آشنایی با برنامه ریکاوی آیفون

حذف ناخواسته اطلاعات در بین کاربران امر بسیار شایعی است. این اتفاق ممکن است برای هر فردی رخ دهد. اگر از کاربران گوشی های آیفون شرکت اپل هستید و با این مشکل مواجه شده اید، توصیه میکنیم که حتما این مقاله اختصاصی را مطالعه کنید.
شنبه، 2 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه ریکاوی آیفون

برنامه ریکاوری آیفون

آیفون چون از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند، کاربران آن مجبورند همواره تمام اطلاعات خود را در حافظه داخلی گوشی ذخیره کنند. همین عامل سبب می شود که اطلاعات آن ها بیشتر در معرض ریسک پاک شدن و یا از دست رفتن ناگهانی قرار گیرد. به عنوان نمونه اگر برای تلفن همراه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آید که مجبور به ریست و اصطلاحا فلش زدن گوشی شویم، تمامی اطلاعات موجود در آن نیز حذف خواهد شد.

معمولا برنامه های کمی برای ریکاوری آیفون و برگرداندن آن ها نسبت به برنامه ریکاوری اندروید وجود دارد که یکی از معروف ترین آن ها، برنامه EaseUS MobiSaver می باشد. این برنامه هم به صورت نسخه رایگان و آزمایشی و هم به صورت نسخه پولی و کامل، در اختیار عموم قرار گرفته که نسخه پیشرفته آن، دارای قیمت نسبتا بالایی نیز می باشد.

اما با توجه به فیدبک ها و بازخوردهایی که کاربران در رابطه با کار با این برنامه عنوان کرده اند، می توان دریافت که این برنامه نسبتا خوب عمل کرده و قادر است بسیاری از فایل های پاک شده را بازگرداند. در ادامه تعداد از ویژگی های برنامه ریکاوری آیفون را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود.

ریکاوری پیام های پاک شده و پیام های اپلیکیشن واتس اپ

بازگردانی تصاویر و ویدیوهای پاک شده

بازگردانی لیست مخاطبین پاک شده

ریکاوری فایل از تمام دستگاه های iOS (آیفون، آیپد، آیپاد)

ریکاوری داده ها با استفاده از آی تیونز و آی کلود

ریکاوری یادداشت ها، تاریخچه تماس، تقویم، یادآورها، بوکمارک ها و تایم لاین

پشتیبانی از ویندوز XP، 7,8,10

پشتیبانی رایگان

آپدیت رایگان


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.