خوش‌شانس‌ها چه شکلي‌اند؟!

برندگان عرصه‌ زندگي، هر روز، پيروزي مي‌آفرينند و لحظه‌هاي عمرشان پر از اميد و نشاط است. آنان با ويژگي‌هايي که دارند، از افراد ديگر متمايز مي‌شوند. درواقع، طالع‌بيني برندگان زندگي، شامل خصوصيت‌هايي است که هرکس به آن معتقد باشد، جزو اين گروه قرار مي‌گيرد. طالع‌بيني برندگان زندگي به شرح زير است:
سه‌شنبه، 17 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خوش‌شانس‌ها چه شکلي‌اند؟!

خوش‌شانس‌ها چه شکلي‌اند؟!
خوش‌شانس‌ها چه شکلي‌اند؟!


 

نويسنده:سيدحسين ميرباقري




 
برندگان عرصه‌ زندگي، هر روز، پيروزي مي‌آفرينند و لحظه‌هاي عمرشان پر از اميد و نشاط است. آنان با ويژگي‌هايي که دارند، از افراد ديگر متمايز مي‌شوند. درواقع، طالع‌بيني برندگان زندگي، شامل خصوصيت‌هايي است که هرکس به آن معتقد باشد، جزو اين گروه قرار مي‌گيرد.
طالع‌بيني برندگان زندگي به شرح زير است:

1) هدفمند بودن در عرصه‌ زندگي:
 

آنان براي هر لحظه‌ عمرشان برنامه دارند و براساس يک استراتژي معين، به سمت خلق هدف‌هايشان حرکت مي‌کنند.

2) باورهاي مثبت:
 

باور توانستن، يعني رسيدن به آنچه ما مي‌خواهيم. «ناپلئون هيل» اين روان‌شناس بزرگ مي‌گويد: «اگر شما بگوييد مي‌توانيد، پس مي‌توانيد و اگر بگوييد نمي‌توانيد، پس نمي‌توانيد؛ در هر دو صورت، شما درست گفته‌ايد.»

3) نظام فکري و ارزشي مشخص:
 

برندگان، داراي ارزش‌ها و يک نظام فکري مشخص هستند. آنان ارزش‌هاي زندگي خود را مشخص کرده و براساس يک چارچوب مدون و معين، زندگي‌مي‌کنند. آنان به‌خوبي مي‌دانند که از چه اعمال و رفتاري ‌بايد دوري‌ کنند و نسبت به چه اعمالي مداومت و ممارست داشته باشند.

4) از شکست‌ها تجربه مي‌گيرند:
 

توماس اديسون مي‌گفت: «علت موفقيت من در اين است که وقتي به کاري مي‌پردازم، تا تمام‌کردن آن کار، از آن دست برنمي‌دارم.» چنين روحيه‌اي باعث مي‌شود که انسان در مواجهه با مشکل‌ها و مسايل زندگي، سخت‌کوشانه و هوشمندانه فقط به‌دنبال راه‌حل باشد و زود، ميدان را خالي نکند.

5) ارتباط موفق با ديگران:
 

از ويژگي‌هاي اساسي برندگان زندگي، ارتباط‌هاي بسيار موفق آنان است. آنان به‌راحتي با شناخت انسان‌هاي اطراف خود، يک ارتباط بسيار زيبا با ديگران برقرار مي‌کنند. اين افراد مي‌دانند که به تعداد هر انسان روي کره‌ زمين، روحيه‌ها و احساس‌هاي متفاوت وجود دارد.

6) راحت گرفتن زندگي:
 

برندگان زندگي، هميشه بي‌تکلف در بازي زندگي وارد مي‌شوند و براساس يک نظام ارزشي و فکري معين، آن‌چنان زيبا زندگي مي‌کنند که گويي هيچ غم و غصه‌اي در اين عالم وجود ندارد.
منبع:http://www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط
موارد بیشتر برای شما