5 توصيه ويژه براي صرفه‌جويي در آب

اگر به اين نتيجه رسيده‌ايد که بايد براي نجات خود از بحران کمبود آب کاري انجام دهيد ، موارد زير مي‌تواند به شما کمک کند ؛ مواردي که خيلي از آنها را مي‌دانيد و فقط محض يادآوري ، آنها را مي‌گوييم تا يادتان بيايد و به کار ببنديد : * از شيرهاي داراي چشم الکترونيکي استفاده کنيد. اين شيرها مصرف آب را تا 70 درصد کاهش مي‌دهند. در صورت استفاده از اين شيرها احتمالا ديگر لازم نخواهد
سه‌شنبه، 28 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
5 توصيه ويژه براي صرفه‌جويي در آب
5 توصيه ويژه براي صرفه‌جويي در آب
5 توصيه ويژه براي صرفه‌جويي در آب






اگر به اين نتيجه رسيده‌ايد که بايد براي نجات خود از بحران کمبود آب کاري انجام دهيد ، موارد زير مي‌تواند به شما کمک کند ؛ مواردي که خيلي از آنها را مي‌دانيد و فقط محض يادآوري ، آنها را مي‌گوييم تا يادتان بيايد و به کار ببنديد :
* از شيرهاي داراي چشم الکترونيکي استفاده کنيد. اين شيرها مصرف آب را تا 70 درصد کاهش مي‌دهند. در صورت استفاده از اين شيرها احتمالا ديگر لازم نخواهد بود که به شما توصيه کنيم که هنگام مسواک زدن شير آب را ببنديد.
* از سيفون‌هاي کوچک استفاده کنيد. با هر بار کشيدن سيفون آب زيادي مصرف مي‌شود. استفاده از سيفون‌هاي کوچک مي‌تواند به مصرف کمتر آب منجر شود.اگر هم مخزن سيفون دست‌شويي شما بزرگ است، مي‌توانيد با قرار دادن يک تکه آجر در آن، حجم آبي را که در آن جاي مي‌گيرد، کاهش دهيد.

5 توصيه ويژه براي صرفه‌جويي در آب

* آب لوله‌کشي براي اين نيست که حياط خانه يا ماشين خود را با آن بشوييم. براي اين کار راه‌هاي بهتري وجود دارد. براي پاکيزه کردن حياط ابتدا مي‌توانيد آن را جارو کنيد. براي شستشوي خودرو هم بهتر است به کارواش برويد.
* زمان دوش گرفتن خود را کوتاه کنيد. لازم نيست که ده دقيقه زير دوش بايستيد. هنگام ليف کشيدن هم بهتر است شير آب را ببنديد.
* ظرف‌ها را بلافاصله پس از استفاده بشوييد. در اين صورت به آب کمتري نياز خواهيد داشت.
منبع:www.salamat.com




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.