آثار زیانبار روابط دختر و پسر

ابزاری برای ارضاء جنسی

یکی از زیان‌های روابط نامشروع دختران و پسران آن است که گاهی دختران ابزاری برای اطفاء شهوت و وسیله‌ای برای ارضاء جنسی جوانان آلوده می‌گردند، زیرا برخی از این جوانان از ظاهر زیبا (تیپ
سه‌شنبه، 1 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
ابزاری برای ارضاء جنسی
 ابزاری برای ارضاء جنسی

نویسنده: اسدالله محمدی نیا
 
یکی از زیان‌های روابط نامشروع دختران و پسران آن است که گاهی دختران ابزاری برای اطفاء شهوت و وسیله‌ای برای ارضاء جنسی جوانان آلوده می‌گردند، زیرا برخی از این جوانان از ظاهر زیبا (تیپ خوبی) و بیان شیوایی برخوردارند که اینها باعث می‌شود که برخی دختران ظاهربین و سطحی‌نگر مجذوبشان گردند، این‌گونه جوانان نیز با ده‌ها فریب و وعده‌های توخالی بعد از آنکه مدتی از دوست دخترشان بهره برداری کردند، او را به بهانه‌های مختلف رها می‌سازند.
همانطوری که بیان شد، اینجانب با جوانان متعددی اعم از دختر و پسر جهت پاسخ به مسائل شرعی و سؤالات اعتقادی تماس تلفنی دارم، و یا حضوراً در مجالس عمومی برای سخنرانی برخورد دارم، بارها وقتی برخی پسران صحبت می‌کنند، اظهار می‌دارند که من چندین دوست دختر دارم و گاهی تعداد آنها را حدود 30 تا 40 نفر و یا بیشتر برمی‌شمارند.

بیشتر بخوانید: روابط جنسی در ازدواج از نظر اسلام (1)


بنابر وظیفه شرعی و انسانی که دارم آنان را از این کار حرام منع می‌کنم و تشویق به ازدواج می نمایم. غرض از بیان این مطلب آن است که دختران عزیز و خوب ما بدانند که هدف بسیاری از جوانان از گرفتن دوست دختر، سرگرمی و ارضاء غریزه جنسی است. لذا وقتی به وسیله الفاظ زیبا و دروغین با دختری دوست شدند و از او بهره‌برداری کردند، به محض اینکه دیدند دختر دومی و سومی زیباتر و پولدارتر است، اولی را رها می‌سازند. یا اینکه در یک زمان در هر روز و ساعتی با دختران متعددی ارتباط دارند. و بعد از چندین سال فریب و نیرنگ، همه دخترانی که با هزاران امید و آرزو با او رابطه داشتند را رها می‌کند و دنبال دختری می‌روند که از نظر حجاب و تقوی و اخلاق الگو باشد.
بنابراین دختران عزیز باید بسیار هوشیار باشند تا مبادا فریب بخورند، زیرا هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که دختری که می‌تواند با رعایت عفاف و پاکدامنی بهترین همسر را از بین جوانان برگزیند، وسیله‌ای برای شهوترانی عده‌ای از جوانان آلوده شود.
منبع مقاله :
محمدی نیا، اسدالله، (1392)، دختران می‌پرسند: چرا؟، قم: انتشارات سبط اکبر (ع)، چاپ نهم.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما