بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل

آیفون ۵ یا به قول استیو جابز iPhone 5G شایعات بسیاری حول و حوش خود دارد و البته بسیاری از سوالات نیز ذهن طرفداران اپل و آیفونش را به خود مشغول کرده است.
پنجشنبه، 21 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل

بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل
بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل


 





 
بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل
سوالاتی از قبلی اینکه: آیا آیفون جدید همانند آیفون ۴ مشکل آنتن‌دهی خواهد داشت و آیا دارای راهکار اینترنت دائمی پرسرعت خواهد بود(دقیقا همان سرویسی را که اپراتور ورایزون ارائه کرد.)
بیایید مهم‌ترین شایعاتی را که حول و حوش آیفون نسل بعد وجود دارد، با هم مرور کنیم:
- آیفون ۵ در کارخانه‌ای متفاوت از کارخانه سازنده آیفون ۴ تولید خواهد شد:
گفته می‌شود با توجه به مشکلات بسیار عدیده آیفون ۴ شرکت اپل قصد دارد تا در کارخانه‌ای جدید پروژه آیفون ۵ را طراحی و تولید کند.

بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل

- مشخصات آیفون ۵ تکاملی خواهد بود و انقلابی نیست:
البته چیزی که بعید است تغییر کند پردازنده یک گیگاهرتزی آیفون است و تنها این سیستم آنتن داخلی است که تغییر پیدا خواهد کرد اما شایعاتی نیز از این حکایت دارد که صفحه نمایش آیفون بعدی ۳٫۷ اینچ خواهد بود و پردازنده به ۱٫۲ گیگاهرتز افزایش پیدا خواهد کرد و ظرفیت ذخیره‌سازی ۸ یا ۱۶ گیگ نیز به بوته فراموشی سپرده خواهد شد.
- آیفون ۵ دارای سیستم کیف الکترونیکی یا همان NFC است:
قوی‌ترین شایعه‌ای که احتمال به وقوع پیوستنش بیشتر از به وقوع نپیوستن آن است استفاده از چیپ NFC در آیفون نسل بعد برای پرداخت‌های الکترونیکی است دقیقا همان مکانیسمی که در نکسوس‌اس شرکت گوگل پیش از این قرار داده شده است.

بررسی تمامی شایعات پیرامون «آیفون ۵» اپل

- آیفون ۵ دارای استاندارد LTE نیز است:
گفته می‌شود اپل در آیفون ۵ استاندارد مخابراتی شبکه ۴G و LTE را قرار خواهد داد تا اپراتور AT&T در آمریکا که در حال حرکت به سوی این استاندارد مخابراتی است آیفون ۵ را نیز تحت پوشش خود قرار دهد.
- آیفون ۵ دارای تغییرات قیمت نخواهد بود
وقتی اپل از آیفون ۳G به ۳GS حرکت کرد آیفون به یکباره دچار جهش قیمتی شد و باعث سرخوردگی طرفداران اپل شد و برای همین آیفون ۵ دچار افزایش قیمت نسبت به مدل‌های قبلی نخواهد شد.
- آیفون ۵ دارای دکمه Home Button نیست:
با توجه به اینکه گفته می‌شد جابز از مراحل نخستین طراحی آیفون، با دکمه سخت‌افزاری آن مشکل اساسی داشته در نسخه ۴٫۳ آیفون قابلیت مولتی تاچ جدید را ارائه کرده تا از دست دکمه HomeButton برای همیشه خلاص شده باشد.
منبع:http://farnet.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت : sukhteh




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط