گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟

بازیکنان باید برای محافظت از قلعه بسیار هوشیار باشند و زمانی ارزش و اهمیت آن بیشتر نمایان می شود که در مرکز پایگاه باشد. چنانچه قلعه در بیرون از پایگاه قرار بگیرد به راحتی می تواند مورد هجوم و دشمنان قرار بگیرد
چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟
حرفه ای شدن و پیشرفت در هر کاری نیازمند توجه به فاکتورهای مختلفی است و بازی های موبایلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای حرفه ای شدن در انجام بازی های موبایلی لازم است که گیمرها به مواردی مانند تمرین زیاد، رقابت با گیمرهای قدرتمند، داشتن استراحت کافی، داشتن علاقه و استعداد و ... توجه داشته باشند.

بازی های پابجی موبایل و کلش آف کلنز از جمله محبوب ترین و بهترین بازی های موبایلی هستند که در چند سال اخیر همواره در فهرست پردانلودترین بازی های جهان حضور داشته اند.

هر کدام از این بازی ها تاکنون صدها میلیون بار توسط گیمرها دانلود و نصب شده اند. برای آنکه بازیکنان بتوانند در انجام این بازی ها حرفه ای شوند لازم است که از تکنیک ها و ترفندهای مختلفی استفاده کنند که در ادامه مطلب بررسی مهم ترین آنها پرداخته خواهد شد.

 
گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟

بازی کلش رویال هم مانند بازی کلش اف کلنز جذابیت بالایی دارد ولی در این مطلب به بررسی آن نمی پردازیم. خرید جم کلش رویال و کلش اف کلنز شباهت های زیادی دارد.

بهترین تکنیک ها و ترفندهای بازی PUBG Mobile و Clash Of Clans

هرچند که بازیکنان می توانند با تمرین کردن مداوم و مستمر به تمام جزئیات بازی ها تسلط پیدا کنند و به موفقیت های متعددی نیز برسند اما گاهی استفاده از راه های میانبر، ترفندها و تکنیک های مختلف می تواند باعث شود که مسیر موفقیت آنها کوتاه تر شود. بازیکنان حرفه ای و ماهر در بازی های پابجی موبایل و کلش ‌آف کلنز از ترفندها و تکنیک های مختلفی استفاده می کنند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند.
 

ترفندها و تکنیک های بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یک بازی اکشن و بتل رویال است که توسط کمپانی بلوهول تولید شده و به وسیله شرکت تنسنت گیمز منتشر شده است. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند زنده بمانند.

گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟

از بهترین ترفندها و تکنیک های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

انتخاب منطقه مناسب برای فرود و لوت کردن
با توجه به آنکه بازیکنان از داخل هواپیما به نقشه بازی فرود می آیند و ممکن است به هر چیزی مواجه شوند لازم است که بازیکن توجه ویژه ای به محل فرود خود داشته باشد. بازیکن باید در مکانی فرود بیاید که امنیت بالایی داشته باشد و به راحتی مورد حمله سایر بازیکنان قرار نگیرد و به سادگی بتواند به سلاح ها و تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. درگیری و مبارزه با دیگران بعد از فرود آمدن به نقشه کار اشتباهی است و بازیکنان باید بعد از فرود بهترین مکان را برای استتار انتخاب کنند و به دنبال سلاح های مناسب و خوب باشند.

انتخاب سلاح مناسب

انتخاب سلاح خوب در بازی های بتل رویال و تفنگی اهمیت بسیار زیادی دارد. می توان گفت بهترین سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل سلاح های شاتگان هستند. این سلاح ها برای نبردهای نزدیک کاربردهای بسیار زیادی دارند و می توانند به بازیکنان کمک زیادی بکنند.

داشتن حرکت مستمر و نامنظم

نتیجه ثبات و غیر فعال بودن در بازی های تفنگی شکست و نابودی است. بازیکنان نباید در یک مکان خاص ثابت باشند و باید دائما در حال حرکت باشند. حرکت های زیگزاگی بهترین نوع حرکت است چرا که دشمنان نمی توانند به راحتی به بازیکن حمله کنند.

 
گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟

استفاده از ارز بازی

گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل به همه امکانات و آپشن های بازی دسترسی داشته باشند. خرید یوسی ارزان پابجی از سایت های معتبر به گیمرها مبتدی اجازه می دهد که سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند و همه آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی کنند. خرید و آپدیت سلاح ها، خرید جلیقه و اسکین ها، خرید وسایل حمل و نقل و ... از مهم ترین کارهایی است که می توان با استفاده از UC پابجی انجام داد بنابراین می توان گفت استفاده صحیح و مدیریت یوسی پابجی از بهترین ترفندها و تکنیک های بازی پابجی موبایل است.

به روز کردن جلیقه، انتخاب اتو رایفل های راحت، بازی با دوستان حرفه ای تر، تغییر کیفیت بازی، چک کردن دائمی نقشه بازی و تعداد بازیکنان باقی مانده، استفاده از نارنجک ها در موقعیت مناسب و ... از دیگر تکنیک ها و ترفندهای مهم بازی پابجی موبایل هستند که می توانند به حرفه ای شدن بازیکنان کمک بیشتری بکنند.

ترفندها و تکنیک های بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از بازی های تولید شده در سبک استراتژیک است که به وسیله کمپانی معروف و مشهور سوپرسل طراحی و تولید شده است. در این بازی بازیکنان مدیریت یک دهکده و قبیله را بر عهده دارند و باید از همه امکانات و تجهیزات موجود در بازی استفاده کنند و دهکده خود را توسعه بدهند و از آن در برابر حملات دشمنان محافظت کنند.
 
از مهم ترین و بهترین ترفندهای بازی کلش آف کلنز می توان موارد زیر را عنوان نمود:

خرید حساب شده و ذخیره کردن جم های بازی

شاید بتوان گفت مهم ترین و اصلی ترین تکنیک و ترفند برای موفقیت و حرفه ای شدن در بازی کلش آف کلنز مدیریت صحیح جم بازی است. بازیکنان در هنگام شروع بازی صاحب 500 عدد جم هستند و باید به خوبی آن را مدیریت کنند که به مراحل بعدی بروند. همچنین در هر کدام از مراحل و ماموریت های مختلف موجود در بازی جوایز و پاداش های مختلفی برای گیمرها در نظر گرفته شده است.

بازیکنان می توانند با خرید جم کلش ارزان به همه امکانات بازی دسترسی داشته باشند و تمام آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی کنند. هر چقدر بازیکن جم بیشتری ذخیره کند می تواند در موقعیت های مختلف بیلدرهایی با قابلیت ها و کاربردهای متفاوتی خریداری کند.

در هنگام استفاده از جم بازی و پرداخت های درون برنامه ای باید به قیمت کاراکترها توجه ویژه ای بشود. غول ها، بربرها، دراگون ها و کمانداران از مهم ترین کاراکترهایی هستند که در این بازی حضور دارند و هر کدام ویژگی های و قابلیت های منحصر به فردی دارند. از مهم ترین ترفندهای بازی می توان توجه به قیمت کاراکترها را عنوان کرد چرا که مقدار جم مصرفی در بازی اهمیت بالایی دارد.

 
گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟

استفاده از جادوها و طلسم ها

یکی دیگر از مهم ترین تکنیک ها و ترفندهای بازی کلش آف کلنز توجه به اسپل ها در بازی است. اسپل ها از گران قیمت ترین آیتم های این بازی به شمار می روند و هر کدام از آن ها نیز عملکردهای متفاوتی دارند. انتخاب و خرید این اسپل ها باید در زمان و مکان مناسبی انجام شود تا بتوانند بهترین تاثیر و عملکرد را برای گیمر داشته باشد. از جمله مهم ترین و کاربردی ترین طلسم های بازی می توان به اسپل خشم، اسپل شفابخش و اسپل رعد و برق اشاره کرد.

توجه محل قرار گیری قلعه در بازی

قلعه در بازی کلش آف کلنز از مهم ترین ساختارهای دفاعی به شمار می رود که کمک بسیار زیادی به بازیکنان در جهت موفقیت و پیروزی می کند. بازیکنان باید برای محافظت از قلعه بسیار هوشیار باشند و زمانی ارزش و اهمیت آن بیشتر نمایان می شود که در مرکز پایگاه باشد. چنانچه قلعه در بیرون از پایگاه قرار بگیرد به راحتی می تواند مورد هجوم و دشمنان قرار بگیرد. قرار دادن قلعه در مرکز پایگاه باعث می شود که امنیت گیمر و کاراکترها حفظ شود. همچنین بازیکن می تواند تعداد از افراد کماندار را برای محافظت از قلعه خریداری کند.
 
گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟
 

بهره گیری از ویژگی NEXT

یکی از مهم ترین آیتم ها و ویژگی هایی که در بازی کلش آف کلنز وجود دارد دکمه Next می باشد. این دکمه می تواند کمک های بسیار زیادی به بازیکنان بکند. اگرچه استفاده از این گزینه می تواند برای بازیکنان هزینه بر باشد اما بازیکنان می توانند به کمک آن به پایگاه بعدی بروند.

استفاده از Army camp در حال ارتقا

کمپ آرمی نیز از جمله آیتم ها و ویژگی های بسیار بااهمیت و موثر در بازی کلش آف کلنز است. یکی از بهترین ترفندهای بازی استفاده صحیح از Army camp است. اگر در این کمپ نیروهایی داشته باشند و آن را ارتقا بدهند قادر خواهند بود از نیروهای خود در حملات و مبارزات مختلف استفاده کنند. اگرچه ممکن است که این نیروها در آپدیت های مختلف بازی نمایش داده نشوند اما می توانند تاثیر بسیار زیادی در حملات داشته باشند و به موفقیت و پیروزی بازیکنان کمک کنند.
گیمرهای حرفه ای از چه ترفندهایی برای برنده شدن در پابجی و کلش استفاده می کنند؟

به صورت کلی بازیکنان برای حرفه ای شدن می توانند از هر ترفند و تکنیکی استفاده کنند. ارتقای تدریجی تاون هال در بازی کلش آف کلنز، بهره بردن از سپرهای دفاعی، توجه به دارک اکسیرها، بستن فضاها در هنگام حمله دشمن، غرق کردن ساختمان ها در دریاها، توجه به Clan Castle دشمن، توجه به راه های ورود مپ و چینش دیوارها و ... از دیگر ترفندها و تکنیک های کاربردی در بازی Clash Of Clans هستند که می توانند برای بازیکنان مبتدی بسیار بااهمیت باشند.

جمع بندی پایانی

بازی های پابجی موبایل و کلش آف کلنز از جمله محبوب ترین و باکیفیت ترین بازی های موبایلی دنیای گیم هستند که در 5 سال اخیر همواره در صدر پردانلودترین بازی ها نیز حضور داشته اند. سالانه میلیون ها گیمر جدید این بازی ها را دانلود و نصب می کنند و که برای حرفه ای شدن و موفقیت نیاز دارند که از ترفندها و تکنیک های مختلف و متعددی استفاده کنند. هر کدام از این بازی ها تکنیک ها و ترفندهای خاص خود را دارند. بازیکنان می توانند با خرید جم بازی ها از سایت های معتبری همچون ایران موجو به همه امکانات دسترسی داشته باشند و سطح بازی خودشان را ارتقا دهند و در مدت کوتاهی به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوند. در سایت ایران موجو می توانید جم لردز موبایل را نیز با قیمت مناسب تهیه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما