نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین در واتس اپ

با استفاده از حالت روح در واتساپ می توان پیام های دریافتی را مشاهده کرد و هر زمان که مایل بود به پیام های دریافت شده پاسخ داد.جهت اطلاع بیشتر پیشنهاد میکنیم با این مقاله همراه باشید.
جمعه، 24 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین در واتس اپ

حالت روح واتس اپ

فعال کردن حالت روح روشی است برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و خواندن پیام ها بدون این که فرد فرستنده متوجه شود می باشد. معمولا به دلیل رعایت حریم خصوصی افراد و عدالت در بحث پیام رسانی، برنامه های پیام رسان، نظیر تلگرام، وی چت، لاین و غیره، این امکان را غیر فعال کرده و یا بطور کلی آن را ارائه نمی دهند. اما با این حال برخی برنامه های جانبی نظیر موبوگرام که نسخه ای غیر رسمی از تلگرام می باشد، این امکان را در خود دارند.

واتس اپ نیز به عنوان پرطرفدارترین برنامه پیام رسانی حال حاضر دنیا، دارای امکانی برای مخفی کردن وضعیت آنلاین و یا خواندن پیام ها بدون نمایش تیک دوم می باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بنا به دلایلی که پیشتر ذکر گردید، در صورت فعال سازی حالت روح واتس اپ ، علاوه بر این که دیگران نمی توانند وضعیت آنلاین شما و تیک دوم خوانده شدن پیام توسط شما را ببینند، شما نیز قادر به انجام این کار نخواهید بود و به نوعی عدالت در بحث پیام رسانی حفظ خواهد گردید.

قبل از هر چیز، ابتدا توصیه می شود اپلیکیشن واتس اپ موجود در گوشی تلفن همراه خود را به آخرین نسخه موجود، بروز رسانی نمایید. سپس برای فعال کردن حالت روح واتس اپ و یا خواندن پیام ها بدون نمایش تیک دوم چند روش عمده وجود دارد که با یکدیگر به بررسی هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت:
 
استفاده از تنظیمات خود واتس اپ
اولین روشی که برای فعال سازی حالت روح واتس اپ و مخفی شدن نمایش تیک خوانده شدن پیام پیشنهاد می شود، استفاده از تنظیمات خود واتس اپ و غیرفعال کردن گزینه Read receipts می باشد.

البته همانطور که اشاره شد، با غیر فعال کردن این گزینه، نه شما می توانید وضعیت خوانده شدن پیام هایتان را مشاهده کنید و نه دیگران می توانند این وضعیت را ببینند و در واقع یک حالت دو طرفه پیش خواهد آمد. برای فعال کردن حالت روح واتس اپ به این شیوه، به ترتیب زیر عمل می کنیم.

برنامه واتس اپ را اجرا کنید.

به منوی تنظیمات واتس اپ (Settings) بروید.

گزینه Account را انتخاب کرده و سپس از میان گزینه های موجود، گزینه Privacy را انتخاب نمایید.

تیک گزینه Read receipts را بردارید.

برداشتن تیک گزینه Read receipts در واتس اپ
 
استفاده از حالت پرواز
روش دیگری که بعضا موفقیت آمیز بوده و می توان با استفاده از آن پیام های واتس اپ را بدون نمایش تیک دوم و بدون آنلاین شدن خواند، استفاده از روش حالت پرواز یا هواپیما می باشد. برای این منظور می توان به ترتیب زیر عمل کرد:

پس از دریافت پیام، برنامه واتس اپ را ببندید.

با استفاده از منوی نوتیفیکیشن بار، گوشی را به حالت هواپیما ببرید.

برنامه واتس اپ را مجددا باز کنید.

پیغام مورد نظر را خوانده و سپس برنامه را ببندید.
 
استفاده از ویجت واتس اپ
روش دیگری که می توان با استفاده از آن تیک خوانده شدن پیام ها را در واتس اپ مخفی نمود، استفاده از ویجت واتس اپ می باشد. البته این روش همیشه چاره ساز نبوده و تنها در برخی از گوشی ها کار می کند. برای این منظور به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:

برنامه واتس اپ را ببندید.

به صفحه هوم گوشی بازگشته و به بخش تنظیمات مربوط به ویجت (Widget) بروید.

از میان ویجت های موجود، ویجت مربوط به واتس اپ را انتخاب کرده و در مکانی خالی از صفحات اول گوشی قرار دهید.

پیام های دریافت شده را بخوانید.
 
استفاده از برنامه جانبی برای حالت روح واتس اپ
یکی دیگر از روش های پر کاربردی که در گذشته نیز در رابطه با آن صحبت نموده ایم، استفاده از برنامه های جانبی مخصوص خواندن پیام ها به صورت مخفی می باشد.

این برنامه ها با استفاده از نوتیفیکیشن های دریافتی، پیام ها را در خود ذخیره کرده و می توانند امکان خوانده شدن پیام ها را قبل از باز کردن خود برنامه، به ما بدهند. برنامه Unseen نمونه ای از این برنامه ها است که توانایی خواندن تمامی پیام ها و نوتیفیکیشن ها را بدون باز کردن برنامه مبدا، دارد.

شما با استفاده از این برنامه می توانید بدون اینکه تیک خوانده شدن پیام نمایش داده شود، تمامی پیام های واتس اپ، تلگرام، وی چت، ایمو و سایر برنامه های پیام رسانی را بخوانید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما