آخرین آمار کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب + مخصوص دانشجویان

تقاضای بالا و تنوع زیاد پروژه ها باعث شده تا سایت های خاصی به عنوان مرکز انجام پروژه متلب فعالیت کنند
يکشنبه، 2 ارديبهشت 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
آخرین آمار کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب + مخصوص دانشجویان
بدون تردید یکی از بهترین فرصت‌ها برای درآمد دانشجویی، کسب و کارهای وابسته به نرم افزار متلب (Matlab) هستند. در این خصوص دو خبر خوب برایتان داریم! نخست آن که دامنه کسب و کارهای نرم افزار متلب فوق العاده متنوع است.

این یعنی، دست شما دانشجویان برای انتخاب زمینه کاری کاملاً باز است. در ادامه به انواع روش های کسب درآمد از نرم افزار متلب مخصوص دانشجویان اشاره می کنیم.

خبر خوب دوم این است که میزان کسب درآمد از انجام پروژه متلب محدودیت خاصی ندارد. این امر بسته به مهارت، تجربه و میزان زمانی دارد که برای این کار اختصاص می دهید.

شاید بخواهید پروژه های کوچک انجام دهید فقط برای آن که دستتان توی جیبتان باشد. یا اینکه به صورت تخصصی و پرمشغله به پروژه های بزرگ بپردازید و از متلب پول پارو کنید! این امر به میزان تخصص، مهارت و زمانی که در اختیار دارید بستگی دارد.


روش های درآمدزایی و کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب

اگر نگاهی به لیست آمار کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب بیندازید، احتمالاً شگفت زده خواهید شد! چراکه در کمتر فرصت شغلی می توان این حد از روش های درآمدزایی را مشاهده کرد. شرکت های فنی مهندسی، صنایع مالی، پتروشیمی، آمار، داروسازی و حتی شرکت های خرده فروشی به متلب وابسته هستند.

در کنار این موارد بسیاری از شرکت های اقتصادی و تولیدی در سراسر دنیا نیز به دنبال برنامه نویس متلب هستند. احتمالاً برایتان جالب است که بدانید شرکت های معروف مرسدس و بوش برای انواع مدل سازی، داده سنجی و شبیه سازی از متخصصان متلب کمک می گیرند.

پس اگر به عنوان یک دانشجو به دنبال کسب و درآمد هستید، نرم افزار متلب ایده آل و هوشمندانه است. در ادامه بهترین و پرکابردترین روش های کسب درآمد از نرم افزار متلب را به شما عزیزان ارائه می کنیم.
 

سایت های کاریابی، فرصتی در دسترس و ارزشمند

امروزه وبسایت های مختلفی به عنوان واسطه شرکت ها، سازمان ها و مجموعه های تخصصی برای جذب نیرو هستند. شما با مراجعه به این سایت ها و بررسی فرصت های شغلی می توانید گزینه های جذابی را مشاهده کنید.


برای آن ها رزومه خود را ارسال کنید و یا حتی برای مصاحبه حضوری مراجعه نمایید.

بررسی سایت‌های کاریابی نشان می‌دهد آمار کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب رو به افزایش است. به زبان ساده تر، مجموعه ها و افراد بیشتری به دنبال جذب نیروهای متخصص و حتی کارآموز متلب هستند. سایت هایی مانند jobinja، jobvision، e-estekhdam، karboom و karbord از جمله سایت های کاریابی فعال و پربازدید هستند. اگر به دنبال فرصت های شغلی مخصوص دانشجویان هستید، سری به آن ها بزنید.

 
آخرین آمار کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب + مخصوص دانشجویان
 

با فریلنسری، کارفرمای خودت باش!

یکی از انواع مشاغلی که نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز رشد چشمگیری داشته، کار به صورت فریلنسر است. فریلنسر کسی است که بدون تعهد به شرکتی خاصی، با انجام پروژه براساس حرفه تخصصی خود کسب درآمد می‌کند. نرم افزار متلب نیز یکی از فرصت های ایده آل برای فعالیت فریلنسری به شمار می رود.

خوشبختانه سایت های فریلنسری پرشماری در ایران و دنیا فعالیت می کنند. افرادی که نیاز به انجام پروژه دانشجویی، پروژه شغلی و ... دارند، تقاضای خود را مطرح می کنند. شما هم می‌توانید با بررسی شرایط انجام پروژه متلب، پیشنهاد خود را از حیث زمان، کیفیت و قیمت ارائه کنید. سایت هایی مثل پارسکدرز، پونیشا و کارلنسر از سایت های فریلنسری فعال در ایران هستند.
 

مراجعه به سایت های تخصصی انجام پروژه متلب

همان گونه که اشاره شد، آمار کسب و کارهای وابسته به نرم افزار متلب بسیار بالاست. تقاضای بالا و تنوع زیاد پروژه ها باعث شده تا سایت های خاصی به عنوان مرکز انجام پروژه متلب فعالیت کنند. این سایت ها از جمله پروژستان، مرجع اصلی انجام پروژه متلب از افراد توانمند از جمله دانشجویان برای پروژه های خود استفاده می کنند. ( برای دسترسی به این سایت روی لینک بالا کلیک کنید).

شما می توانید به این سایت ها مراجعه کنید و شرایط همکاری با آن ها را مورد بررسی قرار دهید. ارائه پروژه از آن ها و انجام پروژه با شما. در این روش به دلیل مشارکت سایت های تخصصی، احتمال گرفتن پروژه برایتان راحت تر است. اما میزان درآمد نیز بسته به تخصص و سابقه تان بین شما و مجموعه تقسیم خواهدشد.
 

آموزش متلب، بستری همیشه جذاب و پرکاربرد

یکی دیگر از زمینه های جذاب و بسیار مؤثر در کسب درآمد از نرم افزار متلب، حوزه آموزش است. اگر در حیطه خاصی از برنامه نویسی و کار با متلب تبحر دارید، آن را آموزش دهید. ضبط آموزش و ایجاد بستری مناسب برای فروش، راهکاری کم خرج و البته بسیار جذاب است.فروش بسته های آموزشی می تواند حتی ساعاتی که فعالیت ندارید نیز برایتان درآمد زایی کند.


فاکتوری که در تهیه و فروش بسته آموزشی متلب اهمیت دارد، نوآوری و کاربردی بودن آن است. همان طور که می دانید، امروزه بازار ارائه بسته های آموزشی داغ است. پس اگر می خواهید موفق باشید حتماً مطالب را کاربردی و پروژه محور ارائه کنید.

به زبان ساده تر، محتوای آموزشی برای مخاطب جذاب، جدید و پراستفاده باشد. راه اندازی سایت، مراجعه به سایت هایی مثل فرادرس و یا صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی روش های خوبی برای درآمد زایی از آموزش متلب است.
 

استخدام در شرکت های دولتی و خصوصی

احتمالاً شما هم برای کسب فرصت های شغلی، آگهی های استخدام شرکت های دولتی و خصوصی را بررسی کرده اید. از قضا عناوین شغلی کمی تحت عنوان برنامه نویس متلب به چشمتان خورده است. اما چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید!

معمولاً در آگهی ها به صورت مستقیم به استخدام برنامه نویس متلب اشاره نمی شود. بلکه عناوینی مثل مهندس آی تی، مهندس دیتا، آنالیزگر داده، تحلیلگر اطلاعات، دانشمند دیتا و... استفاده می شود. نرم افزار متلب یکی از مهمترین ابزارها برای انجام وظایف این عناوین شغلی است. پس بدون شک، مهارت در برنامه نویسی متلب برگ برنده شما برای جذب در شرکت های خصوصی یا دولتی خواهدبود.
 

کسب و کار شخصی خودتان را راه اندازی کنید!

برای کسب درآمد از متلب لزوماً نباید از خدمات سایت یا مرکز خاصی استفاده کنید. شما می توانید مجموعه شخصی خودتان را داشته باشید. کارفرمایان و متقاضیان انجام پروژه متلب به شما مراجعه کرده و مستقیماً انجام پروژه را برعهده بگیرید.

برای شروع کافی است یک صفحه در شبکه های اجتماعی ویا یک وبلاگ یا وبسایت راه اندازی کنید. در ابتدا تخصص و مهارت خود را در قالب پست های آموزشی به مخاطب نشان دهید. اگر خوب عمل کنید احتمالاً پس از مدتی خواهید دید که تقاضای انجام پروژه متلب به شما داده می شود. راه اندازی این کار شاید کمی زمان بر باشد؛ اما اقدامی هوشمندانه، کم خرج و در بلندمدت اثرگذار خواهد بود.
 

چرا باید به فکر درآمد از نرم افزار متلب باشیم؟

گستردگی و تنوع بسیار بالای کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب برای هر میزان تخصص و علاقه
امکان انجام پروژه های کوچک و کسب درآمد دانشجویی در کنار طی دوران تحصیل

عدم وجود سقف درآمدی و امکان کسب درآمدهای قابل توجه و حتی درآمد دلاری از متلب
نیاز بالای شرکت ها و مجموعه های خصوصی و دولتی به برنامه نویسان Matlab و رشد روزافزون آن

امکان کسب تجربه در کنار کسب درآمد و توسعه حوزه فعالیت و راه اندازی کسب و کار شخصی

 
آخرین آمار کسب و کار های وابسته به نرم افزار متلب + مخصوص دانشجویان

میزان درآمد انجام پروژه متلب چقدر است؟

این موضوع بستگی دارد که تا چه اندازه در کار با نرم افزار متلب و انجام پروژه مهارت و تخصص دارید. ضمن اینکه برای گرفتن و انجام پروژه حاضرید چقدر وقت بگذارید؟! به انجام پروژه متلب نگاه جنبی دارید یا آن را به صورت جدی و دائمی دنبال می کنید؟ همه این موارد میزان درآمد شما از متلب را دستخوش تغییر خواهد کرد.

آخرین آمار کسب و کارهای وابسته به نرم افزار متلب نشان می دهد، میزان درآمد از متلب سقف مشخصی ندارد. برای بررسی کافی است نگاهی به سایت های فریلنسری یا سایت انجام پروژه متلب بیندازید.

درآمد چند میلیونی تا انجام پروژه های بزگتر و کسب درآمد چند ده میلیونی قابل مشاهده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، سایت STACK OWERFIOW طی آماری نشان می دهد درآمد برنامه نویسان متلب تا 100 هزار دلار در سال نیز می رسد!


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.