بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

مدل درب دار آينه مانند Z610 دارای صفحه نمايش بيرونی نامرئی ، دوربين 2 مگا پيکسل و صفحه کليد بسيار شيک است . اين مدل از نسل سوم پشتيبانی می کند و محل کارت حافظه دارد . سونی اريکسون Z610 از نظر عملکردی کاملا...
پنجشنبه، 25 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)
بررسی سونی اريکسون Z610 (1)


 






 
مدل درب دار آينه مانند Z610 دارای صفحه نمايش بيرونی نامرئی ، دوربين 2 مگا پيکسل و صفحه کليد بسيار شيک است . اين مدل از نسل سوم پشتيبانی می کند و محل کارت حافظه دارد . سونی اريکسون Z610 از نظر عملکردی کاملا شبيه مدل k610 است.

مزايا:

• طراحی شيک و مناسب
• UMTS
• دوربين ثانويه برای مکالمه تصويری
• محل کارت حافظه : memory stick micro
• دوربين 2مگا پيکسل
• صفحه کليد عالی
• در صورت استفاده از USB از کارت حافظه داخلی پشتيبانی می شود
• اجرای همزمان چند نرم افزار
• پخش موسيقی

معايب:

• پورت مادون قرمز ندارد
• EDGE و راديو ندارد
• دوربين آن فاقد کانون اتوماتيک يا فلاش است
• لنز دوربين پوشش محافظ ندارد.

طراحی:

مدل های سونی اريکسون هميشه ساختار و ويژگی های عالی دارند . قاب جلوی تلفن صيقلی است و تصوير اشيای نزديک را نشان می دهد . ابعاد سونی اريکسون Z610 ، ٩٩x٤٩x٢٠ ميلی متر و وزن آن 110 گرم است . در سمت راست و قسمت بالای دستگاه چيزی وجود ندارد . در قسمت پايين نيز فقط سوکت Fast-port مشاهده می شود . تمامی کنترل های بيرونی در طرف چپ دستگاه قرار گرفته اند . در طرف چپ از بالا به پايين : يک LED وجود دارد که شما را از سه فعاليت اصلی تلفن آگاه می کند ، نور سبز چشمک زن به اين معناست که تلفن روشن است ، نور قرمز چشمک زن به اين معناست که شارژ باتری تمام شده است ، و نور قرمز بی وقفه نشان می دهد که دستگاه در حال شارژ است . متاسفانه ، Z610 برای قرار ملاقات برنامه ريزی شده ، تماس های ناموفق يا پيام های دريافتی ، LED ندارد.

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

اين مدل دارای سه رنگ خاکستری ، آبی و صورتی است . لنز دوربين در بالای قاب جلوی دستگاه قرار دارد . و اين قاب تحت تسلط لولای مقاوم ساختار درب دار است .

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

زيباترين قسمت گوشی ، صفحه نمايش نامرئی OLED است که در زمان بستن تلفن يا فشار دادن هر يک از کليد های کناری فعال می شود . در بقيه موارد اين صفحه نمايش پشت سطح انعکاسی دستگاه پنهان می شود .

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

سونی اريکسون اين ويژگی جالب را از music player های پرتابل کوچک سونی کپی کرده است . اندازه صفحه نمايش مونو کروم بيرونی 21x٨ ميلی متر وضوح آن 128x٣٦ پيکسل است . اين صفحه نمايش افقی است و جزئيات استانداری مانند شدت سيگنال ، وضعيت باتری و زمان را نشان می دهد .

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)

بررسی سونی اريکسون Z610 (1)


زمانی که تلفن برای پروفايل بی صدا تنظيم می شود ، علامت ♫ روی صفحه نمايش ظاهر می شود . پيام دريافتی جديد نيز با يک پاکت نامه کوچک و فلش مشخص می شود . تماس های ناموفق و پيام های خوانده نشده بطور همزمان نشان داده نمی شوند زيرا صفحه نمايش نمی تواند آيکن های زيادی را در خود جا بدهد . به همين دليل تماس های ناموفق هميشه اولويت دارند : در اين مورد ، فلش مربوطه بر عکس می شود و روی پاکت نامه سايه می اندازد . نام آهنگ در حال پخش يا نام مخاطب ( شخصی که با شما تماس می گيرد) نيز روی صفحه نمايش بيرونی نشان داده می شود .
قاب پشت دستگاه تخت و مناسب است و رنگ آن با سطح صيقلی قاب جلو هماهنگی دارد . آرم سازنده و نام مدل ،آيفون و سوکت آنتن بيرونی که توسط در پوش لاستيکی محافظت می شود ، در اين قسمت قرار دارد. باتری تلفن از نوع Lithium-Ion با توانmAh950 است که در زمان stand-by تا 400 ساعت و در مکالمه مداوم تا 420 دقيقه دوام می آورد.
منبع:www.irmob.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط