دنياي زن و شوهرها

ماه مارس 2006 ميلادي، زني در شهر «تونگ يئونگ» كره جنوبي به پليس گفت كه شوهرش از ماهيگيري در شهر مجاور بازنگشته است. پليس هم قايق شوهر را در دريا پيدا كرد، غافل از اينكه شوهر جوان با قايق ديگري برگشته و سه سال در جاي ديگري زندگي مي كرده تا همسرش در اين مدت، از شش شركت بيمه يك ميليارد و يكصد
چهارشنبه، 2 آذر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دنياي زن و شوهرها

 دنياي زن و شوهرها
دنياي زن و شوهرها


 






 

شوهر گمشده
 

ماه مارس 2006 ميلادي، زني در شهر «تونگ يئونگ» كره جنوبي به پليس گفت كه شوهرش از ماهيگيري در شهر مجاور بازنگشته است. پليس هم قايق شوهر را در دريا پيدا كرد، غافل از اينكه شوهر جوان با قايق ديگري برگشته و سه سال در جاي ديگري زندگي مي كرده تا همسرش در اين مدت، از شش شركت بيمه يك ميليارد و يكصد ميليون «وون» معادل 800 هزار دلار خسارت بگيرد! او حتي براي شوهرش مراسم ياد بود گرفت كه در جريان آن، طبق سنت مردم كره، شركت كنندگان به صاحب عزا پول مي دهند! خوشي اين زوج كاهبردار چندان دوام نياورد و شوهر جوان در جريان ميگساري به يكي از آشناهايش ماجرا را گفت و آن آشنا هم پليس را در جريان قرار داد تا پته شوهر گمشده و همسرش روي آب بريزد!

زايمان اينترنتي
 

«مارك استفنز» كه ساكن جنوب شرقي انگليس است، بلافاصله پس از آنكه همسرش او را از درد زايمان خبردار كرد، سري به اينترنت زد و با ديدن برنامه اي آموزشي، به او براي زايمان طبيعي، كمك كرد! شوهر جوان ابتدا با بيمارستان تماس گرفته بود، اما از آنجا كه زمان رسيدن كمكهاي پزشكي، طولاني مي شد و او هم نگران وضعيت همسرش بود، بي هيچ ترديدي سراغ اينترنت رفت و در مدت زمان كوتاهي، برنامه آموزشي را فرا گرفت و بعد به زن جوانش كمك كرد تا يك زايمان اينترنتي را- شايد براي اولين بار در جهان- به ثبت برساند!

عروسي آسماني
 

يك شركت هواپيمايي در «لندن» به منظور افزايش درآمدهايش، به مسافران خود اجازه داده كه مراسم عروسيشان را در آسمان برگزار كنند!
رييس اين شركت گفته است: اين روزها زوجهاي جوان به دنبال مراسم عروسي عجيب و غريب هستند، به طور مثال، عروسي در زير آب يا زمين فوتبال را دوست دارند و ما مي توانيم براي آنها امكان ازدواج بر فراز ابرها را فراهم كنيم!
وي قول داده كه در صورت كسب مجوزهاي لازم، عروس و دامادهاي جوان مي توانند در آسمان به عقد هم درآيند و دوستان و‌ آشنايان و فاميلشان هم مي توانند در اين عروسي آسماني شركت كنند!
رييس اين شركت گفته است كه در اين صورت، براي برگزاري هر چه بهتر مراسم عروسي، نحوه استقرار صندلي هاي هواپيما تغيير مي كند و سالن عروسي در هواپيما ايجاد مي شود!

هندي حسود
 

پزشك هندي اهل ايالت «پنجاب» كه تحمل علاقه متقابل همسرش به مادر زنش را نداشت، از روي حسادت، دست هر دو نفر را قطع كرد و البته به اين جنايت هم راضي نشد و دستهاي بريده آنها را مخفي كرد تا كسي نتواند آنها را پيوند بزند! پزشك كه بعد از اين جنايت فرار كرده بود بعد از يك ماه توسط پليس دستگير شد و حالا به حكم دادگاه، بايد 60 سال در زندان بماند تا ياد بگيرد كه نبايد به روابط و علاقه مادر و دختر- آن هم از نوع زن و مادر زن- حسادت كند!

رابطه زلزله و ازدواج
 

در مراسمي كه 40 زوج جوان در آن شركت داشتند، بازماندگان جوان زلزله 8 ريشتري استان «سي چوآن» چين، با هم ازدواج كردند. در ميان اين زوجهاي جوان، افرادي هم ديده مي شدند كه در زلزله 12 مي سال 2008 ميلادي، همسرانشان را از دست داده بودند و در مراجعه به مؤسسه ازدواج چين، براي خودشان همسر مناسبي پيدا كرده بودند! شايان ذكر است كه در زلزله سال گذشته «سي چوآن» بيش از 69 هزار نفر جانشان را از دست داده، 18 هزار نفر مفقود شده و بيش از 374 هزار نفر هم مجروح شدند. در اين مراسم ازدواج دسته جمعي، 20 نهال درخت براي ياد بود درگذشتگان زلزله مزبور كاشته شد.
منبع: نشريه روزهاي زندگي، شماره 330.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.