انتخاب لباس مناسب شما

لباس‌هایی برای پنهان کردن اضافه وزن

همیشه تسلیم شدن تنها راه حل نیست، گاهی باید سراغ میانبرها رفت و اتفاقاً مسیر را درست در خلاف جهت دور زد. برای ایستادن در مقابل وزن بالا هم شما باید یک راست بزنید به دل میانبرها؛ لباسی که
يکشنبه، 2 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
لباس‌هایی برای پنهان کردن اضافه وزن
 لباس‌هایی برای پنهان کردن اضافه وزن

نویسنده: شیما رضایی
 
همیشه تسلیم شدن تنها راه حل نیست، گاهی باید سراغ میانبرها رفت و اتفاقاً مسیر را درست در خلاف جهت دور زد. برای ایستادن در مقابل وزن بالا هم شما باید یک راست بزنید به دل میانبرها؛ لباسی که انتخاب می‌کنید یکی از همین میانبرهاست، میانبرهایی که خیلی اصولی و به قاعده اضافه وزن شما را در خودشان پنهان می‌کنند. خلاصه کلام اینکه گاهی شما تا رسیدن به ظاهر مطلوب‌تان فقط به اندازه یک دست لباس مناسب فاصله دارید. حالا این شما و این هم لباس‌هایی که وظیفه‌شان پنهان کردن اضافه وزن شماست! ظریف یا درشت به نظر آمدن شما تنها در گرو فرم و طرحی است که انتخاب می‌کنید.

یک پیشنهاد پاییزی

این هم یک پیشنهاد ویژه که می‌توانید بسته به جنسی که برای پارچه آن انتخاب می‌کنید در پاییز و حتی زمستان امسال به عنوان مانتو و حتی پالتو رویش حساب باز کنید.
 لباس‌هایی برای پنهان کردن اضافه وزن
این مدل درشتی اندام شما را پشت خودش پنهان می‌کند. بلندی آن هم کاملاً روی کمر و شکم شما را می‌پوشاند بنابراین جایی برای نگرانی نیست!
منبع مقاله :
رضایی، شیما؛ (1395) چی بپوشم، ساری: پارسی‌سرا، چاپ اول.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.