چگونگی ضبط مکالمات در آیفون

هر کاربر به دلایل مختلفی اقدام به ضبط کردن مکالمه صوتی خود می کند. اما آیا ضبط کردن تماس های تلفنی قانونی است؟ پیش از این کار باید ببینید که وضعیت قوانین در محل زندگی شما چگونه است.با ما همراه باشید تا با چگونگی ضبط مکالمات تلفنی در آیفون آشنا شوید.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی ضبط مکالمات در آیفون

ضبط مکالمه در آیفون

به دلیل اینکه ضبط مکالمه دو طرفه بدون دانستن فردی که در حال ضبط صدای او هستید، یک امر غیر قانونی و غیر اخلاقی می باشد، به همین دلیل اکثر سازندگان گوشی های هوشمند، این قابلیت را در سیستم عامل های خود به صورت پیش فرض قرار نداده و برای دستیابی به آن مجبور به استفاده از برنامه های جانبی خواهید بود. اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید برای ضبط مکالمه در آیفون و سایر محصولات این شرکت، از برنامه های جانبی ارائه شده در این زمینه، استفاده نمایید.

برنامه های زیادی تاکنون برای این مهم، عرضه شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را علاوه بر ویژگی اصلی خود، یعنی قابلیت ضبط تماس ها به صورت دوطرفه را دارا می باشند. در گذشته نیز چند نمونه از این برنامه ها را برای سیستم عامل اندروید و گوشی های اندرویدی معرفی نموده بودیم که با استفاده از آن ها قادر به ضبط مکالمه در اندروید خواهید بود. اما برای سیستم عامل ios و گوشی های آیفون، برنامه ای را معرفی ننموده بودیم که در ادامه به معرفی یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمه در آیفون به نام برنامه Call Recorder – IntCall خواهیم پرداخت.
 

برنامه Call Recorder – IntCall

به جرئت می توان گفت که برنامه Call Recorder – IntCall یکی از قدرتمندترین برنامه های ضبط مکالمه در آیفون می باشد که دارای ویژگی های جالب توجهی نیز می باشد.

از جمله مهمترین امکانات این برنامه می توان به ضبط مکالمه های بین المللی با استفاده از اتصال اینترنت، اشاره کرد. این بدان معنی است که حتی در شرایطی که شما برای تماس از سیمکارت استفاده نکنید و با استفاده از اینترنت، تماس های خود را برقرار نمایید، می توانید اقدام به ضبط مکالمه خود باشید.

برخی دیگر از ویژگی های این برنامه عبارتند از:

قابلیت ضبط تماس های بین المللی و داخلی

قابلیت ذخیره تماس روی حافظه تلفن

قابلیت ارسال فایل های ضبط شده با استفاده از ایمیل

قابلیت به اشتراک گذاری در واتس اپ

کیفیت صدای فوق العاده

دانلود Call Recorder – IntCall
 

برنامه Call Recorder Lite

Call Recorder Lite یکی برنامه ضبط مکالمه در آیفون می باشد که کاملا رایگان بوده و قابلیت های مختلفی را نیز در خود دارد.

با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی مکالمات خود را تماما ضبط کرده و در حافظه تلفن یا در شبکه های اجتماعی ذخیره نمایید.

این برنامه یک برنامه بسیار سبک بوده و تنها برای 60 ثانیه اول مکالمات رایگان می باشد. برخی دیگر از ویژگی های این برنامه عبارتند از:

قابلیت ضبط تماس های خروجی و ورودی

قابلیت ذخیره روی حافظه تلفن

قابلیت اشتراک گذاری ویس پبط شده در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی

قابلیت ارسال از طریق ایمیل
 

برنامه TapeACall Lite

اگر به دنبال برنامه ای کاملا رایگان هستید، برنامه TapeACall Lite را برای ضبط مکالمه در آیفون به شما پیشنهاد می کنیم.

این برنامه دارای قابلیت های بسیاری است که می تواند در زمینه ضبط صدا، بسیار کاربردی باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این برنامه عبارتند از:

ضبط تماس های ورودی و خروجی

بدون محدودیت زمان برای ضبط مکالمات

قابلیت ارسال فایل های ضبط شده در ایمیل

ضبط مکالمات در فرمت mp3

ذخیره در حافظه تلفن


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.