اهمیت تعداد فالوور اینستاگرام برای کسب و کارها

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام کار بسیار حساسی است. چرا که شما با اینکار در صدد رشد کسب و کار خود هستید و اگر اشتباهی صورت گیرد ممکن است زحمات چندین ساله خود را هدر دهید.
پنجشنبه، 13 مرداد 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
اهمیت تعداد فالوور اینستاگرام برای کسب و کارها
بدون شک یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران در اینستاگرام، افزایش فالوور است. اگر تازه فعالیت پیج خود را شروع کرده‌اید، مطمئنا یکی از اولین مسائلی که با آن مواجه خواهید شد، بحث فالوور اینستاگرام است.

اگر هدف شما کسب درآمد از اینستاگرام باشد و فالوور کافی نداشته باشید، رسیدن به اهداف، کار دشواری خواهد بود. روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد.

مثل تبلیغات، کامنت گذاری و خرید فالوور که بعضی از این روش‌ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. به همین خاطر در ادامه قصد داریم بیشتر با موضوع فالوور اینستاگرام آشنا شویم.
 

چطور فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشیم؟

ایجاد کسب و کار در اینستاگرام و فروش محصولات و خدمات کار راحتی است. اما به شرط اینکه بتوانید فالوور کافی و هدفمند داشته و با قوانین اینستاگرام آشنا باشید. به طور کلی می‌توان گفت که دو راه برای فالوور ایرانی وجود دارد.

یکی به صورت رایگان و دیگری به صورت پولی. در روش اول شما با قرار دادن پست و استوری کاربرپسند و انجام کارهایی مثل لایو مشترک، کامنت گذاشتن و دایرکت دادن، اقدام به جذب فالوور می‌کنید. اما این روش تا مدتی جوابگو است و از یک جایی به بعد کمک زیادی به افزایش فالوور نمی‌کند.

در این مواقع باید از روش دوم که همان روش پولی است استفاده کنید. شما در حالت هم دو انتخاب دارید، یا اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام کنید و یا در سایر پیج‌ها تبلیغات انجام دهید.

از آنجایی که انجام تبلیغات نیز هزینه زیادی دارد، بهترین و ساده‌ترین روش همان خرید فالوور در اینستا است. با این کار خیلی سریع تعداد فالوورهای شما افزایش می‌یابد و در نتیجه فروش بیشتری را تجربه می‌کنید.


 
اهمیت تعداد فالوور اینستاگرام برای کسب و کارها


 


خرید فالوور چه کمک به رشد پیج ما می‌کند؟

دقت داشته باشید وقتی از خرید فالوور حرف می‌زنیم، منظور ما فالوور واقعی است نه فالوور فیک. هنگامی که شما اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنید، در این حالت فقط تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کند و در واقع فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. بلکه ممکن است به پیج شما صدمه زده و یا حتی باعث مسدود شدن آن شود.

اما اگر خرید فالوور واقعی اینستاگرام بخرید، هنگامی که یک پست منتشر می‌کنید، آن را مشاهده و لایک می‌کند و کامنت می‌گذارد. با اینکار اینستاگرام پست شما را به اکسپلور برده و به افراد بیشتری نشان می‌دهد. بعد از آن نیز تعداد افراد زیادی پست شما را می‌بینند و اگر از پیج شما خوششان آمده باشد، آن را فالو می‌کنند.

روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید فالوور فیک کنید، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید. با اینکار خرید شما خیلی زود نتیجه داده و فروشتان چندین برابر می‌شود.
 

1.کاربر فعال باشید

اگر می‌خواهید تعداد افرادی که وارد پیج شما می‌شوند، زیاد باشند باید فعالیت زیادی داشته باشید. به همین منظور سعی کنید به صورت روزانه پست گذاشته و استوری‌های مختلفی را منتشر کنید.

همچنین پست سایر افراد نیز مشاهده کرده و زیر آن‌ها کامت بگذارید. دقت داشته باشید حتما قبل از خرید فالوور، به تعداد کافی پست گذاشته باشید. همچنین سعی کنید هایلایت‌هایی مثل نظرات خریداران و درباره ما را در پیج داشته باشید.

 
اهمیت تعداد فالوور اینستاگرام برای کسب و کارها

2.پروفایل جذابی داشته باشید

وقتی یک نفر وارد پیج می‌شود ابتدا بخش پروفایل شما را مشاهده می‌کند. در این بخش باید نشان دهید که فعالیت شما در چه حوزه‌ای است و افراد با دنبال کردن شما چه چیزی به دست می‌آورند. همچنین از عکس پروفایل باکیفیت و مناسب با کارتان نیز استفاده کنید.
 

از کجا فالوور بخرم؟

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام کار بسیار حساسی است. چرا که شما با اینکار در صدد رشد کسب و کار خود هستید و اگر اشتباهی صورت گیرد ممکن است زحمات چندین ساله خود را هدر دهید.

به همین منظور بهترین کار خرید فالوور از سایت معتبر است. فالوورهایی که در آپ فالو وجود دارند، همگی واقعی و بدون ریزش بوده و شعار ما ارائه برترین فالوورهای اینستاگرام با قیمتی مناسب است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.