مروري بر بازي Necrovision

Necrovision يک بازي تيراندازي با مضمون کم و بيش تاريخي است که براي کاربران رايانه‌هاي شخصي طراحي شده و مي‌تواند ساعت‌ها موجب تفريح و هيجان شما شود. وجود دشمنان سرسخت و متنوع، طراحي جالب نبردها و فضاي قابل توجه آن از جمله نقاط مثبت اين بازي است. نكته جالب در اين بازي اين است كه اگر زرنگ باشيد مي‌توانيد اژدها سواري کنيد.
يکشنبه، 23 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مروري بر بازي Necrovision
مروري بر بازي Necrovision
مروري بر بازي Necrovision






دشمنان باستاني و مدرن در کنار هم
Necrovision يک بازي تيراندازي با مضمون کم و بيش تاريخي است که براي کاربران رايانه‌هاي شخصي طراحي شده و مي‌تواند ساعت‌ها موجب تفريح و هيجان شما شود. وجود دشمنان سرسخت و متنوع، طراحي جالب نبردها و فضاي قابل توجه آن از جمله نقاط مثبت اين بازي است. نكته جالب در اين بازي اين است كه اگر زرنگ باشيد مي‌توانيد اژدها سواري کنيد.
در عين حال يکي از نقاط ضعف اين بازي پشت‌سر گذاشتن مراحل متعدد تا دستيابي به سلاح‌ها و كسب توانايي خوب جنگي است. اين بازي برخي نقاط ضعف تکنيکي و اشکالات فني نيز دارد. نگارش کلمات و عبارات با خطي نامناسب و ضعف صداي بازي در برخي موارد از جمله نقاط ضعف آن است.
بهتر است ابتدا داستان بازي را به طور مفصل مرور کنيم. اين بازي در دوران جنگ جهانی اول جريان مي‌يابد و در همان ابتدا به کاربر درباره شایعاتی مبنی بر وجود انسان یا موجودات برتر از انسان روي کره زمين هشدار داده مي‌شود. قضيه از اين قرار است که در سال 1916، دو سال پس از جنگ جهاني اول، يكي از سربازان ارتش ايالات متحده به نام "Simon Bunker"، به همراه متفقین وارد خط مقدم جبهه می‌شود. در طی یک نبرد وحشیانه Bunker و همرزمانش در پشت خطوط دشمن گم می‌شوند. Bunker و یارانش مجبور می‌شوند برای دفاع از خود سنگر بگیرند. در آن هنگام وارد چاله‌های اسرارآمیزی می‌شوند تا جایی که خواهند فهمید همه چیز آن‌گونه نيست که آن‌ها فکر می‌کردند. آن‌ها به زودی از وجود موجودات وحشتناک‌تری مطلع خواهند شد که در زیر میدان‌های نبرد مخفی شده‌اند. موجودات شیطانی راه نفوذ به دنیای انسان‌ها را پیدا کرده‌اند و با ورود آن‌ها تعادل قدرت در جنگ بر هم خواهد خورد. بيشتر اتفاقات این بازی در زیرزمین‌ها و محل‌هایی شبیه زیرزمین اتفاق می‌افتد و دشمنان اصلی در بازي، جن، پری و هيولاهايي وحشتناک هستند. کاربر بازي از همان ابتدا خود را در سنگرهای تنگ و ترسناک جنگ جهانی اول خواهد يافت. NecrovisioN در اقدامی نو میدان‌های نبرد جنگ جهانی اول را با موجودات وحشتناک و خون‌آشام ترکیب کرده و معجونی عجيب را به نمايش گذاشته است. در ابتدای بازی پس از پشت‌سر گذاشتن بخشی از سنگرهای موجود در زیرزمین گازی در فضا پخش مي‌شود و شما، قهرمان بازی را خواهيد ديد که چيزي نيست جز یک جمجمه آتشين و برافروخته. این موجود يادآور شخصیت Lord Voldemort's در بازی هری‌پاتر است. قسمت‌های هیجان‌انگیز بازی زماني آغاز می‌شود که شما با حمله چند موجود عجيب و غريب و ماقبل تاريخ مواجه می‌شوید.
پس از اتمام این بخش و از بين رفتن هيولاها، گروهی از افسران نازی با شما درگیر می‌شوند و بعد از یک حمله طوفانی به سنگر آلمان‌ها، ارتش متفقین در حالی که گاز خردل فضای میدان را پر کرده است، سرگرم پاکسازی سنگرهای آلماني‌‌ها مي‌شوند. در اين هنگام قهرمان داستان، جمجمه‌های شیطانی را در میان دودها مشاهده می‌کند و سپس شیطانی آتشین، به قهرمان بازي حمله می‌کند. شیطانی که اسلحه‌اش توپ‌های آتشینی است که پی در پی به سوي هدف پرتاب می‌کند. شما در برابر حمله این موجود شیطانی فقط تپانچه Lugar در اختیار دارید که باید با استفاده از آن دشمن را نابود کنید. نابودی این موجود نشانه پایان بازي خواهد بود. پس از اینکه قهرمان بازي این موجود شیطانی را شکست داد برای مبارزه با خون‌آشام‌ها به دنیای زیرزمیني خواهد رفت. شما به زودی خواهيد فهمید که خطر اصلی که نژاد انسان و خون‌آشام‌ها را تهدید می‌کند نیروی تاریکی است. کاربر در ادامه، مرکز نیروی شیطانی را کشف خواهد کرد، مکانی که با استفاده از فناوری خون‌آشام‌ها، شکست نیروهای شیطانی ممکن خواهد شد. در این نبرد برای مبارزه با نیروهای مخالف سلاح‌‌هایی مانند تپانچه Lugar و مسلسل قدیمی در کنار نارنجک در اختیار خواهید داشت. در ادامه نیروی جادویی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و کار شما این است که با نیروهای شیطانی مبارزه و معماهای ساده سر راه را حل كنيد.
سازندگان NecrovisioN معتقدند قابلیت جنگ و ستیز با انسان، شیطان و جن، استفاده از 18 سلاح متنوع و متفاوت، قابلیت اجراي آنلاین بازي با حضور حداکثر 16 نفر و وجود 6 نقشه متفاوت، از جمله مشخصات و ويژگي‌هاي بازي مذکور است.
اين داستان مفصل و پيچيده در نگاه اول جالب به نظر مي‌رسد، اما برخي معتقدند اين جابه‌جايي موضوعي و مکاني شايد براي برخي افراد جالب نباشد و آن‌ها را گيج کند. اين مشکل از آنجا تشديد مي‌شود که برخي مشکلات فني رفع نشده است و تعدادي باگ و حفره‌ در جريان بازي، تداوم آن را دچار مشکل مي‌کند. يکي ديگر از ضعف‌هاي اين بازي به ماموريت‌هايي برمي‌گردد که بايد در زمان مشخصي انجام شوند. در بيشتر اين ماموريت‌ها بايد دو ديناميت را پيدا کنيد، اين ماموريت به دفعات تکرار مي‌شود و به تدريج جذابيت خود را از دست مي‌دهد و معلوم نيست طراحان بازي چه اصراري داشته‌اند که هر بار آن را در هر مرحله تکرار کنند.
به‌رغم همه اين مشکلات، اکشن بازي بالاست و تنوع سلاح‌ها نيز باعث مي‌شود نقص‌هاي ذكر شده تا حدي پوشانده شوند. از جمله سلاح‌هاي اين بازي مي‌توان به تفنگ عادي، هفت‌تير، مسلسل، نارنجک و ... اشاره کرد.
سرانجام بايد به اين نکته توجه کنيد که اگر مي‌خواهيد در اين بازي موفق باشيد بايد هميشه دشمنان را نزديک به خود تصور کنيد، زيرا امکان دارد موجود خونخواري از کنار صفحه رايانه به شما حمله کند يا سلاح مرگباري را بر ضد شما به کار گيرد. بنابراين در زمان انجام اين بازي تمام حواس خود را متوجه حرکات دشمنان کنيد.
منبع: http://itnewsway.ir




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط