با کیفیت ترین تلویزیون های سال 2021 ال جی همراه با قیمت بروز

کنتراست بی نهایت برای تلویزیون ها اولد بوده است و این تلویزیون پرچم دار در میان تلویزیون های اولد است
شنبه، 30 مرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سپیده مولایی
موارد بیشتر برای شما
با کیفیت ترین تلویزیون های سال 2021 ال جی همراه با قیمت بروز
طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا  سه مدل از سری تلویزیون های ال جی تولید شده در سال 2021 بسیار با کیفیت بوده که مورد آزمایشاتتخصصی این سایت قرار گرفته است که در ادامه به توضیحاتی در مورد این مدل تلویزیون ها خواهیم پرداخت.

1-تلویزیون ال جی C1

تلویزیون اولد ال جی C1 جایگزین تلویزیون اولد CX ال جی سال 2020 شده است. ال جی در این تلویزیون بسیاری از قابلیت ها را ارتقای کیفیت داده است. برای نمونه در این تلویزیون روشنایی تصویر بیشتر شده و همچنین ایمنی پنل به واسطه تصویر ثابت افزایش یافته است. در تلویزیون ال جی اولد C1 کیفیت تصویر 4K است و نرخ نوسازی تصویر در آن 120 هرتز است.

در این تلویزیون ال جی از 4 پورت HDMI ورژن 2.1 استفاده شده است. آنچه در قدم اول می توان از این تلویزیون ال جی انتظار داشت کیفیت تصویر 4K در نرخ 120 هرتز است. قابلیت های این تلویزیون بی نظیر است. کنتراست بی نهایت برای تلویزیون اولد بوده است و این تلویزیون پرچم دار در میان تلویزیون های اولد است. ناگفته نماند یکی دیگر از غول های اولد ال جی مدل G1 است که به کلی با تلویزیون های اولد متفاوت است وال جی برای اولین بار است که از صفحه نمایش WRGB ارتقا یافته در آن استفاده می کند و به همین دلیل آن را اولد اوو یا Oled Evo نام نهاده است.

طراحی تلویزیون C1

تلویزیون اولد ال جی C1 از دسته تلویزیون هایی است که حتی در حالت خاموش بودن نیز فضای خارق العاده ای به نمای اتاق می بخشند و از هر زاویه توجه شما را به خودش جلب می کند. طراحی بدون فریم، صفحه نمایش تخت در سایزهای 55 65 77 83 اینچ و پایه وسط صفحه ای از بارزترین ویژگی های طراحی این تلویزیون هستند که چشم اندازی بسیار زیبا پدید آورده اند.

یکی از مزیت های پایه این تلویزیون تعادل و استحکامی است که برای دستگاه به همراه دارد و اینکه اجازه می دهد تلویزیون بر روی سطوح مختلف میز تلویزیون ها قرار گیرد بدون اینکه لغزش داشته باشد. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی C1

این تلویزیون از صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل برخوردار است. تلویزیون 4K ال جی C1 دارای 8 میلیون پیکسل است و هر پیکسل به صورت جداگانه قادر است تا نور خود را تامین کند. به همین علت کنتراست تصویر فوق العاده ای ایجاد شده و لذت تماشای فیلم و بازی در این تلویزیون دوچندان خواهد شد. تلویزیون فورکی ال جی  اینچ کیفیت تصویری چهار برابر بهتر از تلویزیون های Full HD را ارائه میدهد.

این تلویزیون دارای فناوری Cinema HDR است و از فرمت های HLG، HDR10 Pro، Dolby Visio و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیتی میباشد. تلویزیون ال جی C1 به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping Pro عمق محتوای HDR را بهبود میبخشد. 

قابلیت هوشمند C1

تلویزیون های ThinQ AI ال جی، جزو تلویزیون هایی هستند که با دستیار گوگل و Alexa ساخته شده اند و این یعنی ThinQ AI تمام دستیارهای صوتی که تا بحال در اسمارت تی وی ها استفاده کرده اید را ادغام می کند تا بهترین کارایی را داشته باشند. تلویزیون C1 ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل WebOS 5.0 و وای فای، جدیدترین امکانات روز را در اختیار کاربران و طرفدارانش قرار می دهد. اگر تا بحال واژه HDR را تنها برای ارتقای کیفیت تصاویر شنیده اید اکنون با نمایه ای جدید از این فناوری در تلویزیون C1 ال جی آنشا شوید! HGIG مستقیما وارد عمل می شود و سطح جدیدی از غوطه وری در بازی را به همراه می آورد. نه تنها تلویزیون سی وان ال جی بهترین سرعت را در حین اجرای بازی ها دارد؛ همچنین کیفیت بالایی را نیز به نمایش می گذارد.

 
با کیفیت ترین تلویزیون های سال 2021 ال جی همراه با قیمت بروز
 

2-تلویزیون ال جی NANO90

تلویزیون ال جی NANO90 سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2020 می باشد. مدل کامل این تلویزیون NANO90VNA است و با این نام نیز شناخته می شود. تلویزیون 65NANO90 دارای صفحه نمایش نانوسل است و از پنل IPS برخوردار است. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار است و تصاویر شگفت انگیزی تولید می کند. ال جی از تکنولوژی Full Array Dimming و LG Local Contrast در این تلویزیون استفاده نموده که باعث ارائه کنتراست تصویر فوق العاده ای می شود و تصاویر واقعی تری را نمایش می دهد. تلویزیون 2020 ال جی 65NANO90 دارای تکنولوژی Wide Color Gamut و Billion Rich Colors است و توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها (حدودا 1 بیلیون رنگ) را دارد. 

طراحی تلویزیون NANO90

تلویزیون 65 اینچ ال جی Nano90 طراحی شیک و زیبایی دارد و به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شود. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون باریک است و باعث می شود شما روی تصویر در حال پخش تمرکز کنید و از آن لذت ببرید. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند و فضای کافی برای قرار دادن ساندبار در جلو تلویزیون وجود دارد. این تلویزیون از ضخامت کمی برخوردار است و شما می توانید به راحتی و از طریق یک پایه دیواری تلویزیون آن را روی دیوار نصب کنید. این تلویزیون از صفحه نمایش تحت برخوردار است و برای نصب روی دیوار مشکلی ایجاد نمی کند.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی نانو90

تلویزیون ال جی SUHD Nano 90 از نوع LED Backlight LCD , ۴ و 4K بوده و پنل آن نیز از جدید ترین تمونه های IPS است که به به پیشرفته ترین بکلایت و نوردهی موضعی به نام Full Array Local Dimming به معنی تمام آرایه نوردهی موضعی مجهز است یعنی درواقع در پشت نمایشگر این تلویزیون در تمامی قسمات های نمایشگر دیود های نوری LED به کارگرفته شده تا دقت نوری بشدت بالا بره و هاله‌های نوری بشدت کم بشن برعکس نمونه‌های رایج Edge-lit که تنها چند دیود ال ای دی در بکلایت در قسمت پایین نمایشگر برای روشنایی و نوردهی موضعی نمایشگر وجود دارد.

قابلیت هوشمند نانو90

تلویزیون اسمارت ال جی Nano90 مجهز به سیستم عامل WebOS نسخه 5 می باشد. این سیستم عامل جدید ترین نسخه از سیستم عامل WebOS است و ال جی در تلویزیون های 2020 خود از آن استفاده می کند. تلویزیون اسمارت ال جی Nano90 دارای قابلیت Sound Share است و شما می توانید صفحه نمایش موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون منتقل کنید و محتوای داخل آن را روی تلویزیون پخش کنید. این تلویزیون دارای مرورگر اینترنت و پخش کننده موسیقی می باشد و شما می توانید به راحتی به وب گردی بپردازید و آهنگ های مورد علاقه خود را پخش نمایید. این تلویزیون دارای ریموت کنترل جادویی ال جی نیز می باشد و لذت کار کردن با تلویزیون اسمارت را دوچندان می کند.

 
با کیفیت ترین تلویزیون های سال 2021 ال جی همراه با قیمت بروز
 

3-تلویزیون ال جی NANO86

تلویزیون ال جی NANO86 از جدیدترین مدل های این برند است که با توجه به اندازه 65 اینچ برای هر محیطی مناسب است. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K ULTRA HD می باشد که با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل رنگ هایی واقعی و کنتراست یکپارچه را به نمایش می گذارد. زاویه دید در صفحه نمایش 4K NanoCell IPS LCD این تلویزیون ال جی بسیار گسترده است و ال جی این را مدیون پنل IPS می باشد که اجازه می هد بینندگان بتوانند در هر گوشه از اتاق بنشینند و محتوا را با بهترین وضوح و روشنایی در اختیار داشته باشند.
قیمت تلویزیون ال جی نانو86 نسبت به مدل های بالا بسیار مناسب تر است .

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی نانو86

هرچقدر هم که ظاهر یک تلویزیون زیبا و فریبنده باشد، نمی توان از کیفیت تصاویر آن غافل شد. اصلی ترین وظیفه ی تلویزیون انتشار محتویات چندرسانه ای از جمله تصویر و ویدیو می باشد. یک تصویر از تعداد زیادی پیکسل ساخته می شود که هر یک مشخصه های خاص خود را دارند. بهترین کیفیت تصویر زمانی حاصل می شود که بتوان تعداد زیادی پیکسل را با میزان رنگ و روشنایی متفاوت پشتیبانی کرد. تلویزیون سری 8 ال جی 2021 با برخورداری از صفحه نمایش نوع 4K NanoCell قادر است تعداد 3840×2160 پیکسل را پشتیبانی کند.

قابلیت هوشمند نانو86

سیستم عامل یک واسط نرم افزاری بین کاربران و قطعات سخت افزاری تلویزیون است. تلویزیونی که دارای سیستم عامل می باشد این توانایی را دارد که خدمات هوشمند را عرضه کند. کاربران می توانند نرم افزارهای گوناگونی را روی آن نصب کرده و از این طریق قابلیت های آن را گسترش دهند. تلویزیون ال جی سری 8 دارای سیستم عاملی به نام WebOS می باشد. در کنار آن از WebBrowser هم بهره مند شده است تا کاربران بتوانند با اتصال تلویزیون به اینترنت از فعالیت شیرین وب گردی لذت ببرند. به علاوه ی اینکه، امکان نصب انواع بازی های حرفه ای روی آن فراهم شده است. از این رو، این تلویزیون می تواند نظر گیمرها را هم به خود جلب کند.

 
با کیفیت ترین تلویزیون های سال 2021 ال جی همراه با قیمت بروز
 

لیست قیمت تلویزیون 2021

قیمت ها ی محصول ها طبق آخرید قیمت گذاری های فروشگاه اینترنتی سلام بابا(www.salambaaba.com):
 

    قیمت (تومان)         سال تولید         سایز(اینچ)       مدل 

34/400/000              2021                    55           C1

52/000/000                2021                   65           C1

34/400/000                  2021                65         NANO90

21/500/000                   2021                 55         NANO86

31/300/000               2021               65         NANO86


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما