندين شماره تلفن مختلف ، آدرس های Email ، وب سايت و ....
شما می توانيد ليست دفترچه تلفن را طبق اسم کوچک يا اسم فاميل مرتب کنيد . جستجو در دفترچه تلفن با تايپ کردن تدريجی نام مورد نظر صورت می گيرد .
منبع:www.irmob.com



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط