اشنایی با برنامه فول تست

روانشناسان جهت درک و شناخت رفتار و احساسات افراد از آزمون ها و تست های استاندارد و معتبر استفاده می کنند. این تست ها آگاهی فرد و نیز روانشناس را بهبود داده و روند تجزیه و تحلیل رفتار را ساده تر می کنند. اپلیکیشن تست روانشناسی فول تست مجموعه ای از بهترین برنامه های روانشناسی می باشد. این برنامه با ارائه تست های برتر دنیا دارای تاییدیه کانون مشاوران ایران می باشد.
چهارشنبه، 8 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اشنایی با برنامه فول تست

معرفی اپلیکیشن فول تست

این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و کاربران می توانند از طریق صفحه اصلی به راحتی به سایر بخش ها دسترسی پیدا کنند.

در اپلیکیشن فول تست عناوین مختلفی وجود دارند که به کاربران امکان خودشناسی فوق العاده می دهند. با نگاهی ساده به این نرم افزار درخواهید یافت که به کمک آن می توانید میزان خوب بودن خودتان را به عنوان همسر بسنجید، میزان شاد بودنتان در زندگی را محک بزنید، از افسرده بودنتان اطلاع یابید، میزان اعتماد به نفستان را دریاید، درک درستی از زندگی داشته باشید و بسیاری دیگر.

همچنین این اپلیکیشن شما را در امر ازدواج یاری می کند، شخصیت شما را نمایان می سازد و در کل با انواع تست های خانوادگی، عشق و هوش شما را در زمینه خودششناسی کمک می کند.

با انتخاب هر یک از تست ها، در ابتدا شما با یک توضیح مختصر درباره آن بخش به خصوص تست مواجه خواهید شد. سپس از آن جا می توانید با اشاره بر روی دکه شروع، تست شخصیت شناسی را آغاز نمایید. هر بخش دارای تعداد تست های مختلفی می باشد که معمولا بین 10 الی سی سوال متغیر است.

علاوه بر تست های خودشناسی، این اپلیکیشن انواع مراکز مشاوره در مناطق مختلف تهران و حتی شهرستان ها را به شما معرفی می کند.

همچنین در قسمتی از منو، بخشی به نام اشتراک گذاری وجود دارد که شما می توانید در صورت تمایل لینک نصب اپلیکیشن را از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار دوستانتان قرار دهید.

استفاده از تست های روانشناسی استاندارد و کاملا تائید شده آن هم به صورت رایگان، تست های طبقه بندی شده، رابط کاربری آسان، امکان اشتراک گذاری محتوای نرم افزار به وسیله شبکه های اجتماعی، امکان جست و جو و … از جمله نقاط مثبت این نرم افزار محسوب می شود.

بدون تردید، این نرم افزار، یکی از بهترین اپلیکیشن های جامع و کاربردی روانشناسی محسوب می شود که صدها تست روانشناسی مورد تائید کانون مشاوران ایران را در اختیار کاربران قرار می دهد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.