سپاس بيکران

سپاس بيکران خداوندي که شهادت در راهش را نصيب من کرد. خداي بزرگ شکرت را مي گويم که هم اکنون پس از عمري گناه و معصيت ما هم لياقت پيدا کرديم؛ البته هنوز ما لياقت مقربان و مخلصان درگاهت را پيدا نکرده ايم. خدايا، چقدر اين دنيا بي ارزش بود که من اينقدر براي آن تلاش مي کردم. اي خدايي که طپش هاي يک به يک قلبم، نفس هاي ثانيه به ثانيه ام در دست توست و تو اختيار
شنبه، 19 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سپاس بيکران
سپاس بيکران
سپاس بيکران






سپاس بيکران خداوندي که شهادت در راهش را نصيب من کرد. خداي بزرگ شکرت را مي گويم که هم اکنون پس از عمري گناه و معصيت ما هم لياقت پيدا کرديم؛ البته هنوز ما لياقت مقربان و مخلصان درگاهت را پيدا نکرده ايم.
خدايا، چقدر اين دنيا بي ارزش بود که من اينقدر براي آن تلاش مي کردم. اي خدايي که طپش هاي يک به يک قلبم، نفس هاي ثانيه به ثانيه ام در دست توست و تو اختيار آن را داري، گناهانم راببخش.
خدايا، آتش اين فتنه را به نفع اسلام و مسلمين خاتمه بده.
خدايا، شکرت مي گوييم که ما را از جهل و ناداني 2500 ساله نجات دادي و به ما نعمتي عنايت کردي که راهنماي ما در طول زندگي مان باد. رهبري که ما را از منجلاب فسادي که در آن غوطه ور بوديم نجات داد.
خدايا، شکرت مي گوييم که به وسيله جبهه، حداقل از گناهانم کم شد؛ کمي راه نزديکي به تو پيدا کردم و کمي اخلاقم پسنديده شد.
خدايا، در جبهه عاشقان تو را ديدم، در جبهه لياقت پيدا کردم با محبان تو رفت و آمد کنم و سخن بگويم، ولي افسوس که همه دوستان تو از پيش ما رفتند، هم اکنون پيش خودم فکر مي کنم مي بنم ديگر بدان صورت کسي را ندارم.
خدايا به حق ناله هاي سوزناک مادران و پدران شهداي جنگ. خدايا، به حق اطفال معصوم شهيدان، خدايا به حق خانواده هاي خانه از دست داده، خدايا به حق معلولين و مجروحين، خدايا به حق معلولين که اعضاي بدنشان را در جهاد عليه دشمن از دست داده اند و به حق تمام داغداران اين جنگ اين فتنه را به نفع اسلام و مسلمين به پايان برسان و عظمت اسلام و مسلمين را زياتر بفرما.
خداوندا سپاهيان محمد را به مقصد نهايي برسان.




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.