آشنایی با اپلیکیشن بی پارک

بی پارک اپلیکیشن رزرو آنلاین پارکینگ خودرو در تهران و شهرهای بزرگ است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در هر جا که هستید، از انواع پارکینگ‌هایی که در اطراف شما هستند، استفاده کنید. اپلیکیشن بی پارک می‌خواهد از تمام ظرفیت‌های مختلف شهر برای پیدا کردن جای پارک برای کاربران و راننده‌ها استفاده کند.
چهارشنبه، 8 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با  اپلیکیشن بی پارک

معرفی اپلیکیشن بی پارک

کسانی که در شهر تهران رانندگی می کنند، اغلب با مشکل کمبود جای پارک دست و پنجه نرم می کنند.

پارک کردن خودرو در جایی امن و با دسترسی آسان کمی سخت به نظر می رسد که وجود پارکینگ های مختلف این مشکل را کمتر کرده است.

اما اطلاع از وجود جای پارک در پارکینگ، اطلاع از قیمت ها و همچنین پیدا کردن آن ها روی نقشه نیز می تواند کمی چالش برانگیز باشد. اما نصب یک اپلیکیشن می تواند تمامی این کارها را آسان سازد.

هم اکنون چیزی در حدود 300 پارکینگ در تهران وجود دارد که می تواند ماشین های افراد را در خود جا دهند.

این نرم افزار با نمایش انواع پارکینگ های در دسترس، امکان انتخاب جای مناسب برای پارک اتومبیل با قیمت مناسب را برای کاربران فراهم می کند، ضمن آنکه نقشه پارکینگ نیز قابل دسترس خواهد بود.

شما به کمک این نرم افزار می توانید با یک جست و جوی ساده، مسیر خود را به سمت یک پارکینگ مناسب پیدا کنید و با خیالی آسوده اتومبیل خود را در جایی امن قرار دهید. همچنین شما با این نرم افزار می توانید به راحتی هزینه ای خود را پرداخت کنید ضمن آنکه از قیمت ها اطمینان خواهید داشت.

این نرم افزار نه تنها برای رانندگان، بلکه برای صاحبان پارکینگ نیز دارای مزیت های بی شماریست.

صاحبان پارکنیگ های عمومی می توانند به کمک اپلیکیشن بی پارک، پارکینگ خود را به راحتی به صورت آنلاین مدیریت نمایند. همچنین امکان رویت ورودی ها و خروجی ها، گردش مالی و گزارش مالی پارکینگ برای آن ها وجود دارد. ضمن آنکه در هر لحظه می توانند به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشند.

جالب است بدانید که این نرم افزار برای انواع پارکینگ ها، مانند پارکینپ های عمومی، پارکینگ های اختصاصی، حتی پارکینگ های طبقاتی، پارکینگ فرودگاه، پارکینگ های شرکت های بزرگ، پارکینگ هایی که در طرح زوج و فرد قرار گرفته اند و … کاربرد خواهد داشت.

پیش تر پیدا کردن جای پارک روی گوگل مپس در برخی نقاط فعال شده بود اما اکنون می توانید به کمک این نرم افزار پارکینگ مناسبی بیابید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.