نماز امام زمان (عج)

چون حضرت مهدي (ع) به دنيا آمدند، بلافاصله رو به قبله سجده كردند و شهادتين را گفتند و عاليترين مرتبه بندگي و خاكساري را در مقابل خداوند به جاي آوردند.در خبر است كه چون مأموران دولتي براي دستگيري آن حضرت به خانه‌شان ريختند ديدند آن امام بزرگ مشغول نماز هستند و بدون اعتنا به آنها هنمچنان به نماز ادامه مي‌دهند و به اعجاز الهي بين دشمنان و ايشان آب بسياري ديده شد،
چهارشنبه، 17 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نماز امام زمان (عج)
نماز امام زمان (عج)
نماز امام زمان (عج)

چون حضرت مهدي (ع) به دنيا آمدند، بلافاصله رو به قبله سجده كردند و شهادتين را گفتند و عاليترين مرتبه بندگي و خاكساري را در مقابل خداوند به جاي آوردند.
در خبر است كه چون مأموران دولتي براي دستگيري آن حضرت به خانه‌شان ريختند ديدند آن امام بزرگ مشغول نماز هستند و بدون اعتنا به آنها هنمچنان به نماز ادامه مي‌دهند و به اعجاز الهي بين دشمنان و ايشان آب بسياري ديده شد، كه چون يكي از آنها خواست تا از آب بگذرد و حضرت را دستگير كند، نزديك بود غرق شود و لذا آنها بازگشتند و آن حضرت با آرامش كامل به نماز خود ادامه دادند. يكي از كساني كه به محضر مبارك امام زمان (ع) رسيده شخصي اهل كاشان است. او در نجف اشرف مريض شده و پايش خشك گرديد و از سفر حج بازماند.
روزي او را به بيرون شهر در جايگاهي كه معروف به مقام حضرت قائم (ع) است مي‌برند. مي‌گويد: به ناگاه جوان خوشرويي را ديدم كه داخل صحن آن ساختمان شد و بر من سلام كرد و به حجره‌اي كه مقام مهدي در آنجا قرار داشت رفت و در محراب آنجا به نماز ايستاد و چنان نماز با خشوعي به جا آورد كه هرگز به آن خوبي نديده بودم.
منبع:منتهي الآمال، ج 2




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.