آشنایی با بازی جذاب و پرطرفدار آمیرزا

سبک کلمات و دانستنی‌ ها یکی از پرطرفدار ترین سبک های موجود در مارکت های جهانی از جمله کافه بازار است. حتما تا کنون نام بازی باقلوا را شنیده اید.
سه‌شنبه، 13 شهريور 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با بازی جذاب و پرطرفدار آمیرزا
یک بازی با حروف الفبای جذاب برای تلفن های همراه
 
چکیده
سبک کلمات و دانستنی‌ ها یکی از پرطرفدار ترین سبک های موجود در مارکت های جهانی از جمله کافه بازار است. حتما تا کنون نام بازی باقلوا را شنیده اید. بازی ای که با بیش از یک میلیون دانلود در کافه بازار که توانست به پرطرفدار ترین بازی حدس کلمه ایرانی تبدیل شود. در این نقد و بررسی به سراغ بازی اندرویدی آمیرزا خواهیم رفت.

تعداد کلمات 876/ تخمین زمان مطالعه 5 دقیقه
 آشنایی با بازی جذاب و پرطرفدار آمیرزا
یک بازی با حروف الفبای جذاب برای تلفن های همراه که با گرافیک دوست داشتنی و جالب خود می تواند هر بازیکن ایرانی علاقمند به این سبک را مجذوب خود نماید. در این بازی موبایلی از میرزا دلاک مشتمالیان تا میرزا قاسمی و ... همه و همه در تلاشند که اجازه ندهند شما بتوانید کلمات موجود در هر مرحله را کشف کنید و به مراحل بعدی بروید.
در مراحل موجود در بازی آمیرزا شما باید بتوانید با حروف موجود در سینی، کلمات معنی داری را با طول مشخص بسازید. با اپریویو همراه باشید تا با هم نگاه نزدیک تری به این بازی خوش ساخت ایرانی داشته باشیم.
 

گیم پلی

این بازی به این صورت است که شما در هر قسمت به تقابل با یکی از میرزا های موجود در این بازی مشغول می شوید و در هر تقابل شما باید مراحلی را پشت سر بگذارید که شامل حروف های بهم ریخته است.
ممکن است گاهی شما کلماتی را حدس بزنید که کلمه مورد نظر میرزا در آن مرحله نباشد، که این کلمات در بین کلمات مخفی این بازی وجود دارند و شما با حدس زدن آن ها و ذخیره در قندان کلمات اضافه بتوانید پس از یافتن تعداد مشخصی از آن ها، پاداش مرتبط با این قسمت را نیز دریافت نمایید.
خوشبختانه در این بازی سعی شده که از Pay To Win پرداخت پول برای برد سریع تر] شدن به صورت مطلق دوری شود.
پرداخت سکه معمولا زمانی انجام می پذیرند که کاربر حوصله کافی برای حدس زدن کلمات و یافتن رابطه بین حروف را نداشته باشد.
در این صورت با استفاده از دکمه راهنمای موجود در هر مرحله و پرداخت 45 سکه، حرف اول یکی از این کلمات مورد نظر مشخص می شود و این راهنمایی به فرایند حدس کلمات سرعت خواهد بخشید.
برای دریافت سکه در این بازی راه های مختلفی در نظر گرفته شده است که بخش اصلی این دریافت ها مربوط به جایزه پیروزی در هر مرحله و یافتن کلمات اضافی می باشد.
برای سایر راه های کسب سکه رایگان در بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    • صندوقچه های موجود در آخر هر قسمت
    • دعوت از دوستان
    • مشاهده تبلیغ
    • عضویت در صفحات اینستاگرام و تلگرام بازی
    • دریافت بازی های دیگر این سازنده

کاربران معمولا زمانی مجبور به پرداخت وجه نقدی در بازی می شوند که  به صورت مداوم از راهنمایی های درون بازی کمک بگیرند که خوب این مورد یک امر طبیعی است.
در بازی آمیرزا بیش از 500 مرحله در نظر گرفته شده است که به راحتی می تواند علاقه مندان این سبک را برای مدت زمان زیادی سرگرم کند.
 

جلوه سمعی و بصری

یکی از نقاط قوت این بازی دقیقا در همین بخش نمایان می شود.
زمانی که گرافیک یک دست و زیبا، انیمیشن های چشم گیر و ادغامش با صدا گذاری و موسیقی سنتی و دلنشین باعث شده که با یک بازی خوب ایرانی رو به رو باشیم که در این قسمت تقریبا کاستی خاصی نداشته باشد و بتوان آن را یک بازی با کیفیت نامید.
و البته از سازنده این بازی با توجه به سابقه یاد شده انتظار دیگری هم نخواهد رفت.
در پایان لازم به ذکر است که شما با پیوستن به بازی آمیرزا و شروع چالش های مشخص شده توسط میرزا های مختلف، می توانید تجربه خوبی از یک بازی ایرانی به دست بیاورید. که جدا از گیم پلی ساده و تهی از هیجانش، به کمک اجرای فنی قوی و گرافیک خوبش حس خوبی را برای ساعت ها سرگرمی برای شما مهیا خواهد نمود.

 

بیشتر بخوانید: نقد بازی ایرانی کوهنورد

 

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

    • اجرای روان و بدون باگ
    • انیمیشن های جذاب
    • گرافیک کاربر پسند منطبق با حس و حال بازیکنان ایرانی
    • بالانس بودن ( متعادل) بازی در مراحل ( درجه سختی و ...)
    • تعداد مراحل بالا و قسمت بندی جالب بازی

 

نقاط ضعف بازی

    • سادگی در گیم پلی و عدم وجود هیجان خاصی که کاربر را از خستگی دور نماید
    • خلاقانه نبودن گیم پلی

 

پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی

بازی آمیرزا، با توجه به اجرای قوی و گرافیک فوق العاده خود پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک بازی اعتیاد آور و محبوب را خواهد داشت و کافی است با افزودن مقداری خلاقیت، هیجان بازی را افزایش دهند و امکان بازگشت کاربرانی که در بازه کوتاه تبدیل به طرفداران دائمی آن نشده اند را افزایش دهد.
 

برنامه های پیش رو

در مصاحبه ای که با تیم سازنده این بازی انجام گرفته خود اذعان می دارند که در ابتدا انتظار استقبال اینچنین از این برنامه را نداشتند اما در حال حاضر رکورد بیش از چهار میلیون و هشتصد هزار دانلود این بازی را گذرانده است.
طراحان این بازی همچنین وعده آپدیت جدید این بازی به همراه امکان بازی آنلاین بین دونفر و بیشتر را داده اند و به زودی برنامه ios این بازی با وجود تحریم های اپ استور را در دستور کار خود دارند.

 
منابع:
https://appreview.ir
https://digiato.com

 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.