دو ماسک براي زيبايي

بخش گوشتي آووکادوي رسيده را له کنيد و با زرده تخم مرغ و روغن زيتون به خوبي مخلوط کنيد و آنقدر به هم بزنيد تا خمير يکدست و نرم حاصل شود خمير حاصل را به پوست گردن و قسمت بالاي سينه خود که قبلاً تميز کرده ايد، بماليد و به 15 تا 20 دقيقه اين فرآورده را روي پوست خود نگه داريد تا اجزاي آن فرصت کافي براي نفوذ به بخش هاي مختلف
يکشنبه، 8 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دو ماسک براي زيبايي

دو ماسک براي زيبايي
دو ماسک براي زيبايي


 





 
ماسک جوان کننده آوو کادو
آووکادوي بسيار رسيده/يک دوم عدد متوسط
زرده تخم مرغ/1عدد
روغن زيتون/1قاشق مرباخوري
روش تهيه:
بخش گوشتي آووکادوي رسيده را له کنيد و با زرده تخم مرغ و روغن زيتون به خوبي مخلوط کنيد و آنقدر به هم بزنيد تا خمير يکدست و نرم حاصل شود خمير حاصل را به پوست گردن و قسمت بالاي سينه خود که قبلاً تميز کرده ايد، بماليد و به 15 تا 20 دقيقه اين فرآورده را روي پوست خود نگه داريد تا اجزاي آن فرصت کافي براي نفوذ به بخش هاي مختلف پوست را داشته باشد. سپس آن را با آب ملايم بشوريد.اين ماسک جهت پوست هاي خشک و معمولي مناسب است.
محلول روشن کننده گياهي
برگ بولاغ اوتي/20 گرم
آب ليموترش تازه/30سي سي
آب مقطر/80سي سي
روش تهيه:
آب مقطر را جوشانده و در حين جوشاندن روي برگ هاي بولاغ اوتي اضافه کنيد.در ظرف را بسته و بگذاريد تا سرد شود سپس مخلوط را از صافي عبور داده و باقيمانده برگ ها را خوب فشار دهيد آب ليمو را به عصاره برگ ها اضافه کنيد و در ظرف سردار و تيره نگهداري کنيد و روزي 3 سي سي با پنبه يا پد آرايشي روي صورت بماليد و بگذاريد خوب جذب شود. آثار بولاغ اوتي در رفع کک و مک از زمان هاي قديم شناخته شده است.اين آثار توسط ليمو که روشن کننده و شفاف کننده پوست است، تقويت مي گردد.
منبع:ماهنامه دنياي سلامت، شماره ي 50.




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.