معرفی آنتی ویروس AVL برای گوشی موبایل

آنتی ویروس AVL مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.با ما همراه باشید.
دوشنبه، 11 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی آنتی ویروس AVL برای گوشی موبایل

آنتی ویروس اندروید AVL

اگر از علاقه مندان به بحث امینت بوده باشید حتما میدانید که امنیت در تضاد با رفاه می باشد! به عبارت دیگر، اگر ما به پروتکل ها و ویژگی های امنیتی یک محصول اهمیت دهیم، ناچاریم از رفاه آن بکاهیم و دست کاربر را در مواردی ببندیم.

به همین دلیل است که کاربران ایفون از امنیت بیشتری برخوردار بوده و در عوض توانایی های کمتری، حتی در دانلود برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی دارند. اما کاربران اندرویدی از رفاه بیشتری برخوردار بوده و آزادی عمل بیشتری را در اختیار دارند، اما به همین ترتیب از امنیت داده های به نسبت کمتری نیز برخوردارند.


با توجه به این نکته وجود یک آنتی ویروس قدرتمند و به روز در گوشی های تحت سیستم عامل اندروید به شدت احساس می شود. آنتی ویروس اندروید AVL از جمله برترین آنتی ویروس های اندروید می باشد که توانسته در سال 2017 با بیشترین امتیاز ممکن در صدر بهترین برنامه های ضد ویروس اندروید، از سوی سازمان AV-Test قرار بگیرد.

این سازمان به طور ماهانه اقدام به بررسی عملکردی کلیه آنتی ویروس ها و برنامه های امنیتی می نماید که در این بین آنتی ویروس اندروید AVL در بین آنتی ویروس های اندرویدی حاضر در این لیست، توانسته جایگاه نخست را بدست بیاورد. به همین جهت پیشنهاد کارشناسان امنیت ما این است که اگر از جمله کاربران گوشی های اندرویدی می باشید، حتما یک نسخه از این آنتی ویروس را روی تلفن همراه خود نصب نمایید.


آنتی ویروس اندروید AVL امکانات امنیتی فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به دلیل محیط کاربر پسند آن، کار با این برنامه بسیار ساده بوده و به راحتی می توان به استفاده از آن پرداخت.

از جمله امکانات و ویژگی های کاربردی آنتی ویروس اندروید AVL عبارتند از:

شناسایی جدیدترین ویروس های اندرویدی

بروز رسانی خودکار برنامه از طریق اتصال به اینترنت

عدم کاهش سرعت گوشی

عدم افزایش ترافیک اینترنت گوشی

کم حجم بودن

کم مصرف در زمینه باتری

امن کننده مرورگر اینترنت

دارای امکان مسدود سازی تماس ها


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.