آشنایی با اپلیکیشن های عکاسی در اندروید

همه ما برای خرید گوشی حتما به کیفیت و قابلیت‌های دوربین آن هم توجه می‌کنیم اما لازم نیست دیگر نگران این مورد باشید. اپلیکیشن‌های توانمند بسیاری وجود دارند که می‌توانند ویژگی‎های دوربین گوشی و تبلت اندرویدی شما را بهبود بخشند.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با اپلیکیشن های عکاسی در اندروید

بهترین اپلیکیشن های عکاسی موبایل

 
BestMe Selfie Camera
اپلیکیشن رایگانی است که برای تصویربرداری به صورت سلفی، طراحی شده است. این برنامه کاربردی دارای فیلترها و استیکرها و ایموجی های فراوانی است که شما را در امر ویرایش تصاویر سلفی یاری می کند.
 
Camera FV-5
این اپلیکیشن بخاطر تنظیمات خاصی که در اختیار کاربر قرار می دهد بسیار مشهور است. تنظیماتی مثل سرعت شاتر، ISO، میزان نور، فوکوس، و غیره. با این اپلیکیشن قدرت فراوانی را در تصویر برداری خواهید داشت که تقریبا تمام تنظیمات آن به عهده خود شما خواهد بود.
 
Camera MX
این اپلیکیشن یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای تصویر برداری و عکاسی در سیستم عامل اندروید می باشد که قابلیت های فراوانی دارد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و به کاربر این اجازه را می دهد که به سادگی و با حداکثر توان دوربین گوشی، اقدام به عکاسی نماید.
 
Camera Zoom FX
این نرم افزار نیز مدت زیادی است که طراحی شده و ویژگی اصلی آن در اختیار گذاشتن تنظیمات بیشماری برای کاربر می باشد. تنظیماتی از قبیل فوکوس، سرعت شاتر، HDR، تصاویر ۳۶۰ درجه، افکت های زنده و غیره.
 
Candy Camera
با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه این اپلیکیشن نگذشته، اما بدلیل افکت های گوناگون و فیلترهای متنوع و شادش، بسیار مشهور است و بالای یکصد میلیون دانلود داشته است. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود عکس های دلخواهتان را با استفاده از گزینه های فراوانی که در اختیارتان می گذارد،  به نحو دلخواه ویرایش نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.