webspy هم به بازار ايران رسيد

محصولات امنيتي webspy به زودي از طريق شرکت هاي آشنا ايمن و پارس آتنا دژ در ايران عرضه مي شوند. شرکت کام گارد دبي به عنوان يکي از شرکت هاي پيشرو در ارائه راه حل هاي نرم افزاري و سخت افزاري امنيت و همچنين توزيع کننده منطقه اي و انحصاري اين محصول، از عرضه اين محصولات در ايران خبر داده است. بر اساس اين گزارش، شرکت هاي آشنا
سه‌شنبه، 23 آذر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
webspy هم به بازار ايران رسيد

webspy هم به بازار ايران رسيد
webspy هم به بازار ايران رسيد


 






 
محصولات امنيتي webspy به زودي از طريق شرکت هاي آشنا ايمن و پارس آتنا دژ در ايران عرضه مي شوند. شرکت کام گارد دبي به عنوان يکي از شرکت هاي پيشرو در ارائه راه حل هاي نرم افزاري و سخت افزاري امنيت و همچنين توزيع کننده منطقه اي و انحصاري اين محصول، از عرضه اين محصولات در ايران خبر داده است. بر اساس اين گزارش، شرکت هاي آشنا ايمن و پار آتنا دژ به عنوان نمايندگان محصولات وب اسپاي در ايران در زمينه فروش، نصب، پشتيباني و خدمات پس از فروش فعاليت خواهد کرد.
محصولات وب اسپاي که تا کنون در بسياري از سازمان ها، نهادهاي دولتي و شرکت هاي بزرگ بخش خصوصي و دولتي در سراسر جهان به کار گرفته شده اند، به طور عمده بر يافتن بهينه سازي استفاده از اينترنت، ايميل و کاربردهاي تحت وب در سازمان ها تمرکز دارند.
رضا فخر عطار، مديرعامل شرکت آشنا ايمن، در خصوص توانايي هاي وب اسپاي معتقد است: ( اين برنامه فايل هاي ثبت وقايع (log file) هاي سخت افزارها و نرم افزارهاي مختلف مثل تجهيزات فعال شبکه، سرورهاي تحت وب، سرورهاي پست الکترونيک و تجهيزات مختلف امنيتي اعم از فايروال، IDS و ... را جمع آوري، آناليز و تحليل مي نمايد و بر اساس آنها راهکارهايي را جهت بهينه سازي استفاده از امکانات شبکه و رفع موانع و مشکلات موجود در آن ارائه مي کند).
وي با اشاره به گسترش روز افزون سرويس هاي تحت وب در ايران اظهار داشت که اين محصول مي تواند جايگاه خوبي را در بازار کسب کند و به عنوان محصولي کاربردي براي شرکت هاي بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار گيرد. گفتني است هم اکنون راه حل هاي webspy در بيش از 120 کشور جهان مورد استفاده قرار مي گيرند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر و دريافت نسخه رايگان مي توانند به وب سايت www.webspy.com مراجعه و يا با شرکت هاي آشنا ايمن (88529345) و پارس آتنا دژ (88054776) تماس حاصل نمايند. همچنين ارائه گواهينامه هاي متخصصان وب اسپاي نيز در برنامه کاري نمايندگان قرار دارد که به زودي خبرهاي تکميلي در اين خصوص منتشر خواهد شد.
منبع:ماهنامه دنياي کامپيوتر و ارتباطات؛شماره 79



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.