4 اشتباه دختران مجرد!

بارها و بارها ديده ايم که دختر خانم مجردي خواستار آشنايي با يک جوان سالم و معقولي شده، اما همين که اين فرد براي آشنايي پا پيش مي گذارد، دختر خانم راه ديگري را انتخاب مي کند. البته اين رفتار کاملاً طبيعي است
دوشنبه، 28 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حجت اله مومنی
موارد بیشتر برای شما
4 اشتباه دختران مجرد!

4 اشتباه دختران مجرد!
4 اشتباه دختران مجرد!


 





 

اشتباه شماره 1: آنها به آساني فرصت ها را از دست مي دهند
 

بارها و بارها ديده ايم که دختر خانم مجردي خواستار آشنايي با يک جوان سالم و معقولي شده، اما همين که اين فرد براي آشنايي پا پيش مي گذارد، دختر خانم راه ديگري را انتخاب مي کند. البته اين رفتار کاملاً طبيعي است. احتمالاً دختر خانم مورد نظر در آشنايي هاي قبلي اش موقعيت هايي سرشاراز نااميدي، رنج و ناراحتي را تجربه کرده و در موقعيت جديد نيز مانند گذشته فکر مي کند. به هر حال اگر اين دختر خانم بخواهد نتيجه اي متفاوت از اين رابطه به دست بياورد، بايد طرز فکر خود را تغيير دهد.
شايد اين کار در ابتدا سخت و ناممکن به نظر برسد اما مطمئن باشيد موفق مي شويد. اگر از داشتن اين رابطه سالم احساس راحتي نکنيد، آن را از دست خواهيد داد. پس سعي کنيد از داشتن چنين رابطه خوب و سالمي لذت برده و احساس راحتي کنيد. زماني که عشق را احساس کرديد و نقش عشق را در زندگي شخصي و کاري تان به چشم ديديد، متوجه مي شويد که در گذشته چقدر به خود ظلم مي کرديد.اگر انتظار داريد رابطه اي سرشار از تفاهم و عاشقانه داشته باشيد، پس بايد طرز فکر خود را تغيير دهيد. ابتدا اهداف، انتظارات و باورهاي خود را تغيير دهيد و سپس از نتيجه تغييراتي که در ذهن تان به وجود آورده ايد، لذت ببريد.

اشتباه شماره 2: آنها مردان خوب را ناديده مي گيرند
 

اين موقعيت را بارها و بارها به چشم خود ديده ام. خانم ها فکر مي کنند ديگر هيچ مرد خوبي وجود ندارد. اما واقعيت اينجاست که مردان خوب همه جا وجود دارند. شايد آنها به چشم شما زياد جذاب و معقول به نظر نمي رسند. سعي کنيد به آن فرد مورد نظر فرصتي بدهيد تا خودش را به شما نشان دهد. شايد اين کار در حد يک حرکت کوچک مؤدبانه مانند باز کردن در براي شما باشد، اما شما اين فرصت را به وي بدهيد. ذهن تان را از بدبيني و منفي نگري آزاد کنيد. در اين صورت شما فرد مورد نظر و ايده آل را به طرف خود جذب خواهيد کرد.

اشتباه شماره 3: آنها فکر مي کنند براي ازدواج کردن هيچ وقت دير نيست
 

در فيلم مورد بحث، جنيفر فکر مي کرد هميشه براي عاشق شدن، ازدواج و بچه دار شدن وقت دارد، اما اشتباه مي کرد. اين اشتباهي است که خيلي از دختر خانم هاي مجرد انجام مي دهند، در صورتي که شايد تنها يک فرصت براي ازدواج درست، عاشق شدن و... وجود داشته باشد. اين که خيلي از خانم ها تشکيل خانواده را به دوران 30 يا 40 سالگي موکول مي کنند، خطاي بزرگي است. اگر شما واقعاً خواستار داشتن خانواده اي براي خودتان هستيد، نبايد زياد آن را به تأخير بيندازيد، براي اين که شما بايد صبر و حوصله کافي براي تعامل داشتن با همسر و فرزندان تان داشته باشيد و اگر اين امر را به دوران 35 سالگي تان به بعد موکول کنيد، ديگر حال و حوصله زمان جواني تان را نخواهيد داشت.

اشتباه شماره 4: آنها اجازه مي دهند کار زياد، طراوت و شادابي شان را از بين ببرد
 

دختر خانم جذاب، موفق و شادابي را در نظر بگيريد که به خاطر کار زياد و خسته کننده، دچار خستگي و فرسودگي زودتر از موعد مي شود. حالا فرض کنيد در اين دوران خانمي با فرد خوش قيافه، تحصيل کرده و موجهي آشنا شود، اما به دليل کار زياد، فکر تشکيل خانواده و ازدواج را از خود دورمي کند. اين يکي از بزرگ ترين اشتباهاتي است که دختر خانم هاي مجرد انجام مي دهند. آنها بعد از رد کردن فرد شايسته، خود را بيشتر از قبل در کار غرق مي کنند تا نسبت به موقعيت هاي پيش آمده دچاروسوسه نشوند.
منبع:نشريه کوچه ما، شماره 16.




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.