آیا میدانید برنامه فیلیمو چیست؟

فیلیمو آرشیوی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های سینمای ایران و جهان است که به راحتی برای تماشا در اختیار شما قرار گرفته است. یکی از برترین امکانات این محصول جدید آپارات هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا تقطیعی در پخش فیلم حاصل نشود تا بتوانید بدون نگرانی و بی‌وقفه فیلم ببینید یا در صورت تمایل دانلود نمایند.
دوشنبه، 4 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا میدانید برنامه فیلیمو چیست؟

اینترنت رایگان فیلیمو

به دلیل بالا بودن قیمت خدمات ارائه اینترنت، در کشور ما معمولا دغدغه اصلی در استفاده از چنین برنامه هایی، میزان مصرف اینترنت می باشد. خصوصا اینکه معمولا افراد از اینترنت سیمکارت برای استفاده از چنین برنامه هایی بهره می برند.

اما یکی از امتیازاتی که استفاده از برنامه های داخلی، نظیر فیلیمو، برای کاربرانشان دارند، این است که این برنامه ها، از اینترنت رایگان برای نمایش محتوای خود، استفاده می کنند. به عبارت ساده تر، هنگامی که شما اقدام به دانلود فیلیمو کرده و از این برنامه برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود، می کنید، این برنامه از حجم اینترنت شما کم نخواهد کرد و به این ترتیب هیچ گونه هزینه اینترنت، در ازای تماشای ویدیوها و فیلم های مورد نظر خود، پرداخت نخواهید کرد.

البته دانلود فیلیمو و استفاده از این برنامه به تنهایی به معنی این نیست که شما با استفاده از این برنامه می توانید به رایگان از همه خدمات آن بهره مند شوید!

در حقیقت شما باید برای استفاده از این برنامه یک حق اشتراک ماهانه یا سالانه پرداخت کنید، تا از این طریق قادر به تماشای فیلم های موجود در آرشیو فیلیمو شوید.

البته این حق عضویت، چندان زیاد نبوده و در مقایسه با آرشیو بسیار بزرگی که از انواع فیلم ها در اختیار شما قرار می گیرد، مبلغ زیادی محسوب نمی شود.
همچنین در استفاده از فیلیمو باید این نکته را به خاطر بسپارید که تنها اگر از اینترنت شرکت هایی که طرف قرار داد فیلیمو هستند، استفاده کنید، در آن صورت، اینترنت شما رایگان محاسبه خواهد شد و در غیر اینصورت برای تماشای فیلم های فیلیمو، مجبور به استفاده از حجم اینترنت خود خواهید بود که چندان به صرفه به نظر نمی رسد.

در زیر شرکت هایی که طرف قرارداد فیلیمو بوده و برای استفاده از این نرم افزار، اینترنت رایگان ارائه می دهند، فهرست شده اند:
 
ایرانسل
در صورت استفاده کاربر از بسته های اینترنتی
 
همراه اول
صرفا با اتصال به اینترنت
 
مبین نت
در صورت استفاده از TD-LTE
 
های وب
صرفا با اتصال به اینترنت
 
پارس آنلاین
صرفا با اتصال به اینترنت
 
آسیاتک
صرفا با اتصال به اینترنت
 
پیشگامان
صرفا با اتصال به اینترنت
 
فن آوا
صرفا با اتصال به اینترنت

لازم به ذکر است که فیلیمو تنها در زمینه مشاهده فیلم های آنلاین می تواند به شما کمک نماید و شما با دانلود فیلیمو و خرید اشتراک آن تنها می توانید به آرشیو فیلم های خود این برنامه دسترسی داشته باشید و با استفاده از این برنامه توانایی مشاهده برنامه های زنده تلویزیون را نخواهید داشت.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.