چگونگی مخفی کردن لست سین در اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت یا به روز رسانی خود قابلیت لست سین (Last Seen) یا آخرین زمان بازدید کاربران را ارائه کرد. البته این ویژگی در اینستاگرام با نام اختصاصی Show Activity Status ارائه شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش مخفی کردن لست سین اینستاگرام پرداخته و عملکرد آن را شرح دهیم. با ما همراه باشید.
پنجشنبه، 18 شهريور 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی مخفی کردن لست سین در اینستاگرام

نمایش آخرین زمان آنلاین بودن

همانطور که می دانید با استفاده از این قابلیت، می توان اخرین زمانی که دوستان شما در اینستاگرام آنلاین شده و فعالیت داشته اند را مشاهده نمایید. این قابلیت تنها برای فالوورها و کسانی که آن ها را فالوو کرده اید قابل استفاده می باشد و دیگران قادر به دیدن آخرین زمان آنلاین بودن شما نخواهند بود. از طرفی این قابلیت قابیت حذف نیز دارد. همچون تلگرام که با حذف این قابلیت، دیگر شما نیز قادر به مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن دیگران نخواهید بود، در اینستاگرام نیز اوضاع به همین منوال خواهد بود.

هنگامی که شما اقدام به مخفی کرن لست سین در اینستاگرام نمایید، این قابلیت برای شما نیز به طور خودکار فعال شده و شما نیز قادر نخواهید بود آخرین زمان آنلاین بودن دیگران را مشاهده نمایید. این عمل بیشتر به خاطر در نظر گرفتن اصل حریم خصوصی در نظر گرفته شده است و کسی که لست سین او در اینستاگرام مخفی باشد، نخواهد توانست لست سین دیگران را نیز مشاهده نماید.
 

مخفی کردن لست سین در اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، همچون تلگرام، قابلیتی برای مخفی کردن لست سین در اینستاگرام نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان زمان آخرین آنلاین بودن خود را در این شبکه اجتماعی از فالوور و فالووینگ های خود مخفی نمایید. برای این مظور کافی است مراحل زیر را انجام داده تا موفق به غیر فعال کردن و مخفی کردن لست سین در اینستاگرام شوید.
بیشتر بخوانید:«چگونگی حذف اکانت دوم اینستاگرام»

1.به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه نمایید.

2.از طریق لمس گزینه ای که به صورت سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای تصویر نمایش داده شده است به منوی Option وارد شوید.

3.صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و پس از یافتن گزینه Show Activity Status، آن را غیر فعال کنید.

با استفاده از همین سه مرحله ساده، به راحتی می توانید آخرین زمان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کرده و به این ترتیب دوستان شما نتوانند آخرین فعالیت شما در اینستاگرام را مشاهده نمایند. آموزش تصویری این قابلیت نیز در تصویر بالا قابل مشاهده است. البته لازم به ذکر است که این قابلیت چون به صورت آزمایشی عرضه شده است، ممکن است برای برخی قابل دریافت نباشد اما پس از مدتی به صورت همگانی قابل دریافت خواهد بود.


منبع:
سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.