آشنایی با ویژگی های ios 11.2.5

اپل هر ساله بعد از معرفی نسخه های اصلی سیستم عامل موبایل خود یعنی iOS، بروزرسانی های متعددی را برای رفع مشکلات آن همراه با قابلیت های جدید منتشر می کند.با ما همراع باشید تا با ویزگی های به روزرسانی ios 11.2.5 بیشتر آشنا شوید.
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های ios 11.2.5

ویژگی های ios 11.2.5

در صفحه مربوط به آپدیت ios در تنظیمات آیفون، هنگامی که برای به روز رسانی به ios 11.2.5 اقدام می نماییم، یک سری نکات در رابطه با ویژگی های این آپدیت ارائه شده است که اصلی ترین آن ها عبارتند از : افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از هوم پاد های اپل و همچنین افزوده شدن قابلیت خواندن اخبار، توسط دستیار صوتی اپل، یعنی سیری. البته امکان خواندن اخبار توسط سیری، فعلا تنها در کشورهای امریکا، انگلستان و استرالیا فراهم شده است و پیش بینی می شود به زودی برای اکثر کشورها و با زبان های مختلف، فراهم شود. همچنین تعداد از باگ های موجود در سیستم عامل قبلی اپل، یعنی ios 11.2.2 نیز رفع شده است.

قبل از ارائه ios 11.2.5 اپل تایید کرده بود که یک باگ در سیستم عامل این شرکت موجب می شود تا یک لینک آلوده، در اپلیکیشن Message آیفون، می تواند باعث فریز شدن یا هنگ کردن گوشی شده و تنها راه بکار افتادن دوباره آن، ریست سخت افزاری می باشد.

به این ترتیب اگر این لینک گیتهاب به اپلیکیشن Message شما ارسال شود، آنگاه تلفن همراه شما فریز شده و تا زمانی که آن را با استفاده از کلیدهای ترکیبی ریست ننمایید، قادر به کار کردن نخواهد بود.

همچنین در این نسخه از سیستم عامل اپل، امکان کنترل هوم پاد به تلفن همراه افزوده شده است. با استفاده از این گزینه، دیگر برای کنترل هوم پاد خود نیازی به نصب برنامه جداگانه نخواهید داشت و با استفاده از گزینه های موجود در خود گوشی، قادر به کنترل کامل این دستگاه خواهید بود. هوم پاد نوعی اسپیکر هوشمند ساخت اپل می باشد که از راه دور قابل کنترل و برنامه ریزی می باشد.

همچنین طبق گفته های مدیر عامل اپل، تیم کوک، در آپدیت های بعدی اپل، باید منتظر امکانی باشیم که با استفاده از آن می توان به دلخواه بین کاهش مصرف باتری و یا کاهش کارایی گوشی، یک گزینه را انتخاب نمود. این گزینه در پاسخ به شبهه کاربران در رابطه با موضوعی که اخیرا نقل محافل شده است، قرار داده می شود.

مدتی پیش مدیر عامل اپل اعلام نمود که هنگامی که باتری گوشی آیفون به یک حد آستانه رسیده و به اندازه کافی ضعیف گردد، انگاه به طور خود به خود از کارایی و سرعت گوشی کاسته می شود تا از خاموش شدن ناگهانی گوشی، جلوگیری گردد.

این موضوع سبب شد که بسیاری از کاربران آیفون، از اینکه اپل بدون پرسش از آنها اقدام به کم کردن سرعت گوشی آن ها نموده است، شکایت نمایند و پرونده های زیادی را برای این کمپانی باز کنند.

در تازه ترین اخبار منتشره از سوی کمپانی اپل، این قول به کاربران داده شده است که تا ماه مارس 2018 امکانی در سیستم عامل ios قرار داده می شود که با استفاده از آن، خود کاربران می توانند بین کم شدن سرعت گوشی و یا افزایش راندمان باتری، یک مورد را به دلخواه انتخاب نمایند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.