چگونه می‌توان مو را یک شبه رشد داد

آیا شما به دنبال راه‌های مختلفی برای چگونگی افزایش سریعتر موهای خود به صورت یک شبه هستید؟ منظورم این است که نمی‌خواهد یک مجموعه کامل از موهای بلند و جذاب داشته باشد! خوب، با خواندین این مقاله
چهارشنبه، 29 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
چگونه می‌توان مو را یک شبه رشد داد
چگونه می‌توان مو را یک شبه رشد داد

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

آیا شما به دنبال راه‌های مختلفی برای چگونگی افزایش سریعتر موهای خود به صورت یک شبه هستید؟ منظورم این است که نمی‌خواهد یک مجموعه کامل از موهای بلند و جذاب داشته باشد! خوب، با خواندین این مقاله اطلاعاتی راجع به رشد موهای براق و بلند به دست می‌آورید.
موهای بلند، زیبا و سالم به عنوان نماد نهایی زیبایی برای زنان در نظر گرفته شده است. بدون هیچ دلیلی شاعران و نقاشان مختلف همیشه مو را به عنوان یکی از دلایلی که چرا یک زن به نظر آنها زیبا بود، تعریف می‌کنند. در حقیقت، حتی شما با این واقعیت موافق هستید که یک زن با موهای بلند همیشه جذاب‌تر خواهد بود. خط پایان این است که موهای ما قدرت ایجاد یا شکستن شخصیت ما را دارند، به همین دلیل است که می‌گویند یک زن یا یک مرد با موهای سالم و درخشان، محبوب‌تر از جنس مخالف هستند. این به همین دلیل است که هر یک از افراد، به ویژه زنان، از این مجموعه موهایی که بلند، قوی، براق، نرم و سالم هستند، را آرزو دارند. پس چگونه موهای خود را سریعتر و در یک شب رشد دهیم؟ خوب، واقعا با شما صادق باشیم، موهای شما یک شبه سریع رشد نمی‌کنند، اما بعد از آن شما باید برای شبهای زیادی منتظر بمانید تا یک شب به طور خاص به آن مرحله برسید! منظورم این است که اگر شما از نکات ذکر شده برای افزایش سریع موهای خود مطلع شوید، مطمئنا یک روز صبح بلند خواهید شد و متوجه خواهید شد که موهای شما بلندتر از انتظار شما خواهد بود.

راه‌هایی برای رشد سریع مو

خوب، موهای شما می‌تواند در مورد سلامت درونی شما صحبت کند. بنابراین، اگر از مشکلات مختلف مو مانند رشد کند مو، موهای نازک، شوره سر، ریزش موها و غیره رنج می‌برید، گام اول و مهم برای درمان این شرایط است این است که تمام موانع را از بین ببرید تا موهای سالم داشته باشید.

مواد مغذی ضروری برای مویتان را مصرف کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، موهای شما واقعا می‌توانند درباره سلامت و عادت های شما را بیان کنند و اولین چیزی که نشان می‌دهد کمبود تغذیه است. بنابراین، اگر موهای شما سریع رشد نکنند، نازک و کسل کننده شوند. آیا این امر به دلیل کمبود تغذیه‌ای است؟ خوب، در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید، با افزودن بسیاری از مواد غذایی غنی از پروتئین در رژیم غذایی خود شروع کنید، زیرا موهای شما نیز از جنس پروتئین هستند. تعادل غذای غنی از پروتئین مانند ماهی، شیر، جوانه‌ها، لوبیا و غیره به رشد مو کمک می‌کند. اگر چه مکمل‌های زیادی مانند بیوتین در بازار وجود دارد که به منظور افزایش رشد مو شناخته شده است، من هنوز هم به شما توصیه می‌کنم که به دلایل روشن به روش طبیعی بپردازید. خوردن غذاهای غنی از ویتامین مانند میوه‌های تازه و سبزیجات برگ سبز نیز به رشد مو و جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کند.
م

اساژ پوست سر برای تقویت گردش خون

ماساژ پوست سر هرهفته یک بار سرعت رشد مو را افزایش می‌دهد. این به این دلیل است که ماساژ دادن و صاف کردن پوست شما به گردش خون در پوست سر کمک می‌کند، که به نوبه خود موجب رشد سریع مو می‌شود. در واقع، ماساژ دادن موهای شما با روغن‌هایی مانند نارگیل، زیتون، ججوبه، روغن بادام و انگور در رشد مو موثر است. شما می‌توانید این روغن‌ها را یکی پس از دیگری اعمال کنید یا در واقع مقادیر مشابه این روغن‌ها را مصرف کنید و پوست خود را با مخلوط این روغن‌ها هر روز ماساژ دهید. این واقعا در ترویج رشد سریع مو کمک می‌کند و تغییرات قابل توجهی در موها خواهید دید.

محافظت از موها در برابر آسیب‌ها

شما نیازی به حفاری زیادی برای بررسی اشتباهات که شما برای موهای خود در زندگی روزانه خود انجام داده‌اید دارید. از شامپو بر اساس مواد شیمیایی، وسایل صاف کردن مو و روش خشک کردن موها به همین دلیل است که شما باید از این نکات برای پیشبرد رشد سریع مو پیروی کنید.
از شامپو‌های آلی استفاده کنید که حاوی سدیم لوریل سولفات نیستند.
از محصولات شیمیایی مضر بر روی موهایتان مانند اسپری مو و ژل مو استفاده نکنید، آنها ممکن است موهای شما را از حالت طبیعی خارج کنند، مواد شیمیایی آنها را به شدت از داخل در معرض خطر قرار می‌دهند.
اگر موهای خود را یک بار در صبح قبل از حمام بشویید، به گردش خون کمک می‌کند.
موهای خود را هر روز شامپو نکنید، 3-4 بار در هفته شستشو دهید کافی است.
به ریشه‌های مو و فولیکول‌ها بیش از حد فشار نیاورید
از آلودگی و یا نورخورشید موهای خود را بپوشاندید.

آرامش باعث افزایش رشد مو خواهد شد

یکی از دلایل اصلی ریزش مو و کاهش رشد مو، استرس بیش از حد است. استرس، افسردگی و سایر شرایط روحی می‌تواند منجر به ریزش مو شود و همچنین می‌تواند یکی از دلایل جلوگیری از داشتن نوعی موی که می‌خواهید روی سر خود داشته باشید. بنابراین، فقط یک نفس عمیق بکشید، آرام باشید و موهای خود را بدون هیچ گونه تنش رشد دهید.

به میزان کافی آب بنوشید

منطق تمام این مفاهیم بسیار ساده است. موهای ما همچون انسان نیاز به تعادل غذا و آب دارند، موهای ما نیز نیاز به تغذیه مناسب و همچنین هیدراتاسیون برای رشد و زیبایی دارند. ممکن است در سراسر صحنه‌های مختلف سلامت و زیبایی آمده باشد که برای موهای زرق و برق و پوست زیبا به مقدار زیادی آب بنوشید. آب را بنوشید، تمرین کنید و خواب خوبی داشته باشید، و به دلیل اینکه شما یک سبک زندگی سالم را دنبال می‌کنید، در سلامتی موهای شما نیز تأثیر می‌گذارد.

نکات مهم دیگر

به جز راهنمایی‌های ذکر شده در مورد بهبود رشد و سلامت مو، برخی از داروهای خانگی در زیر ذکر شده است که می‌تواند روند رشد مو را طولانی و قوی‌تر ‌کند.
هر ماه موهای خود را کوتاه کنید من می‌دانم این بیانیه ممکن است به نظر برسد که ما در واقع درباره رشد مو مواظبت می‌کنیم اما این به رشد مو کمک می‌کند تا بدون شک موخوره را از بین ببرد.
هر ماه مخلوطی از آب لیمو، ماست و تخم مرغ را به موهایتان اعمال کنید. تمام این مواد دارای خواص طبیعی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مو را درمان کند و در نتیجه باعث افزایش رشد مو شود.
سر خود را با روغن داغ ماساژ دهید. حتی روغن کرچک واقعا برای رشد مو موثر است.
اگر چه این داروها و نکات یک شبه به شما یک مجموعه کامل از مو را نمی‌دهد، آنها قطعا ریشه مو را افزایش می‌دهند. و به شما کمک می‌کنند موهای زیبا و سالم داشته باشید و به شما زیبایی و سلامت را نشان می‌دهند!
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.