سربازي با تم هاي فضايي

بازي هاي نيمه جان (half- life 2)، سرزمين هاي مرزي (Borderland) و سياره در آتش سوخته (Incinerate Portable Game) گيم هايي هستند که تم فضايي دارند. بازي نيمه جان (half-life2) هم مثل نسخه اول آن مورد توجه گيم بازهاي حرفه اي قرار گرفته است. در اين بازي ديگر خبري از موجودات زميني و دشمنان عادي نيست. در اين بازي شما بايد با موجوداتي رو به رو شويد و مبارزه کنيد که از فضا آمده اند. شما در نقش گوردن فريمن (Gordon Freeman) ظاهر مي شويد. در تمام
چهارشنبه، 15 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سربازي با تم هاي فضايي
سربازي با تم هاي فضايي
سربازي با تم هاي فضايي






بازي هاي نيمه جان (half- life 2)، سرزمين هاي مرزي (Borderland) و سياره در آتش سوخته (Incinerate Portable Game) گيم هايي هستند که تم فضايي دارند.
بازي نيمه جان (half-life2) هم مثل نسخه اول آن مورد توجه گيم بازهاي حرفه اي قرار گرفته است. در اين بازي ديگر خبري از موجودات زميني و دشمنان عادي نيست. در اين بازي شما بايد با موجوداتي رو به رو شويد و مبارزه کنيد که از فضا آمده اند. شما در نقش گوردن فريمن (Gordon Freeman) ظاهر مي شويد. در تمام طول بازي از اين مرد هيچ صحبت و حرفي شنيده نمي شود. اما افراد حاضر در بازي براي کمک به شما مدام در حال تلاش هستند تا بتوانيد به وظيفه اي که به عهده تان گذاشته شده است، عمل کنيد.
نيمه جان، يک بازي رايانه اي به سبک اکشن اول شخص است که نسخه اول آن در 19 نوامبر 1998 توسط والو سافت وير( Valve Software) تهيه شد و شرکت سيرا (Sierra) آن را به بازار رقابت فرستاد. گوردون فريمن دکتراي زيست شناسي دارد و بعد از اينکه يک سري اتفاقات عجيب و غريب مي افتد مجبور مي شود با موجودات عجيب الخلقه ساخت بشري در بلک ميسا به مبارزه بپردازد. فريمن بعد از مدتي با کارهاي بي نظيري که انجام مي دهد شهرت زيادي بين زميني ها پيدا مي کند.
اين بازي براي کمپاني سازنده اش40 ميليون دلار خرج برداشت. ابتداي بازي قطاري شما را به شهري به اسم «شهر 17» مي برد؛ شهري مخروبه که موجودات بيگانه آنجا را اشغال کرده اند و انسان ها را به اسارت گرفته اند. شما بايد سعي کنيد که از اسارت رها شويد و تازه بعد از آن انسان هاي ديگر را از هم از دست اين موجودات فضايي خطرناک نجات دهيد.
اين بازي براي کساني که اول شخص بازي کردن را دوست دارند يک پيشنهاد عالي است. بنياد بازي هاي رايانه اي اين بازي را براي افراد بالاي 18 سال در نظر گرفته است. پس موقع بازي حواستان به اين موضوع باشد.

سرزمين هاي مرزيBorderland

يکي از شاهکارترين بازي هاي اکشن که به دنياي گيم بازها آمده تا کلي آنها را سر ذوق بياورد همين سرزمين هاي مرزي است که توانسته علاوه بر گيم بازها منتقدها را هم راضي نگه دارد. داستان جذاب بازي شما را وارد يک سياره بي قانون مي کند؛ سياره اي که ويران شده و از بين رفته است. شما قرار است در اين سياره غاري پيدا کنيد که پر است از طلا و جواهر و منابع طبيعي.
«پاندورا» سياره اي که به دست بشر کشف شده، زمانبندي هايش با روز و شب زمين تفاوت زيادي دارد و مدت زيادي طول مي کشد تا روز و شب در آن اتفاق بيفتد.
زماني که پايتان به آن سياره مي رسد تازه سروکله موجودات فضايي پيدا مي شود؛ موجوداتي که سال ها در خواب بودند و به شدت هم ترسناک هستند.
توقع نداشته باشيد در اين بازي با چند تا دشمن رو به رو باشيد که يک گوشه مي ايستند و شما را تماشا مي کنند؛ دشمن هايي که در «سرزمين مرزي» مقابل شما قرار مي گيرند هوش مصنوعي بالايي دارند و حرکاتي از خودشان نشان مي دهند که باورتان نمي شود. بايد خيلي زرنگ باشيد تا بتوانيد با سلاح هايي که در اختيارتان است آنها را از بين ببريد و در مبارزه پيروز شويد.

سياره درآتش سوخته

سال 2010 ميلادي را پشت سر مي گذاريم اما با بازي سياره درآتش سوخته شما مي رويد به سال 2074 ميلادي؛ جايي که اخترشناسان زبده تمام دنيا دور هم جمع شده اند تا از برخورد يک شهاب آسماني با زمين جلوگيري کنند. از آن طرف تيمي که به فضا رفته با مشکل رو به روست و يک تيم از دانشمندان بزرگ تصميم مي گيرند با کشتي فضايي شان به سمت آنها بروند.
اگر در بازي هاي قبل قرار بود رو به روي موجودات بيگانه و فضايي بايستيد و با آنها مقابله کنيد در اين بازي وظيفه تان کنترل کردن فضاست. شما سرنشين فضاپيمايي هستيد که به سمت ماه حرکت مي کند. اين بازي از سري بازي هاي تيم بازي سازي Stars Ashes است که از سال 2003 تا الان به ساختن بازي هاي فضايي مي پردازد. در ضمن اين بازي اصلا نياز به نصب شدن روي سيستم شما را ندارد. کافي است تهيه اش کنيد و از کهکشان گردي با يک بشقاب پرنده لذت ببريد.




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط