7راز ميليونرها

ميليونرها، دستورالعمل هاي مشخصي دارند که بر اساس آنها زندگي مي کنند. اين يکي از دلايلي است که موجب ميليونر شدن آنها شده است. اگر ثروتي را که آرزو داشته ايد به دست نياورده ايد، به نظر مي رسد که ثروتمندان از رازهايي باخبرند که شما نيستيد. اين بزرگترين راز است. شايد تا الان با برخي از اين رازها آشنا شده باشيد! اکنون لازم
سه‌شنبه، 3 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
7راز ميليونرها

7راز ميليونرها
7راز ميليونرها


 

نويسنده: سولماز فروتن




 
ميليونرها، دستورالعمل هاي مشخصي دارند که بر اساس آنها زندگي مي کنند. اين يکي از دلايلي است که موجب ميليونر شدن آنها شده است. اگر ثروتي را که آرزو داشته ايد به دست نياورده ايد، به نظر مي رسد که ثروتمندان از رازهايي باخبرند که شما نيستيد. اين بزرگترين راز است. شايد تا الان با برخي از اين رازها آشنا شده باشيد! اکنون لازم است به جاي اينکه فقط آنها را بدانيد، آنها را در زندگي خود به کار بگيريد تا شما هم ثروت خود را خلق کنيد.
1ـ به يادگيري ادامه دهيد. براي ميليونر شدن بايد اول طرز فکر يک ميليونر را داشته باشيد. بسياري از ميليونرها بر اين باورند که بالاترين موهبت شما دانش شماست. افکار شما آينده تان را شکل مي دهند، افکار خود را عاقلانه انتخاب کنيد. براي آزاد کردن تمام استعدادهاي بالقوه خود، لازم است پيوسته در حال يادگيري، کشف و تحصيل کردن باشيد. با مطالعه کتاب، گوش کردن به ابزار شنيداري و شرکت مستمر در سمينارها، بر بزرگترين امتياز خود سرمايه گذاري کنيد. با ادامه تحصيلات خود فراتر از سال ها مدرسه، به چيزهايي فراتر از حد تصور خود در زندگي دست خواهيد يافت.
2ـ کمتر از وسع مالي خود خرج کنيد. اين شايد خبر دست اولي که منتظرش بوديد نباشد اما اين راز، صرف نظر از اين که چه درآمدي داريد، شما را به سوي موقعيت ميليونر شدن سوق مي دهد. اين نکته در گفته بيل ارل به خوبي گنجانده شده:"اگر خرج شما بر دخلتان پيشي بگيرد، آنگاه هزينه تعميرات و نگهداري شما عامل سقوط شما خواهد شد."يک ميليونر کمتر از درآمد خود خرج کرده و ما به تفاوت آن را سرمايه گذاري مي کند. ميليونرها ترجيح مي دهند مصرف بالاي امروز را قرباني کنند تا براي يک عمر به استقلال مالي فردا دست يابند.
3ـ کار و کاسبي مبتني بر علاقه خود راه بيندازيد. اکثر ثروتمندان در دنيا مالک شغل خود هستند. براي خلق ثروت واقعي، بايد درگير شغل خودتان باشيد، ترجيحا کاري باشد که به آن علاقه داريد. ميليونرها به موفقيت دست پيدا مي کنند چون کاري را انجام مي دهند که به آن علاقه دارند. آنها کاري را که انجام مي دهند آن قدر دوست دارند که به ندرت احساس مي کنند دارند کار مي کنند. آنها قلب خود را براي کارشان مي گذارند و پول به سوي آنها سرازير مي شود. اينجا همان جايي است که پول هست. شما هرگز با کار کردن براي ديگران ثروتمند نمي شويد. کاري را که دوست داريد پيدا کنيد، چيزي که به آن علاقه داريد، در رابطه با علاقه مندي خود کار و کاسبي راه بيندازيد و ببينيد چگونه پول به سوي شما سرازير مي شود.
4ـ پشتکار داشته باشيد. در راه به دست آوردن ثروت خود، قطعا با موانع کوچک و بزرگي مواجه خواهيد شد. رمز اين مرحله اين است که بر موانع پيروز شده، و به حرکت ادامه دهيد. تسليم نشويد، مصر باشيد. ثروت واقعي هميشگي، تنها با برداشتن گام هاي بلند بر موانع موجود در مسير ثروتمند شدن به دست مي آيد."جاده موفقيت، از ميان دره تواضع، انتهاي مسير شکيبايي و از کنار دشت هاي لم يزرع پشتکار مي گذرد. تا کنون هيچ راه ميانبر ديگري کشف نشده است."
5ـ از وقت و ثروت خود به عنوان اهرم استفاده کنيد. ميليونرها نه تمايل دارند که همه چيز را خودشان امتحان کنند و نه وقت اين کار را دارند. اگر مي خواهيد ميليونرشويد بايد بدانيد چگونه تاثيرگذار باشيد. ميليونرها افراد مناسب را به خدمت مي گيرند تا کارهايي فراتر از آنچه از دست خودشان برمي آيد، انجام دهند.
6ـ در معاملات املاک سرمايه گذاري کنيد. دکتر دولف دوروس، سرمايه گذار مشهور املاک، مي گويد:"ثروتمندان همگي و تقريبا بدون استثنا يک وجه اشتراک دارند:آنها ثروت خود را يا در معاملات املاک به دست آورده اند يا وقف اين کار کرده اند. براي شروع سرمايه گذاري شغلي خود در املاک هرگز دير نيست. با آموزش و حمايت مناسب، قادر خواهيد بود ثروت دايمي و مطمئني را براي نسل هاي پس از خود به جا بگذاريد. سرمايه گذاري در املاک، يکي از بهترين روش هاي شناخته شده براي خلق ثروت است حتي اگر در آغاز هيچ پولي نداشته باشيد!"
7ـ سخاوت داشته باشيد. بسياري از ميليونرها در بخشيدن وقت و ثروت خود به ديگران سخاوتمند هستند. اين کاري نيست که پس از ثروتمند شدن آن را آغاز کرده باشند، آنها از قبل-در دوران قبل و در طول زمان ثروتمند شدن-هم بخشنده بوده اند. در واقع بسياري از ميليونرها حتي براي خود موسسه خيريه دارند. آنها درصدي از ثروت خود را صرف امور خيريه مي کنند زيرا ايمان دارند که هر چه بيشتر ببخشند، بيشتر دريافت خواهند کرد.
ثروت خود را احتکار نکنيد، آن را با ديگران قسمت کنيد. و چند برابر شدن آن را تماشا کنيد.
ميليونرها روياهاي بزرگي دارند، براي دست يافتن به روياهاي خود اشتياق فراواني پيدا مي کنند و سپس به طور پيوسته دست به عمل مي زنند تا شاهد تحقق روياهاي خود باشند. دستورالعمل هاي فوق را دنبال کنيد تا شما هم بتوانيد در مسير ميليونر شدن قرار گيريد!
منبع:
www.articlesurfinf.orf
نشريه موفقيت، شماره 179



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.