چگونگی حذف اکانت در برنامه بله

در این مقاله قصد داریم آموزش دلیت اکانت پیام رسان بله را برای شما بصورت مرحله به مرحله قرار دهیم.بله یکی دیگر از پیام رسان های ایرانی است که تحت پشتیبانی بانک ملی قرار دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر محبوبیت نسبتا خوبی در بین ایرانیان دارد. اما در صورتی که دیگر قصد استفاده از پیام رسان بله در تلفن همراه خود ندارید با ما همراه باشید تا چگونگی حذف اکانت این برنامه را به شما عزیزان توضیح دهیم.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی حذف اکانت در برنامه بله

حذف اکانت بله

نحوه دیلیت اکانت بله همچون پروسه حذف اکانت سروش یا دیلیت اکانت آی گپ بوده و نیاز به طی مراحل چندان پیچیده ای ندارد. پیام رسان بله یکی از ایمن ترین پیام رسان های حال حاضر داخلی بوده و انصافا در مقایسه با تلگرام، دارای امکانات بسیار جالب توجهی می باشد. البته همان قضیه عدم اعتماد به اپلیکیشن های داخلی که در زمینه استفاده از سروش یا سایر اپلیکیشن های پیام رسان داخلی وجود دارد، در این جا نیز گریبانگیر پیام رسان بله شده است و عدم اعتماد کافی به پیام رسان های داخلی را می توان یکی از دلایل عدم استقبال از این پیام رسان دانست.

همانطور که اشاره شد با این که پیام رسان بله جزو پیام رسان های نسبتا خوب داخلی محسوب می شود، با این حال ممکن است برخی از کاربران از کار با این برنامه، چندان راضی نباشند. به همین دلیل توصیه می شود برای حفظ بیشترین امنیت ممکن، اگر مایل به استفاده از یک پیام رسان، حتی تلگرام یا سایر پیام رسان های امن نیستید، حتما اکانت خود را در آن پیام رسان به طور کامل حذف نمایید تا راه سوء استفاده های بعدی را حدالامکان مسدود کنید.

حذف اکانت بله ، راهکاری ساده داشته و کافی است طبق مراحل گفته شده در زیر عمل کنید. ما برای راحتی کار کاربران، آموزش های مربوط به چگونگی دیلیت اکانت Bale را به صورت متنی ارائه داده ایم تا کاربران در سریع ترین زمان ممکن بتوانند حساب کاربری خود را در پیام رسان بله، حذف نمایند.

برای این منظور به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:

ابتدا پیام رسان بله را اجرا کنید و سپس گزینه بیشتر را که در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد، انتخاب نمایید.

در منوی باز شده، گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد از میان گزینه های موجود، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.

در صفحه جدید، گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

در آخرین مرحله از حذف اکانت بله ، گزینه قرمز رنگ مشخص شده را با عنوان حذف حساب کاربری را انخاب نمایید تا حساب خود در پیام رسان بله را به طور کامل پاک کنید.

پس از انتخاب این گزینه احتمالا سوالی در رابطه با اطمینان از حذف حساب کاربری از شما پرسیده خواهد شد که پس از تایید، حساب کاربری شما به طور کامل حذف شده و دوباره به صفحه ابتدایی برنامه و به قسمت ثبت نام مجدد هدایت می شوید. در ادامه تعدادی نکات مهم در رابطه با حذف اکانت بله ذکر شده است که توصیه می شود قبل از اقدام به حذف حساب کاربری خود، حتما این نکات را مطالعه بفرمایید.
 
نکات مهم در رابطه با دیلیت اکانت بله
حتما به یاد داشته باشید که با انتخاب گزینه حذف حساب کاربری، تمامی سوابق فعالیت های شما در این اپلیکیشن به طور کامل حذف خواهد گردید و از آنجا که این اپلیکیشن ویژگی هایی را دارد که با آن می توان حساب های مالی و بانکی خود را نیز انجام داد، قبل از اقدام به حذف حساب کاربری خود، حتما اطمینان حاصل کنید که از اطلاعات مورد نیاز خود پشتیبان تهیه نموده اید.

حذف اکانت یک عمل غیر قابل بازگشت بوده و در صورت حذف حساب کاربری، امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت.

اگر حساب کاربری شما به هر دلیلی بلاک شده و یا ریپورت شده باشد، حذف اکانت کاربری و ساخت اکانت مجدد می تواند راه حلی برای رفع این موضوع باشد.

در صورتی که بخواهید از بلاک شخص خاصی در پیام رسان بله خارج شوید، حذف اکانت و ساخت مجدد آن راهکار مناسبی محسوب می شود. (البته با توجه به این موضوع که از اطلاعات مهم خود در این اپلیکیشن پشتیبان تهیه کرده باشید.)


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.