آشنایی با برنامه I Can’t Wake Up

قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که از شدت خستگی Alarm گوشی را در خواب خاموش کنید و مجدداً بخوابید. اما باید راهی برای بیدار کردن تنبل ها وجود داشته باشد.به همین منظور اپلیکیشن های مختلفی ارائه شده است تا با روش هایی جذاب کاربران را بیدار کنند که در این مطلب یکی از محبوب ترین این اپلیکیشن ها یعنی اپلیکیشن I Can’t Wake Up را معرفی خواهیم کرد.
چهارشنبه، 8 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه I Can’t Wake Up

معرفی اپلیکیشن I Can’t Wake up

بدون تردید افراد مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که محبور هستند شب ها تا دیروقت بیدار بمانند و صبح ها زود از خواب بیدار شوند.

بیدار ماندن تا دیر وقت، بیدار شدن را سخت می کند. اما اپلیکیشن I Can’t Wake up از این کابوس کار راحت تری می سازد.

حتما می دانید تا به امروز اپلیکیشن های مختلفی ساخته شده اند که گجت ها و ابزارهای مختلفی را برای بیدار شدن از خواب در اختیار کاربران قرار می دهند.

البته برای استفاده از این گجت ها می بایست پول پرداخت کنید، اما در این میان اپلیکیشن I Can’t Wake up می تواند برای شما که سخت از خواب بیدار می شوید، کاربردی باشد.

اپلیکیشن I Can’t Wake up توسط کمپانی Kog Creation طراحی شده است و قابل استفاده روی سیستم های اندرویدی می باشد.

این نرم افزار ویژگی های مختلفی دارد و می تواند با آلارم های چندگانه بیداری کاربران را تضمین نماید. هنگامی که این اپلیکیشن فعال می شود، دستگاه دیگر بی صدا نبوده و موسیقی دلخواه شما اجرا می شود و هشیاری شما را به همراه خواهد داشت.

در این نرم افزار از برنامه های دیگری جز آلارم برای بیدار نگه داشتن شما استفاده می شود و ان حل کرده معماست! نرم افزار کاربردی I Can’t Wake up برای شما معما، سوال ریاضی و … طرح می شود تا بتوانید با مشغول کردن ذهنتان بیدار بمانید.

این ویژگی جذاب خواب را از سر شما می پراند و به راحتی شما را بیدار نگه می دارد.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای بیدار کردن و بیدار نگه داشتن‌تان به شما شوک عصبی وارد نمی کند و این کار را با پخش موسیقی مورد علاقه شما انجام می دهد.

گزینه های مختلفی برای بیداری اجباری با این نرم افزار وجود دارد که شما می توانید بنا بر میل خود یکی را انتخاب کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.