اجاره ویلا و سوئیت در کیش از صفر تا صد

در کیش می‌توانید ویلا به صورت روزانه، چند روزه و ماهانه رزرو کنید. این ویلاها همگی مبله هستند و امکانات متعددی دارند
شنبه، 21 آبان 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
اجاره ویلا و سوئیت در کیش از صفر تا صد
کیش یکی از زیباترین جزایر ایران و مقصد محبوب بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. گردشگران با خرید بلیط تهران کیش می‌توانند از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی به این جزیره زیبا سفر کنند.

کیش در تمامی روزهای سال پذیرای مسافران است. ساحل مرجانی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات دریایی گوناگون، پاساژها و مراکز خرید مختلف سبب جذابیت این جزیره شده است.

یکی از مهم‌ترین نکات در سفر مرکز اقامت، هتل یا ویلا است. جزیره کیش خوشبختانه مراکز اقامتی متنوعی دارد که با هرنوع سلیقه‌ای سازگار است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این جزیره زیبا، ویلا و سوئیت است.

در کیش می‌توانید ویلا به صورت روزانه، چند روزه و ماهانه رزرو کنید. این ویلاها همگی مبله هستند و امکانات متعددی دارند. برخی از این ویلاها در نزدیک ساحل و برخی دیگر در محله بومی کیش واقع شده‌اند.

برای اجاره این ویلاها می‌توانید به صورت حضوری به این جزیره مراجعه کنید و پس از مشاهده ویلاها به اجاره آن‌ها اقدام کنید. بهترین راه‌ برای رزرو ویلا، اجاره به صورت آنلاین است.

ویلاهای کیش

به دلیل اینکه حجم مسافران در کیش زیاد است، مکان‌های اقامتی زیادی در این جزیره تدارک دیده شده است. از انواع هتل کیش گرفته تا اقامتگاه‌های بومی، سوئیت و ویلا همگی در کیش وجود دارند. ویلاهای کیش از بهترین گزینه‌ها جهت اقامت یک تا چند روزه هستند.

البته قیمت آن‌ها نسبت به برخی دیگر از اقامتگاه‌ها بیشتر است. اما امکانات و راحتی بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کند.

شما در ویلا می‌توانید آزادی عمل بیشتری داشته باشید. در ویلا کنار سایر اعضای خانواده و همسفران خود هستید. در این مکان‌ها می‌توانید آشپزی کنید و از فضای داخل و خارج ویلا استفاده کنید. در برخی از روزهای سال می‌توانید ویلاهایی با قیمت مناسب رزرو کنید و از تخفیف‌هایی که صاحبان ویلا ارائه می‌دهند استفاده کنید.

 
اجاره ویلا و سوئیت در کیش از صفر تا صد
 

قیمت اجاره ویلا در کیش

پس از خرید بلیط هواپیما رزرو تور کیش سفرمارکت، اجاره اقامتگاه مهم‌ترین موضوع است. اجاره ویلا و سوئیت در جزیره کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روز و زمان رزرو ویلا و سوئیت
  • موقعیت و مکان قرارگیری ویلا
  • متراژ ویلا، حیاط و مساحت آن
  • امکانات ویلا و ویژگی‌های آن
  • بهداشت و تمیزی ویلا
  • تجهیزات موجود در سوئیت

امکانات سوئیت‌ها و ویلاهای کیش

سوئیت‌های کیش با توجه به قیمت اجاره آن‌ها و هزینه‌ای که از مسافران دریافت می‌شود، امکانات و ویژگی‌های متنوعی دارند. این ویلاها اغلب مبله هستند و تلویزیون و وسایل صوتی نیز در آن‌ها وجود دارد.

همچنین وسایل خواب، تخت و اتاق‌ خواب‌های جداگانه نیز دارند. این سوئیت‌ها به یک آشپزخانه هم مجهز شده‌اند که تجهیزات آشپزی و وسایل پخت و پز در آن‌ها وجود دارد. بعضی از سوئیت‌ها وسایل پذیرایی، خوراکی و لوازم شخصی یکبار مصرف دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سوئیت‌ها و ویلاهای لاکچری در کیش میز بیلیارد، فوتبال دستی، استخر و سونا، ساحل اختصاصی و وسایل ورزشی دارند. به طور کلی در های‌سیزن و فصل مناسب برای سفر به کیش (فصل‌های بهار و زمستان) قیمت مراکز اقامتی به خصوص ویلاها افزایش پیدا می‌کند.

قوانین کنسلی اجاره سوئیت و ویلا در کیش

گاهی پیش می‌آید که سفر شما کنسل می‌شود یا گاهی هم به تعویق می‌افتد. در این صورت باید ویلا و سوئیتی که رزرو کرده‌اید را کنسل کنید. بهتر از پیش از اقدام به اجاره ویلا در کیش، قوانین کنسلی آن‌ها را مطالعه کنید.

معمولاً سوئیت‌ها و ویلاهای کیش بخشی از پرداختی را به عنوان جریمه کنسلی کسر می‌کنند و باقی‌مانده وجه را به شما استرداد می‌کنند. لازم به ذکر است که مبلغ کسر شده به عنوان جریمه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مثلاً ساعت‌های باقی‌مانده به شروع اقامت در سوئیت یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در میزان جریمه است. روزهای پیک یا خلوت جزیره نیز برروی جریمه و میزان پول برگشتی تاثیرگذار هستند.

 
اجاره ویلا و سوئیت در کیش از صفر تا صد
 

نکات مهم در اجاره ویلا و سوئیت در کیش

  • پیش از اقدام به رزرو ویلا، باید مدرک شناسایی معتبر آماده کنید تا بتوانید ویلا رزرو کنید. زیرا این ویلاها اغلب به صورت مبله و با امکانات کامل ارائه می‌شوند و ارائه مدرک ضروری است.
  • کیش بیشتر از ۲۰۰ دستگاه ویلا و سوئیت دارد که در همه جای جزیره پخش شده‌اند. از بهترین این ویلاها می‌توان به ویلاهای شهرک صدف، دهکده ساحلی، دامون، ساحل مرجان، شهرک میرمهنا، سارینا، پردیس، مرجان و دیگر موارد اشاره کرد.
  • سعی کنید در مکان‌های امن اقدام به اجاره ویلا و سوئیت کنید. ویلاهای داخل شهرک و مناطق بومی امن و برای اجاره مناسب هستند.
  • ویلاهایی که در نزدیکی رستوران، کافه و مراکز خرید قرار گرفته‌اند، مزیت بیشتری نسبت به سایر ویلاها دارند.
  • ‌کیش جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. اگر به تماشای این جاذبه‌ها علاقه دارید، ویلای خود را در نزدیکی این جاذبه‌ها همچون کشتی یونانی، شهر زیرزمینی و دیگر موارد رزرو کنید.
 

نحوه اجاره ویلا و سوئیت در کیش

راه‌های بسیار زیادی برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش وجود دارد، می‌توانید پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به این جزیره، به صورت حضوری به این ویلاها و سوئیت‌ها مراجعه کنید و پس از بررسی امکانات آن‌ها، بهترین ویلا را برای اقامت خود اجاره کنید.

این کار کمی وقت‌گیر است و ممکن است روزهای سفر شما را از بین ببرد. همچنین در ماه‌های شلوغ سفر، ممکن است نتوانید ویلای مناسب را برای خود رزرو کنید زیرا تقاضا برای رزرو ویلا افزایش پیدا می‌کند.

بهترین راه برای اجاره ویلا مراجعه به سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت است. یکی از بزرگترین مزیت‌های سفرمارکت این است که می‌توانید توسط اپلیکیشن تمامی فعالیت‌های لازم را انجام دهید. همچنین در هر زمان و مکانی که باشید می‌توانید محصولات گردشگری را خریداری کنید و از خدمات سایت استفاده کنید.

 در این پلتفرم می‌توانید به صفحه اجاره ویلا و اقامتگاه مراجعه کنید و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل شهر مبدا، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد مسافران می‌شود. پس از تکمیل اطلاعات باید برروی گزینه نارنجی رنگ جستجوی اقامتگاه کلیک کنید.

در صفحه بعدی لیستی از بهترین ویلاها و سوئیت‌ها به شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید این ویلاها را براساس قیمت، تخفیف داشتن یا نداشتن و تعداد اتاق‌ها از کم به زیاد یا بلعکس مرتب کنید.

همچنین در این صفحه می‌توانید اطلاعاتی همچون نوع اقامتگاه، تعداد تخت، امکانات ویلا، آدرس و موقعیت مکانی، شرایط کنسلی و قیمت اجاره را مشاهده کنید. سفرمارکت فیلترهایی را برای کاربران در نظر گرفته است که به کمک آن‌ها می‌توانید انتخاب ویلا را برای خود ساده‌تر کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.