مهندسي ابرو به روش آندوسکوپي

خيلي‌ها هستند که دلشان مي‌خواهد ظاهر اخمو و عصباني ناشي از شکل ابروهايشان به وسيله جراحي برطرف شود. برخي ديگر مي‌خواهند که بالاي پلکشان ابروهاي کماني داشته باشند و حالت خميده زير پلکشان را اصلاح نمايند. بعضي ديگر مي‌خواهند که ابروي خود را داشته باشند ولي خطوط اخم بين چشم‌ها حذف شود. در اين مقاله
پنجشنبه، 19 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مهندسي ابرو به روش آندوسکوپي

مهندسي ابرو به روش آندوسکوپي
مهندسي ابرو به روش آندوسکوپي


 






 

مي‌خواهيد ابروهايتان کشيده‌تر باشد؟
 

خيلي‌ها هستند که دلشان مي‌خواهد ظاهر اخمو و عصباني ناشي از شکل ابروهايشان به وسيله جراحي برطرف شود. برخي ديگر مي‌خواهند که بالاي پلکشان ابروهاي کماني داشته باشند و حالت خميده زير پلکشان را اصلاح نمايند. بعضي ديگر مي‌خواهند که ابروي خود را داشته باشند ولي خطوط اخم بين چشم‌ها حذف شود. در اين مقاله مي‌خواهيم از روش آندوسکوپي براي اصلاح زيبايي ابرو بنويسيم.
عمل کشيدگي ابروي آندوسکوپيک براي بازگرداندن ظاهر جوان و سرزنده افراد سالمند به کار مي‌رود. اگرچه اغلب اينگونه تصور مي‌شود که بيشتر خانم‌ها متقاضي جراحي‌هاي زيبايي باشند، امروزه مردان نيز از اين عمل به صورت فزاينده‌اي براي صاف نمودن خطوط اخم چهره خود و جوانتر نمودن ظاهرشان در فضاهاي رقابتي کاري استفاده مي‌کنند چون معتقدند که ظاهرشان بايد نمايانگر انرژي دروني‌شان باشد.

تفاوت آندوسکوپي با روش معمول
 

يک سوال مهم: فکر مي‌کنيد چه تفاوتي بين عمل کشيدگي ابرو به صورت آندوسکوپيک و عمل جراحي کشيدگي پيشاني به صورت سنتي وجود دارد؟ در جراحي آندوسکوپيک، ايجاد برش روي صورت کمتر باعث عفونت، خارش، بي حسي و کرختي مي‌شود. همچنين زخم سطحي تري توأم با عوارض جانبي کمتري به وجود مي‌آيد. علاوه بر اين در عمل آندوسکوپي، مو، هيچ گونه آسيبي نمي‌بيند. تمام جراحان در انجام عمل جراحي آندوسکوپيک تجربه ندارند و ماهر نيستند. وقتي مي‌خواهيد که يک جراح را ارزيابي کنيد، از او نپرسيد که تا کنون چند عمل کشيدن ابرو يا پلک انجام داده است، بلکه از او بپرسيد تا کنون چند عمل آندوسکوپيک انجام داده است.
يک جراح پلاستيک مجرب و معتبر که منحصرا جراحي‌هاي زيبايي چهره انجام مي‌دهد، مي‌داند که وظيفه وي تنها ترميم قسمت‌هاي موردنظر بيمار نمي‌باشد بلکه او بايد به انگيزه ماورايي اين عمل نيز پاسخ دهد. ناگفته پيدا است که يک عمل کشيدن ابرو نمي‌تواند از فروپاشي يک ازدواج جلوگيري کند. برخي بيماران که آمادگي انجام جراحي پلاستيک صورت را ندارند، ترجيح مي‌دهند که از روش‌هاي محافظه‌کارانه‌تري مثل بوتاکس براي صاف کردن خطوط و چروک‌هاي صورت و يا کلاژن براي پر کردن چاله‌هاي صورت خود استفاده کنند. افرادي که راجع به عمل‌هاي احياي جواني آگاهي کافي دارند، مي‌دانند که چه زماني انجام اين عمل برايشان مناسب است.

عمل همزمان کشيدگي ابرو و صورت
 

اغلب بيماران به دفعات مي‌خواهند که عمل کشيدگي ابرويشان همراه با عمل کشيدگي صورت انجام شود چون به اين ترتيب خط خنده از قسمت تحتاني صورتشان محو مي‌شود و در نتيجه در ناحيه فک صورت صافتري پيدا خواهند کرد. اين عمل باعث کاهش قدرت جويدن فک‌ها در نواحي چانه و گردن مي‌شود. يکي از مزاياي انجام همزمان اين عمل با عمل کشيدگي صورت، توانايي انجام ليپوساکشن مي‌باشد. بنابراين افرادي که مي‌خواهند چربي‌هاي خود را آب کنند مي‌توانند در حين اين عمل، اين کار را نيز انجام دهند. معمول‌ترين درخواست بيماران، انجام همزمان بلفاروپلاستي (کشيدن پلک) با کشيدن ابرو مي‌باشد. به اين ترتيب جراح مي‌تواند طي عمل کشيدن ابرو به صورت همزمان کيسه‌هاي زيرپلک را بردارد يا اصلاح کند.
عمل‌هاي بزرگ کردن چانه، گونه، جراحي بيني، جراحي گوش و جراحي لب را نيز مي‌توان به صورت همزمان با عمل کشيدن ابرو انجام داد. اغلب بيماران به دنبال اطلاعاتي درباره اصلاح چروک‌هاي سطحي پوست مي‌باشند. اگر چه اغلب چروک‌هاي سطحي پوست صورت را مي‌توان با عمل کشيدن ابرو صاف کرد ولي نمي‌توان تمام خطوط سطحي ناشي از افزايش سن، مواجه مستقيم با آفتاب و يا چروک‌هاي ژنتيکي را درمان نمود.
عمل کشيدن ابرو، ابروهاي خميده و شکسته را درست مي‌کند. پيلينگ شيميايي، جراحي ليزري و صاف کردن پوست، معايب و چروک‌هاي پوستي را درمان مي‌کنند.

مهندسي ابرو به روش آندوسکوپي

8 توصيه قبل از جراحي
 

از خوردن آسپرين يا مواد حاوي آسپرين يا ايبوپروفن تا يک هفته قبل از عمل و 2 هفته بعد از عمل خودداري کنيد. براي آگاهي از ليست کامل داروهايي که نبايد قبل از عمل مصرف کنيد به قسمت «ليست داروها» مراجعه کنيد. اگر دارويي مثل وارفارين مصرف مي‌کنيد که روي گردش خون و خونريزي تأثير مي‌گذارد سريعا به پزشک خود اطلاع دهيد.
از مصرف مواد مخدر و الکل يک هفته قبل از عمل و 3 هفته بعد از عمل خودداري کنيد. اگر مصرف اين دو را متوقف نکنيد، بهبودي زخم‌ها به تعويق مي‌افتد و قرمزي پوست و ساير اختلالات باقي مي‌مانند.
پزشک را در جريان تمام سوابق پزشکي و درماني خود قرار دهيد. در قرار ملاقات قبل از عمل پرستار شما را در جريان داروهايي که بايد در روز عمل با يک جرعه آب مصرف کنيد قرار مي‌دهد.
در قرار ملاقات پيش از عملتان به شما نسخه‌اي داده مي‌شود که در آن آنتي‌بيوتيک‌هاي خوراکي، پماد آنتي بيوتيکي چشم (در صورت داشتن عمل پلک) و داروهاي مسکن درد وجود دارد. لطفا داروهاي اين نسخه را قبل از رفتن به اتاق عمل فراهم کنيد تا بعد از خاتمه عمل و بازگشت به خانه آنها را آماده داشته باشيد.
نبايد از بعد از نيمه شب روز قبل از عمل چيزي بخوريد يا بياشاميد. مگر اينکه پزشک خلاف اين را براي شما تجويز نمايد. بهتر است پيش از عمل دندان‌هايتان را بشوئيد. در صورت عمل نکردن به هر يک از موارد مذکور عمل شما لغو خواهد شد.
قبل از آمدن به اتاق عمل آرايش و لاک ناخن خود را پاک کنيد.
مصرف ويتامين ث به بهبود بيماران کمک مي‌کند و بايد 3 بار در روز هر بار 1000 ميلي‌گرم به مدت 2 هفته مصرف شود.
سعي کنيد رژيم غذايي خود را از نوشيدني‌ها به سمت غذاهاي راحت الهضم نظير غلات، ماست، سوپ، ماکاروني تغيير دهيد.
منبع: http://www.salamat.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.