انتخاب لباس مناسب شما

پنج راز در انتخاب لباس مجلسی

پنج راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد: لباس مجلسی-عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی‌کند.
يکشنبه، 2 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
پنج راز در انتخاب لباس مجلسی
 پنج راز در انتخاب لباس مجلسی

نویسنده: شیما رضایی
 
پنج راز در انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قدبلند نشان دهد:
لباس مجلسی-عروسی باشد یا جشن نامزدی یا یک مهمانی خودمانی. فرق چندانی نمی‌کند. بسیاری از خانم‌ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی و لباس شب، دوباره احساس می‌کنند که چاقتر شده‌اند و لباس مجلسی مناسب خود را پیدا نمی‌کنند. خصوصاً اگر قرار باشد در جشن عروسی یا مهمانی شرکت کنید، کار شما دشوارتر خواهد شد. امّا نگران نباشید! آیا دوست دارید 5 کیلوگرم لاغرتر نشان داده شوید بدون اینکه حتی یک کیلوگرم وزن کم کنید؟ اگر قدبلندتر به نظر برسید، شما را لاغرتر می‌بینند. استفاده از طرح‌ها و خطوط عمودی کمک می‌کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم‌ها را به بالا و پایین می‌کشد و شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

راز اول

لباس مجلسی بپوشید که کاملاً اندازه شما باشد.

یکی از ساده‌ترین راه‌های لاغرتر به نظر رسیدن، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملاً اندازه شما باشد. هنگام انتخاب، سراغ لباس‌های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس‌ها شما را چاق‌تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس‌های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب‌آور خواهد کرد، چین و چروک‌های زشتی را در قسمت چاق بدن شما ایجاد می‌کند. همیشه لباس‌هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

راز دوم

لباس یقه هفت بپوشید.

لباس‌های مجلسی و یا پیراهن‌هایی که یقه آنها به شکل هفت است و یا اصطلاحاً یقه هفتی هستند، هوشمندانه‌ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریک‌تر به نظر خواهند رسید. لباس مجلسی‌های یقه هفت، نگاه‌ها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می‌کنند و باعث می‌شوند که قسمت‌های پایین بدن شما که معمولاً چاق‌تر است، از نظرها پنهان بماند. ناخودآگاه این مدل لباس‌های مجلسی شما را قدبلندتر نیز نشان می‌دهند. برای کاملتر کردن این ترکیب می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند و تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مدگرایی در لباس

 

راز سوم

دامن‌های بالای زانو بپوشید.

راه دیگر برای اینکه قدبلندتر به نظر برسید، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصاً اگر از دامن‌های u شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس‌ها باعث می‌شود که نگاه‌ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه، قدبلندتر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنین از دامن‌هایی که تا ساق پا و تا مچ پا هستند، خودداری کنید.

راز چهارم

لباس‌های با خطوط و طرح‌های عمودی بر تن کنید.

اگر قدبلندتر به نظر برسید، شما را لاغرتر می‌بینند. استفاده از طرح‌ها و خطوط عمودی کمک می‌کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم‌ها را به بالا و پایین می‌کشد و شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

راز پنجم

کفش پاشنه بلند بپوشید.

یک جفت کفش پاشنه بلند، پاهای شما را کشیده‌تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش‌هایی که پاشنه‌های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد، شما را لاغرتر و قدبلندتر نشان می‌دهد. سعی کنید پاشنه‌های زیر 8 سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش‌تر به نظر برسید.

اصولی که چاق‌ها باید بدانند.

همه دوست دارند اندامی زیبا و متناسب داشته باشند. یک لباس هر چقدر هم که ساده باشد روی تن یک آدم خوش اندام به اندازه یک لباس کار شده جلوه می‌کند، امّا همه‌ی آدم‌ها هم سایز نیستند. تعداد آدم‌های چاق زیاد شده، دلیل اصلی‌اش هم فست فودها و نداشتن تحرک بدنی است. هرچند تمام تلاش ما تا به الان روی این موضوع متمرکز شده که چگونه رژیم بگیرید تا متناسب باقی بمانید، چه ورزش‌هایی برای‌تان مفید هستند تا اضافه وزن‌تان را از دست بدهید و از چه غذاهایی باید پرهیز کنید که چاق نشوید ولی این دلیل نمی‌شود که وجود آدم‌های چاق را انکار کنیم و به فکر خواسته‌های آنان نباشیم.
منبع مقاله :
رضایی، شیما؛ (1395) چی بپوشم، ساری: پارسی‌سرا، چاپ اول.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.