N97 در راه ايران

دنياي كامپيوتر و ارتباطات- دفتر نمايندگي شركت نوكيا در ايران، در نشستي با روزنامه نگاران به معرفي ويژگي هاي گوشي مدل N97 پرداخت. در اين نشست كه با حضور «عليرضا شفيع پور» مدير كل نوكيا در ايران، «امير سليمي» مدير محصولات نوكيا در ايران و «وحيد کاظمي نجف آبادي» مدير بازاريابي نوكيا در ايران برگزار شد، توانمندي هاي
يکشنبه، 30 آبان 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
N97 در راه ايران

N97 در راه ايران
N97 در راه ايران


 






 
دنياي كامپيوتر و ارتباطات- دفتر نمايندگي شركت نوكيا در ايران، در نشستي با روزنامه نگاران به معرفي ويژگي هاي گوشي مدل N97 پرداخت. در اين نشست كه با حضور «عليرضا شفيع پور» مدير كل نوكيا در ايران، «امير سليمي» مدير محصولات نوكيا در ايران و «وحيد کاظمي نجف آبادي» مدير بازاريابي نوكيا در ايران برگزار شد، توانمندي هاي گوشي N97 به ويژه صفحه نمايش عريض 3/5 اينچي لمسي كشويي كه با زاويه 30 درجه به نسبت گوشي و به صورت كشويي در مقابل كاربر قرار مي گيرد، صفحه كليد كامل QWERTY كه به صورت كشويي در زير گوشي جاي گرفته است، قابليت شخصي سازي صفحه اصلي گوشي با كمك Widgetها، حافظه داخلي و قابل افزايش تا 48 گيگابايت، دوربين 5 مگاپيكسلي و امكان اتصال ساده به اينترنت، معرفي گرديد.
در ادامه نشست نمايندگان نوكيا به پرسش هاي خبر نگاران پاسخ گفتند. وحيد كاظمي نجف آبادي ضمن اعلام اين نكته كه نوكيا براي تبليغات و بازاريابي N97 برنامه هاي گسترده اي را تدارك ديده است برخي از امكانات ويژه كاربران ايراني بر روي N97 را قرار دادن موسيقي ايراني و يك بازي ايراني از پيش بار گزاري شده بر روي گوشي اعلام كرد و افزود اين گوشي با قيمتي در حدود 700 دلار آمريكا به بازار عرضه خواهد شد. عليرضا شفيع پور مدير كل نوكيا در ايران در ادامه افزود: «نخستين گوشي N97 از منطقه خاورميانه و آفريقا به بازار جهان عرضه خواهد شد و ايران جزو نخستين كشورهايي خواهد بود كه N97 در آن به بازار خواهد آمد. وي ادامه داد ارسال اين گوشي به طور همزمان براي ايران و برخي ديگر ازكشورهاي منتخب در منطقه خاورميانه و آفريقا انجام خواهد گرفت هر چند كه با توجه به پيچيدگي فرآيند ترخيص كالا در ايران ممكن است زمان عرضه واقعي اين گوشي به بازار ايران كمي ديرتر از ساير كشورها باشد. شفيع پور زمان تقريبي ورود N97 با بازار خاورميانه را هفته اول ماه ژوئن اعلام كرد. وي در پاسخ سوالي در خصوص وجود نقشه هاي شهرهاي ايران بر روي گوشي هاي نوکيا بدون ذکر جزئيات اعلام كرد به زودي اخبار خوبي در اين خصوص اعلام خواهد گرديد.
همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص نمايندگان رسمي نوكيا در ايران شركت هاي اركان ارتباطات، الوطني و شركتي ديگر كه در حال تكميل مراحل اخذ نمايندگي از نوكيا در ايران مي باشد به عنوان نمايندگان رسمي اين شركت در ايران معرفي گرديدند. مدير كل نوكيا در ايران ساير شركت ها از جمله شرکت اتصالات را نمايندگان غير فعال اين شركت اعلام نمود.
منبع: ماهنامه دنياي کامپيوتر و ارتباطات؛ شماره 78



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط